Απέναντι στην οικονομική αβεβαιότητα και την επιφυλακτικότητα των καταναλωτών βρέθηκε η πολυτέλεια και σε αντίθεση με τις «σειρήνες» της κινεζικής αγοράς, το λιανικό εμπόριο πολυτελείας φαίνεται πως παρέμεινε ανθεκτικό στην αμερικανική αγορά, όπως αποκάλυψε νέα έκθεση της JLL.
Τα δεδομένα της μελέτης έδειξαν πως το 2023, οι λιανικές πωλήσεις ειδών πολυτελείας θα ξεπεράσουν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8,6% από το 2020 έως το 2023. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις πολυτελών ειδών αναμένεται να έχουν ετήσιο ρυθμό αύξησης 1,9% από το 2024 έως το 2028, ανεβάζοντάς τες στα 82 δισ. δολάρια στο τέλος του 2028.
Πολυτέλεια: Πώς αλλάζει η μόδα για να επιβιώσει
Πολυτέλεια: Τι είδαν οι μεγάλοι οίκοι
Ο γαλλικός όμιλος LVMH – στα εμπορικά σήματα του οποίου περιλαμβάνονται οι Louis Vuitton, Dior, Fendi, Tiffany & Co, Loewe και Bulgari – είδε τα έσοδα να αυξάνονται κατά 10% το 2023 σε περίπου 95,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 85,5 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος. Συν τοις άλλοις, ο όμιλος από 5.664 καταστήματα που ήταν ανοιχτά το 2022, έφτασε τα 6.097 καταστήματα το 2023, μια αύξηση της τάξης του 7%.
Και άλλοι όμιλοι, όμως, όπως οi Richemont (Cartier, Van Cleef), Prada και Zegna, είδαν παρόμοια αύξηση των εσόδων καθώς και αύξηση των καταστημάτων.
Τα hot spots
Ακόμα και με τον αριθμό των αγοραστών στα εμπορικά κέντρα να βαίνει μειούμενος, οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην πολυτέλεια συνεχίζουν να βλέπουν την αύξηση των καταστημάτων τους στα εμπορικά κέντρα και μάλιστα σε προνομιακούς διαδρόμους. Δεν είναι τυχαίο που περίπου τα μισά από τα νέα καταστήματα πολυτελείας που άνοιξαν από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους άνοιξαν σε εμπορικά κέντρα, σύμφωνα με όσα αναφέρει η έκθεση.
Η λεωφόρος Μάντισον της Νέας Υόρκης και το Μπέβερλι Χιλς του Λος Άντζελες συνεχίζουν να είναι τα hot spots για καταστήματα πολυτελείας, με τις δύο αγορές μαζί να αντιπροσωπεύουν περίπου το 36,9% των νέων σημείων που άνοιξαν από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Ιούλιο του 2024.
Το e-commerce
Παρόλο που το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στις συνολικές λιανικές πωλήσεις αυξήθηκε στο 16% το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εξακολουθεί να παραμένει χαμηλότερο από το πανδημικό υψηλό του 16,4% το 2020.
Αυτό δείχνει τη σημασία της αγοραστικής εμπειρίας εντός των καταστημάτων για τις μάρκες πολυτελείας και με την έλλειψη επιθυμητών χώρων λιανικής πώλησης, οι μάρκες έχουν αρχίσει να επεκτείνονται εντός των καταστημάτων που ήδη έχουν στην κατοχή τους.
«Τα εμπορικά κέντρα που βελτιστοποιούν στρατηγικά το μείγμα των ενοικιαστών τους για να προσφέρουν το καλύτερο για το λιανικό εμπόριο παραμένουν δελεαστικά για τα εμπορικά σήματα στην πολυτέλεια που αναζητούν χώρους υψηλής ποιότητας», αναφέρει η JLL, «με τα καλύτερα εμπορικά κέντρα να περιλαμβάνουν μια σειρά από εμπορικά σήματα πολυτελείας στο ρόστερ τους».
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