Η εταιρεία Sephora, η οποία ανήκει στην LVMH, μειώνει το εργατικό δυναμικό της στην Κίνα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωσή της, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους για κρέμες και μακιγιάζ στην τεράστια αγορά της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας της Ασίας.
Η Sephora, η οποία πωλεί σε μεγάλο βαθμό αρώματα και μακιγιάζ υψηλής ποιότητας ή «prestige», είχε προηγουμένως περίπου 4.000 υπαλλήλους στη χώρα, η οποία ήταν μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές ομορφιάς παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια.
Πώς μία… λεμονάδα δείχνει την αλλαγή στα καταναλωτικά πρότυπα των Κινέζων
Όμως η υψηλή ανεργία και η ύφεση στην αγορά ακινήτων έχουν πλήξει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, με τις κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών να προειδοποιούν όλες τις τελευταίες εβδομάδες για σημαντικές επιπτώσεις στις πωλήσεις τους στην Κίνα.
Οι περικοπές θέσεων εργασίας θα επηρεάσουν λιγότερο από το 3% του εργατικού δυναμικού, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, που αντιστοιχεί σε λιγότερες από 120 θέσεις εργασίας.
«Ως απάντηση στο δύσκολο περιβάλλον της αγοράς και για να διασφαλίσουμε τη μελλοντική μας ανάπτυξη στην Κίνα, η Sephora China εξορθολογίζει επί του παρόντος την οργανωτική δομή της κεντρικής μας διοίκησης για να διασφαλίσει ότι διαθέτουμε τις κατάλληλες δυνατότητες για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Η Sephora διαθέτει περίπου 350 καταστήματα σε περισσότερες από 100 πόλεις στην Κίνα και πωλεί επίσης προϊόντα μέσω διαδικτύου.
Η εταιρεία λιανικής πώλησης είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις του γαλλικού κολοσσού πολυτελείας LVMH σε άλλες αγορές, αλλά δεν έχει αποδώσει τόσο καλά στην Κίνα, όπου ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων ομορφιάς αγοράζεται σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Παράλληλα, ένα άλλο φαινόμενο που έχει κάνει την εμφάνισή του στην Κίνα, σύμφωνα με τον Economist. Τα μαγαζιά με προϊόντα ομορφιάς τα οποία είναι κοντά στο να λήξουν έχουν επίσης τραβήξει την προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλά καταστήματα πωλούν πλέον σνακ και κραγιόν σε λιγότερο από τη μισή τιμή.
Τα καλλυντικά έχουν οδηγήσει την πτώση των δαπανών στην επαρχία Χαϊνάν, η οποία διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες ζώνες αφορολόγητων ειδών στον κόσμο. Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου φέτος, οι αγοραστές ξόδεψαν 4 δισ. γουάν λιγότερα για καλλυντικά όπως eyeliner και λοσιόν από ό,τι την ίδια περίοδο το 2023.
Latest News
Τραμπ: Εξετάζει την ιδιωτικοποίηση του αμερικανικού Ταχυδρομείου
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post
Βιομηχανική παραγωγή : Σταθερη στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο - αύξηση 0,3% στην ΕΕ
Σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2024 η βιομηχανική παραγωγή παρέμεινε σταθερή στη ζώνη του ευρώ
Ιταλία: Πρέπει να αποτελέσει βασικό μέρος των σχεδίων της Stellantis
Η Ρώμη ελπίζει να διορθώσει τις τεταμένες σχέσεις της με την Stellantis
Μισθολογικό χάσμα: Η χώρα στην Ευρώπη όπου οι γυναίκες πληρώνονται καλύτερα
Το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων αποτελεί μόνο ένα μέρος μιας ευρύτερης εικόνας ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην αγορά εργασίας.
«Οταν βρέχει, βρέχονται όλοι» - Η προειδοποίηση του CFO της Costco για τους δασμούς Τραμπ
Η CFO της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ προειδοποιεί ότι οι δασμοί του Τραμπ μπορεί να σημαίνουν εκτεταμένες αυξήσεις τιμών
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα