Τα δύο τρίτα των οδηγών Honda SUV στις ΗΠΑ ανταλλάσσουν το όχημά τους με άλλο Honda. Πρόκειται για ένα επίπεδο αφοσίωσης που μοιάζει με το iPhone και σπάνια συναντάται στην αγορά αυτοκινήτων, το οποίο επέτρεψε στο πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Honda να μειώσει γρήγορα την υπεροχή της Tesla, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Η Honda πούλησε περίπου 13.000 Prologue, το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της, κατά τους τρεις μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου. Αν και αυτό εξακολουθεί να είναι κάτω από το μερίδιο αγοράς του Model Y της Tesla – το ηλεκτρικό SUV με τις περισσότερες πωλήσεις – το Prologue ήταν πέμπτο μεταξύ των αμερικανικών EV, καθώς κέρδισε ένα κύμα οδηγών που περίμεναν μια προσιτή εναλλακτική λύση στην Tesla από την αγαπημένη τους μάρκα αυτοκινήτων.
Ξεπέρασε το 1 τρισ. η κεφαλαιοποίηση της Tesla
Στην αντιπροσωπεία Paragon Honda στο Κουίνς της Νέας Υόρκης, το βενζινοκίνητο CR-V είναι συνήθως το κορυφαίο σε πωλήσεις, σύμφωνα με τον υπεύθυνο οικονομικών Λάρι Αμπρό. Τον Σεπτέμβριο η αντιπροσωπεία διακίνησε ένα Prologue για κάθε τρία CR-V, εν μέρει επειδή ένα σωρό κίνητρα τα έκαναν σχεδόν στην ίδια τιμή. «Υπάρχει τόσο μεγάλη αξία, που είναι δύσκολο να την προσπεράσεις», εξήγησε ο Αμπρό.
Η τιμή εκκίνησής του – πριν από τα κίνητρα ή τις πιο φανταχτερές επιλογές όπως η τετρακίνηση – είναι 47.400 δολάρια, μόλις 400 δολάρια λιγότερο από τη μέση αγοραία αξία όλων των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.
Σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι επιδόσεις του Prologue δεν είναι οι πιο εντυπωσιακές, αλλά διαθέτει προσεγμένες λεπτομέρειες σαν αυτές που έχουν αγαπήσει οι οπαδοί της Honda.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα Honda, ωστόσο, το Prologue θα παρακάμψει το βενζινάδικο και, ως επί το πλείστον, τον μηχανικό. Τα EVs, τα οποία δεν χρειάζονται αλλαγές λαδιών ή φίλτρα αέρα, απαιτούν σχεδόν 1.000 δολάρια λιγότερα για τη συντήρησή τους κάθε χρόνο από ό,τι παρόμοια μοντέλα με κινητήρα βενζίνης, σύμφωνα με την AAA και η Honda είναι ήδη μία από τις πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτων.
Παρά την όλη τη συζήτηση περί επιβράδυνσης των EV στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου υποδηλώνουν ότι υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος οδηγών που απλά περίμεναν πιο προσιτές επιλογές ή νέες μηχανές με μπαταρία από καθιερωμένες μάρκες.
Οι Αμερικανοί οδηγοί αγόρασαν 346.309 αυτοκίνητα και φορτηγά με μπαταρία τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Cox Automotive. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αποτέλεσαν το 9% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ το τρίτο τρίμηνο, το υψηλότερο επίπεδο που έχει καταγραφεί ποτέ και η Cox θεωρεί ότι το να είναι ένα στα 10 οχήματα ηλεκτρικό είναι «πολύ κοντά».
Η Tesla διατήρησε την αξιοπιστία της στην ηλεκτρική οδό, παραδίδοντας σχεδόν 167.000 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν 17.000 Cybertrucks. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς της συνέχισε να διολισθαίνει κάτω από το 50%, καθώς τα πιο προσιτά μοντέλα από την Cadillac, τη Chevrolet, τη Honda κέρδισαν αυτούς που ήθελαν να δοκιμάσουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα.
Η Chevrolet, ειδικότερα, είδε τη δυναμική της να αυξάνεται με τα Equinox και Blazer της να προσελκύουν συνολικά σχεδόν 18.000 αγοραστές στο τρίμηνο. Ενώ το Prologue είναι πιο προσιτό από το μέσο αμερικανικό αυτοκίνητο, και τα δύο νέα Chevys είναι ακόμα φθηνότερα.
Latest News
Εντός Δεκεμβρίου η άδεια αποθήκευσης CO2 για τον Πρίνο – Οι ευκαιρίες για βιομηχανία και ναυτιλία
Επιδοτήσεις ύψους μισού δισ. ευρώ για δέσμευση 3,4 εκατ. τόνων CO2 έχει εξασφαλίσει η ελληνική βιομηχανία
Πότε θα δημοσιευθεί η προκήρυξη για το νέο «Εξοικονομώ» - Τα ποσά και οι δικαιούχοι
Μόλις δημοσιευθεί ο οδηγός για το Εξοικονομω 2025, θα ανοίξει το πρόγραμμα για υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους
Πρόγραμμα Εξοικονομώ 2025: Επιδοτήσεις έως 100% - Προϋποθέσεις και δικαιούχοι
Οι αιτήσεις για το Εξοικονομώ 2025 θα υποβάλλονται μόνον ηλεκτρονικά και υποχρεωτικά μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος.
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Οι προοπτικές των ΑΠΕ μετά το deal της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Συνάντηση Σκυλακάκη με Περιστερη και Al Ramahi
Αφορμή για τη συνάντηση στάθηκε η πρόσφατη ολοκλήρωση της απόκτησης του 70% των μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και λοιπών μετόχων της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Θα πιάσουν οι μεγαλύτερες εταιρείες τους στόχους μηδενικού άνθρακα; [γραφήματα]
Τι δείχνει η μελέτη της Accenture για τις εκπομπές άνθρακα - Πώς η άνθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) έχει δυσμενείς συνέπειες
Το αστρονομικό κόστος των ξηρασιών – Κίνδυνος ερημοποίησης της Ελλάδας
H έλλειψη νερού και η συρρίκνωση καλλιεργούμενων εκτάσεων κοστίζει ήδη 300 δισ. δολάρια τον χρόνο
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
Μαύρος (ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ): Στο επόμενο διάστημα παραδίδουμε τα πρώτα μας έργα ΑΠΕ σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης
Ο CEO της ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ παρομοίασε με τον ελέφαντα στο δωμάτιο, το πρόβλημα της χωρητικότητας των ηλεκτρικών δικτύων
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα