Ολοένα και μεγαλύτερο είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την ομορφιά και τη φροντίδα του δέρματος, με πρωταθλητές να αναδεικνύονται Millennials, Gen Z-ers και οι δυναμικοί νέοι καταναλωτές της Gen Alpha, που έχουν γεννηθεί από το 2010 και μετά.

Όλοι κλίνουν βαθύτερα στην κατηγορία, μεγενθύνοντας μια τάση που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι άνθρωποι σταμάτησαν να φορούν μακιγιάζ τόσο συχνά και άρχισαν να επικεντρώνονται περισσότερο στην αυτοφροντίδα. Η δραστική αυτή μεταστροφή στα προϊόντα περιποίησης προσώπου, παρέμεινε και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, γεγονός που επηρέασε θετικά το skincare και ειδικότερα τα δερμοκαλλυντικά και στην ελληνική αγορά.

Ομορφιά: Τι ψάχνουν οι Ελληνίδες στο ίντερνετ – Από τη Dior ως την Morrocanoil

Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με την McKinsey, οι ηλικίες 18-25 αγοράζουν τα συγκεκριμένα προϊόντα σε ποσοστό 41%, οι 26-41 σε 40%, δείχνοντας σαφή προτίμηση σε brands όπως The Ordinary, La Roche Posay και CeraVe. Το ποσοστό πέφτει στο 31% για τις ηλικίες 42-57 και 58-67, που παραμένουν πιο πιστές σε high-end προϊόντα.

Επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της συγκεκριμένης αγοράς, στα 407 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2035 από 184 δισεκατομμύρια το 2024, εκτιμάται ότι θα φτάσει η αγορά προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης δέρματος, αντιπροσωπεύοντας CAGR 7,5%, κατά την περίοδο πρόβλεψης 2024-2035, σύμφωνα με τα στοιχεία της Statista.

Ομορφιά

Η ανερχόμενη ομορφιά της The Ordinary

Η Ordinary ιδρύθηκε το 2013 από τον Brandon Truaxe, έναν Καναδό επιχειρηματία με σπουδές στην επιστήμη των υπολογιστών και τη μηχανική, ως θυγατρική της Deciem, μιας μητρικής εταιρείας που ίδρυσε επίσης ο Truaxe.

Η εταιρεία με έδρα το Τορόντο απέκτησε γρήγορα φανατικούς οπαδούς για τη ριζικά διαφανή προσέγγιση που ακολουθoύσε στις 10 μάρκες ομορφιάς της, η πιο δημοφιλής από τις οποίες ήταν η The Ordinary. Πολλά από τα προϊόντα της πωλούνται στη λιανική σε τιμές κάτω των 10 δολαρίων και η διείσδυσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδήγησε το 2017 τον όμιλο της Estée Lauder να επενδύσει στο 28%.

Τέσσερα χρόνια αργότερα και ενώ είχε μεσολαβήσει η απομάκρυνση του Truaxe από τη θέση του CEO και ο απροσδόκητος θάνατος του 40χρονου τότε στελέχους, ο γαλλικός όμιλος προχώρησε στο πλειοψηφικό πακέτο και σταδιακά στην εξαγορά της μέχρι τότε μητρικής Deciem.

Η άφιξη της The Ordinary στα καταστήματα Sephora αποτέλεσε το 2021 επέκταση της ήδη υπάρχουσας σχέσης των δύο εταιρειών: Η μάρκα περιποίησης δέρματος ξεκίνησε για πρώτη φορά την παρουσία της στην ιστοσελίδα της Sephora τον Δεκέμβριο του 2017.

Το αποτέλεσμα όσον αφορά τους χρήστες προϊόντων περιποίησης προσώπου, ήταν το 2022 η αναγνωρισιμότητα της μάρκας The Ordinary να αγγίξει το 40% στις ΗΠΑ.

