Ο Ίλον Μασκ εδώ και καιρό είναι ο πρωταθλητής στο τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία του Tesla ηγήθηκε σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της βιομηχανίας, η οποία για ένα διάστημα έκανε τον Μασκ αγαπημένο όλων όσοι θεωρούσαν εαυτούς συνειδητοποιημένους για το κλίμα.
Όμως ο Μασκ πιο πρόσφατα ασπάστηκε τη συντηρητική πολιτική, ειδικά το θέμα της ελευθερίας του λόγου. Ο Μασκ αγόρασε το Twitter το 2022, το μετονόμασε σε X και έχει καταργήσει πολλούς από τους ελέγχους και τις ισορροπίες που είχαν σκοπό να περιορίσουν τη ρητορική μίσους και την παραπληροφόρηση στην πλατφόρμα.
Τραμπ-Μασκ: Ενας ξαφνικός έρωτας – Πώς βρέθηκαν στην ίδια πλευρά της ιστορίας
Ο Μασκ έχει υποστηρίξει δημόσια τον Τραμπ μετά την απόπειρα δολοφονίας τον περασμένο μήνα. Ο Μασκ, ωστόσο, διέψευσε τις αναφορές ότι υποσχέθηκε μια δωρεά 45 εκατομμυρίων δολαρίων σε έναν υπερ-ταμείο υπέρ του Τραμπ. Σε μια συγκέντρωση στην Τζόρτζια την Κυριακή, ο Τραμπ είπε στο πλήθος ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά πίστευε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν ακόμα πρόσβαση σε βενζινοκίνητα οχήματα.
«Είμαι υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πρέπει να είμαι γιατί, ξέρετε, ο Ίλον με υποστήριξε πολύ έντονα», είπε ο Τραμπ στο πλήθος. «Λοιπόν, δεν έχω άλλη επιλογή». Στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι τους υποστηρίζει μόνο ως «μικρό κομμάτι» της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας. «Θέλετε να έχετε αυτοκίνητα με αέριο. Θέλετε να έχετε υβριδικά. Θέλετε να έχετε κάθε είδους αυτοκίνητο», είπε.
Ο Τραμπ θα καταλύσει την πολιτική Μπάιντεν για ηλεκτροκίνηση
Ο Τραμπ έχει επανειλημμένα επιτεθεί στους κανονισμούς της κυβέρνησης Μπάιντεν για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), συμπεριλαμβανομένου του σχεδίου να αυξήσει τις πωλήσεις EV στο μισό του συνόλου των πωλήσεων νέων οχημάτων έως το 2030.
Μιλώντας σε μια διάσκεψη για το bitcoin τον Ιούλιο, ο Τραμπ έκανε παρόμοιες παρατηρήσεις όταν αναφέρθηκε στους κανονισμούς του προέδρου Τζο Μπάιντεν, οι οποίοι δυσκολεύουν επίσης τα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο να πληρούν τα πρότυπα της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος.
«Δεν χρειάζεται να έχουν όλοι ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Του είπα αυτό», είπε ο Τραμπ, αναφερόμενος στον Μασκ. «Λοιπόν, θα απαλλαγούμε από αυτήν την ρύθμιση, αν δεν σας πειράζει. Μερικοί άνθρωποι θέλουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, άλλοι θέλουν ένα υβριδικό και σε κάποιους αρέσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο».
Η μυθολογία Τραμπ για το κόστος ηλεκτροκίνησης
Ο Τραμπ έχει επίσης επανειλημμένα επικρίνει το κόστος εγκατάστασης φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Υποστήριξε λανθασμένα ότι η κυβέρνηση κατασκεύασε οκτώ φορτιστές στις Μεσοδυτικές Πολιτείες για 9 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έχει δώσει εξωφρενικά ασυνεπείς εκτιμήσεις για το πόσο θα κοστίσει η εγκατάσταση φορτιστών EV σε όλη τη χώρα. Στο συνέδριο για το bitcoin, είπε ότι θα κόστιζε 12 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Σε μια συγκέντρωση στη Βόρεια Καρολίνα την Πέμπτη, είπε ότι θα κοστίσει 9 τρισεκατομμύρια δολάρια. Και σε άλλη συγκέντρωση στην Ατλάντα την Κυριακή, είπε ότι θα κόστιζε 5 τρισεκατομμύρια δολάρια.
Ο δικομματικός νόμος για τις επενδύσεις υποδομής και τις θέσεις εργασίας του 2021 περιελάμβανε 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή χιλιάδων φορτιστών EV σε όλη τη χώρα, ανέφερε το Politico.
Ο ιστότοπος παρακολούθησης υποδομών του Λευκού Οίκου δείχνει ότι μέχρι στιγμής έχουν εγκατασταθεί μόνο 15 σταθμοί φόρτισης. Το Politico επικαλέστηκε μια ανάλυση της ερευνητικής εταιρείας Atlas Public Policy που δείχνει ότι οι σταθμοί έλαβαν κατά μέσο όρο $770.000 ο καθένας σε ομοσπονδιακή χρηματοδότηση.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Χωρίς... φρένο η BYD - Ξεπερνά Ford-Honda σε πωλήσεις, 200.000 νέες προσλήψεις
Η BYD βρίσκεται σε μια εκπληκτική επέκταση φέτος - Αυξημένη ικανότητα παραγωγής, πολλές χιλιάδες νέοι εργαζόμενοι στα εργοστάσια
Η ηλεκτροκίνηση... μπήκε στο Βατικανό με υπογραφή Mercedes-Benz
Ο Πάπας Φραγκίσκος παρέλαβε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»