Η κατάσταση στη Μέση Ανατολή και μάλιστα λίγα 24ωρα μετα τη μαζική εκτόξευση πυραύλων απο το Ιράν εναντίον του Ισραήλ, οδηγεί σε αλλαγες των αεροπορικών δρομολογίων καθώς οι εταιρείες αποφεύγουν τον εναέριο χώρο του Ιράν.
ITA Airways : Aναμένει μεγαλύτερα έσοδα λίγο πριν την ενταξή της στον όμιλο της Lufthansa
Σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης πτήσεων FlightRadar24, οι αεροπορικές εταιρείες αποφεύγουν σε μεγάλο βαθμό τον ιρανικό εναέριο χώρο στις πτήσεις τους πάνω από τη Μέση Ανατολή, με αποτέλεσμα να επιμηκύνονται οι χρόνοι πτήσης και να αυξάνεται το κόστος των καυσίμων.
Και ενω αυξάνονται οι ανησυχίες για μια επίθεση αντιποίνων από το Ισραήλ με στόχο το Ιράν, η αναταραχή στη Μέση Ανατολή τον τελευταίο χρόνο έχει οδηγήσει σε σύγχυση και αναστατωσή για τις αερομεταφορές, ωθώντας τις αεροπορικές εταιρείες να αλλάζουν συχνά δρομολόγια, καθώς επανεκτιμούν την ασφάλεια του εναέριου χώρου στην περιοχή.
Στην πυραυλική επίθεση εναντιον του Ιράν, η Τεχερανη δεν είχε κλείσει τον εναέριο χώρο με αποτέλεσμα πολλές εμπορικές πτήσεις να παρακολουθουν τις τροχιές των πυραυλων
«Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν αλλάξει τα δρομολόγια των πτήσεων μακριά από το Ιράν, με τη βόρεια διαδρομή να οδηγεί τις πτήσεις μέσω Αζερμπαϊτζάν, Τουρκμενιστάν, Αφγανιστάν, Πακιστάν και Ινδίας στο δρόμο τους προς την Ασία και τη νότια διαδρομή να πετάει πάνω από την Αίγυπτο και τη Σαουδική Αραβία», δήλωσε ο εκπρόσωπος του FlightRadar24, Ιαν Πέτσενικ.
Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες δήλωσαν ότι έχουν επαναλάβει τις περισσότερες από τις δραστηριότητές τους σε όλη τη Μέση Ανατολή από τότε που το Ιράν χτύπησε το Ισραήλ με βαλλιστικό πύραυλο την Τρίτη, οδηγώντας σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων.
Ο Ιαν Πέτσενικ δήλωσε ότι οι περισσότερες στρατηγικές αλλαγές στις πτήσεις για την αποφυγή τμημάτων της Μέσης Ανατολής έχουν αρθεί σε άμεση σχέση με την επίθεση της Τρίτης.
Αργά την Τετάρτη, ο γερμανικός όμιλος Lufthansa δήλωσε ότι θα επαναλάβει τις πτήσεις προς το Ερμπίλ στο ιρακινό Κουρδιστάν χρησιμοποιώντας περιορισμένο αριθμό ιρακινού εναέριου χώρου και θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο της Ιορδανίας την Πέμπτη. Πρόσθεσε ότι οι πτήσεις προς Τελ Αβίβ, Βηρυτό και Τεχεράνη θα παραμείνουν προς το παρόν σε αναστολή.
Latest News
Λιγότερες διαφημίσεις σε Instagram και Facebook στην Ευρώπη, λόγω ΕΕ
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok