Αύξηση των εσόδων της απο την επιβατική κίνηση κατα ένα τέταρτο το 2024 σε σχέση με πέρυσι, αναμένει η ITA Airways καθώς πετάει με πληρέστερα αεροπλάνα.
Ο ιταλικός – κρατικά ελεγχόμενος- αερομεταφορέας, ο οποίος σύντομα θα ενταχθεί στον όμιλο της Lufthansa αναμένει ότι οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα φτάσουν τα 2,7 δισ. ευρώ, με τον συντελεστή πληρότητας να αυξάνεται πάνω από το 80% από 79% σήμερα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής (CFO) Κλόντιο Φαγκιάνι.
Ryanair: Ο CEO «στρώνει το έδαφος» για αυξήσεις πάνω από 30% στα εισιτήρια
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) έγιναν θετικά, στα 62 εκατ. ευρώ, και τα ταμειακά αποθέματα αυξήθηκαν στα 393 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα αυξήθηκαν σε 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους, χάρη στην αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 26% σε 8,3 εκατομμύρια επιβάτες.
«Τα μετρητά επιτρέπουν στην εταιρεία να στηρίξει το επενδυτικό σχέδιο, το οποίο έχει υπερδιπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο έτος», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Αντονινο Τουρίτσι στους δημοσιογράφους στο Μιλάνο.
Η ένταξη στον όμιλο της Lufthansa
Σημειώνεται ότι η γερμανική Lufthansa έλαβε τον Ιούλιο το πράσινο φως για να αποκτήσει το 41% των μετοχών της ITA έναντι 325 εκατ. ευρώ, έπειτα από μακρές διαπραγματεύσεις με τις Βρυξέλλες, οι οποίες περιλάμβαναν την παραχώρηση δρομολογίων και χρονοθυρίδων σε ανταγωνιστές για την αντιμετώπιση ανησυχιών σχετικά με τον ανταγωνισμό.
Ο Α.Τουρίτσι δήλωσε ότι η εταιρεία είναι βέβαιη ότι θα κλείσει τη συμφωνία μέχρι την προθεσμία της 4ης Νοεμβρίου.
Οι όροι που συνδέονται με την έγκριση της ΕΕ δημιούργησαν φόβους ότι η ITA – η οποία ανέβηκε στον αέρα το 2021 αντικαθιστώντας τη χρεοκοπημένη Alitalia – μπορεί να χάσει το ενδιαφέρον της να επενδύσει στο αεροδρόμιο Linate του Μιλάνου προς όφελος του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης.
Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στα νέα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Μιλάνο, ο γενικός διευθυντής της ITA Αντρέα Μπενάσι διέψευσε το γεγονός αυτό, λέγοντας ότι το Linate παραμένει «στρατηγικής σημασίας» και ότι η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στον κόμβο.
Πρόσθεσε ότι η ITA θα πρέπει να απελευθερώσει συνολικά 30 χρονοθυρίδες στο Linate, οι οποίες αντιστοιχούν μόνο στο 1% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας και οι οποίες δεν θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιχείρηση.
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist