
Οι κατασκευαστές αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, όπως η Tesla και η Waymo, κάνουν την τεχνολογία πιο κοινότυπη για τους επιβάτες σε μερικές πόλεις των ΗΠΑ, δήλωσε ο CEO της Uber Ντάρα Κοσροβσάχι κατά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας για το τέταρτο τρίμηνο.
Ωστόσο, υπογράμμισε πως η κλιμάκωση αυτής της τεχνολογίας για τη δημιουργία μεγάλων στόλων αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων, αποδείχθηκε αρκετά πιο δύσκολη για την Uber.
ΗΠΑ: Πώς η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να χαλαρώσει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
«Πιστεύουμε ότι η εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας, είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει πολύ περισσότερο», είπε ο Κοσροβσάχι.
Η εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη μερικά αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα στο Φοίνιξ μέσω συνεργασίας με την Waymo. Η Uber και η Waymo πρόκειται να επεκτείνουν το εγχείρημά τους στην Ατλάντα και το Όστιν φέτος.
Σε μια επιστολή προς τους επενδυτές την Τετάρτη, ο Κοσροβσάχι σχολίασε πως «μένουν αρκετά κομμάτια του παζλ της κυκλοφορίας στην αγορά που πρέπει ακόμα να ενωθούν» προτού η Uber μπορέσει να χρησιμοποιήσει ευρέως τα αυτόνομα οχήματα.

Το αίσθημα ασφάλειας
Η Waymo εκτίμησε ότι τα αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητά της είναι πιο ασφαλή από τα οχήματα που οδηγούνται από ανθρώπους, αλλά καθώς οι νέοι πάροχοι εισέρχονται στην αγορά, τα αυτόνομα οχήματα ως κατηγορία «θα πρέπει να είναι τάξεις μεγέθους πιο ασφαλή από τους ανθρώπους οδηγούς για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού».
Ο Κοσροβσάχι σχολίσε σχετικά πως οι μεγάλοι στόλοι αυτοκινήτων χωρίς οδηγό θα απαιτούσαν επίσης χώρους στάθμευσης όταν δεν χρησιμοποιούνται, καθώς και καθαρισμό και συντήρηση.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ένα μέσο μισθούμενο αυοτοδηγούμενο (AV) μπορεί να διανύσει έως και 100.000 μίλια το χρόνο, σε σύγκριση με ένα τυπικό ιδιωτικό όχημα με 10-15.000 μίλια το χρόνο», έγραψε ο Κοσροβσάχι. «Αυτό σημαίνει ότι τα AV πρέπει να χρεώνονται πολλές φορές την ημέρα και να συντηρούνται κάθε μήνα».
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV
Ο ρόλος των οδηγών της Uber
Οι οδηγοί της Uber, οι οποίοι είναι ανεξάρτητοι εργολάβοι, είναι υπεύθυνοι για τις περισσότερες από αυτές τις εργασίες.
Ο Κοσροβσάχι επεσήμανε επίσης τους κανονισμούς ασφαλείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν ανά πολιτεία, ως ένα άλλο εμπόδιο για την κυκλοφορία των AV. Η κυβέρνηση Τραμπ έχει υποδείξει ότι ενδέχεται να αναπτύξει μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τα αυτόνομα οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε επίσης ότι οι τιμές των αυτόνομων οχημάτων, που μπορεί να κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, θα πρέπει να μειωθούν προτού οι εταιρείες μπορέσουν να αγοράσουν πολλά από αυτά.
Οποιοσδήποτε διαθέτει μεγάλο δίκτυο AV θα πρέπει επίσης να ανταποκριθεί στη σχετική ζήτηση, κάτι που η Uber ήδη κάνει με τους οδηγούς της, σύμφωνα με τον CEO της Uber.
Τον Ιανουάριο, ο Κοσροβσάχι επισήμανε εξάλλου ότι δεν περίμενε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα αντικαταστήσουν τα εκατομμύρια των οδηγών της Uber μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.


Latest News

Σε περικοπή 5.600 θέσεων εργασίας προχωρά η Siemens
Οι απολύσεις που ανακοινώθηκαν από τη Siemens ειναι οι μεγαλύτερες από το 2017 για το γερμανικό βιομηχανικό όμιλο

Η αργή μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλάζει τη στρατηγική της Audi
Αλλαγη στρατηγικής για την Audi, καθώς επανεξετάζει τα σχέδια να σταματήσει την κυκλοφορία νέων μοντέλων βενζίνης το 2026

Συμφωνία Τραμπ- Πούτιν: Παύση πυρός στις ενεργειακές υποδομές
Ολοκληρώθηκε η τηλεφωνική συνομιλία - Πού συμφώνησαν Τραμπ και Πούτιν

Aνοιχτή η ΕΕ σε συνομιλίες με τον Τραμπ για τους δασμούς, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Ιρλανδίας
Η Ιρλανδία βρίσκεται πίσω από το Μεξικό και το Βιετνάμ και στο ίδιο επίπεδο με τη Γερμανία όσον αφορά το εμπορικό της πλεόνασμα με τις ΗΠΑ

Γαλλία: Χαμηλώνει τον πήχη της ανάπτυξης η Στατιστική Υπηρεσία
Η οικονομία της Γαλλίας επιβαρύνεται από τους δασμούς Τραμπ και την πολιτική κρίση

Τι αναμένουν για Fed και οικονομία οι επενδυτές αμερικανικών ομολόγων
Γιατί οι επενδυτές τοποθετούνται σε αμερικανικά κρατικά ομόλογα μεγαλύτερης διάρκειας

Η Google εξαγοράζει την startup Wiz έναντι 32 δισ. δολαρίων
Η συμφωνία θα είναι η μεγαλύτερη εξαγορά που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η Google και θα ξεπεράσει τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά της Motorola το 2012

Πράσινο φως από Bundestag στο σχέδιο δαπανών 1 τρισ. ευρώ του Φρίντριχ Μερτς
Ο επερχόμενος καγκελάριος στη Γερμανία θα επιδιώξει να εξαιρεθούν οι περισσότερες αμυντικές δαπάνες από το «φρένο χρέους» που κατοχυρώθηκε στο σύνταγμα το 2009

Η AirAsia σχεδιάζει μείωση τιμών και αύξηση του στόλου της
Οπως δηλώνει ο CEO της AirAsia, η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει τα αεροπορικά εισιτήρια στο επίπεδο που ηταν πριν την πανδημία

Η «χαμιλτονιανή» στιγμή για την Ευρώπη - Η δύναμη του κοινού χρέους
Περισσότερη στρατιωτική ολοκλήρωση μαζί με περισσότερη κοινή χρηματοδότηση, θα δημιουργήσουν μια νέα Ευρώπη