Στα best seller της εταιρείας περιλαμβάνονται τα Natural Moisturizing Factors, Niacinamide 10% + Zinc 1%, Multi-Peptide + HA Serum (“Buffet”), Squalane Cleanser και Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner, ανάμεσα σε άλλα. Ομορφιά

Ομορφιά: Η κληρονομιά της La Roche-Posay

Αναγνωρισμένες ήδη από τον 17ο αιώνα, οι θερμές πηγές της πόλης La Roche-Posay προσέλκυαν το ενδιαφέρον γιατρών, βασιλέων και ερευνητών για τα ευεργετικά τους αποτελέσμα σε δερματολογικά προβλήματα.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στις αρχές του 19ου αιώνα, ο στρατηγός Ναπολέων Βοναπάρτης, κατά την επιστροφή του από την Αίγυπτο, έχτισε ένα νοσοκομείο στο La Roche-Posay για τη θεραπεία των δερματικών παθήσεων των στρατιωτών του. Το 1897 η τοποθεσία αναγνωρίστηκε επίσημα από τη Γαλλική Ακαδημία Ιατρικής. Ενώ το 1905 άνοιξε το πρώτο κέντρο για την αντιμετώπιση δερματικών παθήσεων, κυρίως εκζέματος και ψωρίασης. Οι ασθενείς έρχονταν από όλο τον κόσμο για να θεραπευτούν από μια ομάδα δερματολόγων που εργαζόταν εκεί.

Διατηρώντας τις ρίζες της, μετουσιώθηκε σε brand το 1975 με τη δερματολογική έρευνα να βρίσκεται στον πυρήνα της μάρκας, συνεχίζοντας μέχρι σήμερα να αντλεί ιαματικό νερό από τη γαλλική πόλη που εγχέεται για όλα τα προϊόντα της.

Το 2018, ο κυρίαρχος στην ομορφιά όμιλος της L’Oréal προχώρησε στην εξαγορά πολλών νέων θυγατρικών εταιρειών καλλυντικών, ανάμεσά τους τις La Roche-Posay, Modiface και Giorgio Armani Beauty. Σήμερα, το brand έχει ως έδρα τη Νέα Υόρκη και αποτελεί ένα από τα βασικά οχήματα πώλησης δερμοκαλλυντικών του ομίλου.

Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε σειρές για ακμή και δερματολογικές παθήσεις, με τα ευπώλητα να είναι τα Hyalu B5 Pure Hyaluronic Acid Serum, τις σειρές Toleriane, Effaclar και Lipikar, όπως και τα αντιηλιακά Anthelios.

Αναδείχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα περιποίησης δέρματος το 2021 και το 2022, καθώς σύμφωνα με την NielsenIQ, η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των 30 και 20 κορυφαίων εμπορικών σημάτων αντίστοιχα  με βάση την αύξηση των πωλήσεων σε δολάρια και μονάδες (46%, 48% αντίστοιχα). Ομορφιά

Πώς έφτασε η CeraVe να γίνει premium

Η ιστορία της CeraVe ξεκίνησε το 2005, όταν μια ομάδα δερματολόγων στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Φρανσίσκο παρατήρησαν ότι πολλές δερματικές παθήσεις, όπως η ακμή, το έκζεμα, η ψωρίαση και το ξηρό δέρμα, είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: έναν αποδυναμωμένο επιδερμιδικό φραγμό.

Η εταιρεία από τις ΗΠΑ ξεκίνησε να προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων περιποίησης, που περιέχουν τρία απαραίτητα ceramides που, σε συνδυασμό με μια επαναστατική τεχνολογία σταδιακής απελευθέρωσης συστατικών, την τεχνολογία MVE, συμβάλλουν στην αποκατάσταση του επιδερμιδικού φραγμού.

Τον Ιανουάριο του 2017 η L’Oréal προχώρησε σε οριστική συμφωνία με τη Valeant Pharmaceuticals International Inc. για την εξαγορά των εμπορικών σημάτων περιποίησης δέρματος CeraVe, AcneFree και Ambi έναντι 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η μετάβασή αυτή οδήγησε το brand δερμοκαλλυντικών σε μια νέα φάση ανάπτυξης, με αποτέλεσμα τα προϊόντα του είναι πλέον διαθέσιμα σε περισσότερες από 40 χώρες και συνεχίζουν τη διείσδυσή τους σε νεανικά κοινά κυρίως χάρη στο σχέδιο μάρκετινγκ της CeraVe και την παρουσίασή της στα social media. Ενδεικτικό είναι ότι το 29% των χρηστών προϊόντων περιποίησης προσώπου στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν το CeraVe. Αυτό σημαίνει ότι από το 76% που γνωρίζει τη μάρκα, το 38% τη χρησιμοποιεί.

Στην Ελλάδα, τα best seller της περιλαμβάνουν τα PM Facial Moisturising Lotion, Hydrating Cleanser, Blemish Control Cleanser Gel, Eye Repair Cream, Moisturising Cream και Lotion.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία