Ο κλάδος fast food γνωρίζει μια πτώση καθώς οι πελάτες, κυρίως χαμηλότερων εισοδημάτων, κόβουν δραστικά τις δαπάνες . Έτσι οι όμιλοι του κλάδου προσπαθούν να σκαρφιστούν κάτι διαφορετικό, κάτι ελκυστικό για να δελεάσουν τον καταναλωτή. Έτσι η Pizza Hut αποφάσισε να προσφέρει σε μερικές πόλεις στους πελάτες της που μετακομίζουν κάτι περισσότερο μέσω της συσκευασίας της.
Η αλυσίδα πίτσας προσφέρει ένα ειδικό κουτί πίτσας που μετατρέπεται σε τραπέζι μινιατούρα, με παραγγελία μιας μεγάλης πίτσας σε κανονικές τιμές σε συγκεκριμένα καταστήματά της στις ΗΠΑ. Αφού συμβουλεύτηκε την εταιρεία ενοικίασης φορτηγών Penske Truck Rental, η Pizza Hut κατέληξε σε τρεις πόλεις που αναδεικνύονται κορυφαίοι προορισμοί μετακόμισης.
Μέση Ανατολή: 100 απολύσεις σε KFC – Pizza Hut μετά το μποϊκοτάζ καταναλωτών
Οι επωνυμίες προσφέρουν συχνά πολύβουες καμπάνιες μάρκετινγκ για να προσελκύσουν την προσοχή, ειδικά όταν συνδέονται με σημαντικές γιορτές ή εκδηλώσεις. Και με τη μητρική εταιρεία Yum Brands να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα που μειώνουν τα έσοδα στη βιομηχανία fast food, η Pizza Hut επιδιώκει να ενισχύσει τις πωλήσεις ακόμη και όταν οι πελάτες απομακρύνονται.
Οι πωλήσεις της Pizza Hut σε φυσικά καταστήματα μειώθηκαν κατά 3% το δεύτερο τρίμηνο. Οι Pizza Hut και Yum Brands δεν είναι ο μόνος όμιλος με πρόβλημα άγρας πελατών: τα McDonald’s, Starbucks, Burger King και Wendy’s έχουν αναφέρει πρόσφατα λιγότερη κίνηση και χαμηλότερες συνολικές πωλήσεις.
Το τραπεζάκι της Pizza Hut
Το υλικό του κουτιού από κυματοειδές χαρτόνι διπλώνει ώστε να σχηματίσει βάση που μπορεί να υποστηρίξει ένα κουτί πίτσας. Το κουτί του τραπεζιού είναι διαθέσιμο μόνο μέσω παραλαβής από κατάστημα. Η Pizza Hut συνέδεσε την τελευταία της προσφορά με την ιδέα να παραγγείλει ο πελάτης πίτσα κατά τη μετακόμιση.
«Πολλοί μπορεί να κατανοήσουν το χάος που συνεπάγεται η μετακόμιση και το τελευταίο πράγμα για το οποίο θέλετε να ανησυχείτε είναι να ξεπακετάρετε για να απολαύσετε ένα γεύμα που έχετε κερδίσει με κόπο στο τέλος μιας κουραστικής μέρας», ανέφερε η διευθύντρια μάρκετινγκ της Pizza Hut, Μελίσα Φριμπ, σε ανακοίνωση.
Η Pizza Hut έχει επίσης κίνητρο να ανταγωνιστεί άλλες αλυσίδες όπως η Papa John’s και η Dominos. Γύρω στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η εταιρεία ξεκίνησε μια καμπάνια «Goodbye Pies», η οποία επέτρεπε στους πελάτες να παραγγείλουν δωρεάν παράδοση Pizza Hut στη διεύθυνση ενός πρώην. Και τον περασμένο Δεκέμβριο, η εταιρεία κυκλοφόρησε το χαλάκι εισόδου «Reverse Delivery», στο οποίο οι πελάτες μπορούσαν να δωρίσουν μια δωρεάν πίτσα στον ντελιβερά.
Latest News
Γιατί η Blackstone στρέφεται στο Τόκιο - Στα σκαριά νέες επενδύσεις
Η Blackstone, η κορυφαία εταιρεία εναλλακτικών επενδύσεων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως έχει συνάψει οριστικές συμφωνίες για την εξαγορά του Tokyo Garden Terrace Kioicho
Ο πόλεμος των Μέρντοχ - Δεν έχουν τέλος οι διαμάχες για το μέλλον της αυτοκρατορίας
Μια δικαστική απόφαση που απέρριψε μια προσπάθεια αναθεώρησης του οικογενειακού καταπιστεύματος, αφήνει τον Ρούπερτ Μέρντοχ και τα παιδιά του σε πόλεμο
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 14 δισ δολ απο την Τ-Mobile στις ΗΠΑ
Η T-Mobile καθώς και άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Verizon και η AT&T συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων μερισματούχων στις ΗΠΑ
Ευνοϊκά δάνεια 7,7 δισ. δολ. έλαβε εντός του 2024 η Τουρκία
Η Τουρκία, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών αναμένει νέα χρηματοδότηση απο την Παγκόσμια Τράπεζα
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία