Σε πολυετή συνεργασία με τους Chicago Bulls προχώρησε η Foot Locker, με την αρχή να πραγματοποιείται σε ένα major event με διαγωνισμούς και μουσική στο παρκέ, πριν από τον αγώνα των Bulls με τους Orlando Magic στις 30 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος, Μέρι Ντίλον -προερχόμενη από τον κόσμο της ομορφιάς και την αλυσίδα Ulta Beauty-, θα παρουσιάσει την μπάλα του αγώνα και οι υπάλληλοι της Foot Locker θα οριστούν ως επίτιμοι αρχηγοί της ομάδας.

Οι λόγοι της νέας αυτής συμφωνίας, πολλοί. Η εταιρεία επέλεξε να συνεργαστεί με τους Bulls επειδή το Σικάγο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το Jordan Brand της Nike και είναι «μια κρίσιμη αγορά για την κουλτούρα των αθλητικών παπουτσιών», όπως εξήγησε και στο Modern Retail η Κιμ Γουάλντμαν, επικεφαλής υπεύθυνη πελατών της αλυσίδας.

Όμιλος Fourlis: Στρατηγική συμφωνία με τη Foot Locker – Αναβαθμίζει το guidance ο Β. Φουρλής

Foot Locker: Όλα τα βλέμματα στους νέους καταναλωτές

Η Foot Locker ήταν εκείνη που έβγαλε το αρχικό Air Jordan 1 τη δεκαετία του 1980 και «αποτελεί τεράστιο μέρος της κληρονομιάς μας», δήλωσε η Γουάλντμαν.

Αλλά η συνεργασία είναι επίσης ενδεικτική της μεγαλύτερης έμφασης της Foot Locker στο μπάσκετ.

Τον περασμένο χρόνο, η Foot Locker ξεκίνησε μια συνεργασία με το NBA συνολικά, εισήγαγε στα καταστήματα ένα μπασκετικό concept με την ονομασία «Home Court» και συνεργάστηκε με τη Nike και την Jordan Brand για το «The Clinic», μια σειρά από εκδηλώσεις μπάσκετ. Φιλοξένησε επίσης δύο εκδηλώσεις στο WNBA All-Star Game τον Ιούλιο. Η Foot Locker σχεδιάζει να λειτουργήσει 100 εμπειρίες «Home Court» παγκοσμίως μέχρι το 2026, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στο Modern Retail.

Μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης, τον Αύγουστο του 2024, η Foot Locker ανέφερε ότι «επέστρεψε στην ανάπτυξη της πρώτης γραμμής», με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,9% σε ετήσια βάση.

Κι έπεται συνέχεια. Η αλυσίδα αθλητικών ειδών θα είναι χορηγός ενός τουρνουά νέων 3 x 3 με την ονομασία «Bulls Fest», θα φιλοξενήσει παίκτες και influencers σε μια εμπειρία με θέμα τους Bulls στο κατάστημα State Street στο Σικάγο, θα εγκαταστήσει σήμανση Foot Locker στο διάδρομο της σήραγγας των αθλητών στο United Center και θα διοργανώσει μια «Suite Night» στο στάδιο για να γιορτάσει την επιτυχημένη κυκλοφορία του sneaker Jordan 4 RM.

Η σχέση με το μπάσκετ

Η Foot Locker δεν είναι καινούργια στην πώληση παπουτσιών μπάσκετ, αλλά γίνεται όλο και μεγαλύτερο μέρος του σχεδίου της εταιρείας να ανακάμψει από την επιβράδυνση των πωλήσεων.

Τον Μάρτιο του 2023, εξάλλου, η Foot Locker ανακοίνωσε την στρατηγική της με την ονομασία «Lace Up» για να επενδύσει στις εμβληματικές της αξίες, να κλείσει 400 καταστήματα με χαμηλή απόδοση και να ανοίξει περισσότερες μορφές καταστημάτων όπως το «House of Play», τα οποία είναι μεγάλα σε μέγεθος και απευθύνονται σε νήπια και παιδιά.

Ένα στοιχείο αυτού του σχεδίου ήταν η «επέκταση της κουλτούρας των αθλητικών παπουτσιών», ένας τομέας που περιλαμβάνει και τα παπούτσια μπάσκετ. Μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης, τον Αύγουστο του 2024, η Foot Locker ανέφερε ότι «επέστρεψε στην ανάπτυξη της πρώτης γραμμής», με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,9% σε ετήσια βάση.

Η Foot Locker ήταν εκείνη που έβγαλε το αρχικό Air Jordan 1 τη δεκαετία του 1980 και «αποτελεί τεράστιο μέρος της κληρονομιάς μας», δήλωσε η Γουάλντμαν.

Πελατοκεντρισμός και κληρονομιά

«Το μπάσκετ θα μας βοηθήσει να επεκτείνουμε την κουλτούρα των αθλητικών παπουτσιών και να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο σύνολο καταναλωτών», τόνισε η διευθύνουσα σύμβουλος στο Modern Retail, μιλώντας για την εστίαση στο κομμάτι του μπάσκετ και μέσω της συνεργασίας με τους Bulls και το ΝΒΑ.

«Η πελατοκεντρική φιλοσοφία είναι η αιχμή του δόρατος σε ό,τι κάνουμε και βλέπουμε ότι ο πελάτης μας είναι όχι μόνο πιο πιθανό να παίξει το παιχνίδι, αλλά και πιο πιθανό να εμπνευστεί από τη μόδα του παιχνιδιού από ό,τι η αγορά στο σύνολό της. Η εταιρεία έχει έναν πολύ νέο, ποικιλόμορφο πελάτη που συνδέεται όλο και περισσότερο με την κουλτούρα του μπάσκετ, και έτσι είναι σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε να είμαστε μέρος αυτού».

Η συμφωνία αυτή συνέβαλε στην ενίσχυση του DNA της μάρκας της Foot Locker. Όπως ανέφερε και η Κιμ Γουάλντμαν «το μπάσκετ βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας τα τελευταία 50 χρόνια, και έτσι η συνέχιση αυτής της κληρονομιάς στα επόμενα 50 χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντική». foot locker

Στη Foot Locker και όχι σε own branded καταστήματα

Η πρόκληση φαίνεται μεγάλη για την αλυσίδα αθλητικών ειδών, που από την αρχή της λειτουργίας της το 1974 βασιζόταν σε ένα χαρτοφυλάκιο με μεγάλα brands. «Η λογική παραμένει ίδια και στο μπάσκετ, όπου θα προστεθούν και κάποια αποκλειστικά franchises, όπως το AE 1 με την Adidas. Ενώ θα έχουμε και στιγμές όπου μπορούμε να αφηγηθούμε μοναδικά την ιστορία και να αναδείξουμε προϊόντα που είναι πιο ευρέως διαθέσιμα. Το Nike Ja Morant 1 είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα.

Διαθέτουμε επίσης έναν τεράστιο στόλο καταστημάτων και νομίζω ότι αυτό αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης όταν συνεργαζόμαστε με συνεργάτες όπως η Nike. Μπορούμε να τους συνδέσουμε άμεσα με τους νέους καταναλωτές μπάσκετ με τρόπο που κανείς άλλος δεν μπορεί», κατέληξε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή