Ποιος είπε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν την αποκλειστική απόλαυση όταν πρόκειται για αμφίβολης αισθητικής μοδάτα υποδήματα ; Η Crocs σπεύδει να καλύψει το αμφιλεγόμενο κενό.
Η Crocs παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων για σκύλους. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον λιανοπωλητή ειδών για κατοικίδια ζώα Bark για να παρουσιάσει μια σειρά από μποτάκια με αφρό για σκύλους (και, υποθέτουμε, για γάτες, αν είστε ιδιαίτερα γενναίοι), τα Pet Crocs θα πωλούνται στις ΗΠΑ προς $50 ή $65 αν προτιμάτε μια τετράδα με επένδυση, ενημερώνει το Fortune.
Crocs: Γιατί λανσάρουν τώρα μπότες
Θα είναι διαθέσιμα μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και θα πωλούνται στον ιστότοπο της Crocs καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής Crocs.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα κατοικίδια ζώα που φοράνε Crocs. Θα πωλούνται μαζί με ένα ασορτί σετ για ανθρώπους, ώστε να μπορείτε να συντονίσετε το ντύσιμό σας με τον Αζόρ. Θα έχετε μια επιλογή από δύο χρώματα: Green Slime ή Pink Dragon Fruit.
Θα πωλούνται μαζί με ένα ασορτί σετ για ανθρώπους, ώστε να μπορείτε να συντονίσετε το ντύσιμό σας με τον Αζώρ
Και βέβαια δεν μπορούν παρά να λάμπουν στο σκοτάδι.
Πού οφείλεται η ανάκαμψη των Crocs
Μπορεί κάποιοι να περιφρονούν τα Crocs, αλλά είναι μια δημοφιλής μάρκα στις μέρες μας, κυρίως από την πανδημία και μετά. Οι άνθρωποι ντύνονται πιο χαλαρά από ποτέ μετά την πανδημία, ακόμη και στη δουλειά, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την ισχυρή ανάπτυξη της εταιρείας. Στην πιο πρόσφατη τριμηνιαία αναφορά αποτελεσμάτων, η εταιρεία ανέφερε έσοδα 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 3,6% και αύξησε την προοπτική για ολόκληρο το έτος.
Η εταιρεία γνωρίζει καλά κάποια μυστικά για τα διαφημιστικά «ακροβατικά». Η εταιρεία κυκλοφόρησε τα πάντα, από τσόκαρα που έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με το μοντέλο του χαρακτήρα Lightning McQueen στις ταινίες κινουμένων σχεδίων Cars της Disney μέχρι γούρια με άρωμα τηγανητού κοτόπουλου και υποδήματα βασισμένα σε κουτάκια Pringles.
«[Η αγορά] επιστρέφει, κατά τη γνώμη μου, σε αυτό που ίσχυε πριν από την πανδημία, που είναι ότι οι βασικές περίοδοι προώθησης είναι εξαιρετικά σημαντικές», είπε ο διευθύνων σύμβουλος Andrew Rees σε αναλυτές κατά τη διάρκεια μιας κλήσης αποτελεσμάτων τον Αύγουστο. «Πιστεύουμε ότι πρέπει να συμμετέχουμε σε αυτές τις περιόδους προώθησης για να λάβουμε το δίκαιο μερίδιο των καταναλωτικών δαπανών».
Latest News
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα
Βρετανία: H Ριβς μιλά για επανεκκίνηση των σχέσεων με την ΕΕ
Επαγγελματιες απο διάφορους τομείς στη Βρετανία ελπίζουν ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης θα οδηγήσει σε καλύτερες συνθήκες το εμπόριο με την ΕΕ
Τραμπ: Εξετάζει την ιδιωτικοποίηση του αμερικανικού Ταχυδρομείου
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Washington Post
Βιομηχανική παραγωγή: Σταθερή στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο - Αύξηση 0,3% στην ΕΕ
Σε σύγκριση με το Σεπτέμβριο του 2024 η βιομηχανική παραγωγή παρέμεινε σταθερή στη ζώνη του ευρώ
Ιταλία: Πρέπει να αποτελέσει βασικό μέρος των σχεδίων της Stellantis
Η Ρώμη ελπίζει να διορθώσει τις τεταμένες σχέσεις της με την Stellantis
Μισθολογικό χάσμα: Η χώρα στην Ευρώπη όπου οι γυναίκες πληρώνονται καλύτερα
Το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων αποτελεί μόνο ένα μέρος μιας ευρύτερης εικόνας ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην αγορά εργασίας.