Pottery Barn: Ποια είναι η εταιρεία που σχεδιάζει να επεκταθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο  

Η εταιρεία επίπλων και lifestyle Pottery Barn, που έκανε ένα πέρασμα από τη σειρά Friends, θα προσφέρει και εξατομικευμένες υπηρεσίες σχεδιασμού

Pottery Barn: Ποια είναι η εταιρεία που σχεδιάζει να επεκταθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο  

Στο διαδίκτυο, πρόκειται να κάνει το «ντεμπούτο» της στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρεία επίπλων και ειδών σπιτιού Pottery Barn, το φθινόπωρο του 2026.

Η ιστοσελίδα της αλυσίδας Pottery Barn θα προσφέρει στους πελάτες της μια επιλεγμένη συλλογή από έπιπλα, λευκά είδη, φωτιστικά και διακοσμητικά αξεσουάρ  στον τομέα της επίπλωσης και της διακόσμησης σπιτιού.

«Είμαστε προσηλωμένοι στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και στην επέκταση της εμβέλειας των εμπορικών μας σημάτων εκεί όπου διακρίνουμε ουσιαστικές ευκαιρίες στην αγορά», δήλωσε η Laura Alber, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της θυγατρικής  εταιρείας Williams-Sonoma, σε ανακοίνωσή της.

«Πιστεύουμε ότι ο καλός σχεδιασμός και η ποιοτική κατασκευή έχουν παγκόσμια απήχηση, και ανυπομονούμε να φέρουμε την ξεχωριστή αισθητική της Pottery Barn στο Ηνωμένο Βασίλειο».

Οικονομικά αποτελέσματα της Pottery Barn

Αν και τόσο η Pottery Barn όσο και η μητρική της εταιρεία κατέγραψαν ετήσιες μειώσεις, η Williams-Sonoma πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο μετά από ένα θετικό τέταρτο τρίμηνο.

Τα καθαρά έσοδα του τέταρτου τριμήνου για την εταιρεία συνολικά αυξήθηκαν κατά 8%, φτάνοντας τα 2,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με αναφορά του Μαρτίου, ενώ την ίδια περίοδο η εταιρεία προστέθηκε στον δείκτη S&P 500.

Παρά την οικονομική αβεβαιότητα, η Williams-Sonoma παραμένει αισιόδοξη για το μέλλον της Pottery Barn. Σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα, η Alber σημείωσε ότι η Pottery Barn αφιέρωσε το προηγούμενο έτος στη σημαντική μείωση των «προωθητικών ενεργειών, τη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και τη θεμελίωση της ανάπτυξης μέσω νέων προϊόντων και αυξημένων συνεργασιών».

Οι δασμοί

Ενώ πολλές εταιρείες έχουν εκφράσει ανησυχίες για τον αντίκτυπο των δασμών στα κέρδη τους, η Williams-Sonoma χαρακτήρισε τους δασμούς ως ευκαιρία, χάρη στην κλίμακα και τις δυνατότητες της εφοδιαστικής της αλυσίδας.

Η εταιρεία έχει δοκιμάσει αυξήσεις τιμών σε ορισμένα προϊόντα για να καλύψει το κόστος των δασμών — και μέχρι στιγμής αυτό φαίνεται να αποδίδει, δήλωσε η Alber.

Η αρχή

Το 1950 και 17 μόλις χρόνια μετά τη Μεγάλη Ύφεση, το πρώτο κατάστημα της Pottery Barn ανοίγει στη Νέα Υόρκη, από τα αδέλφια Paul και Morris Secon.

Σύμφωνα με τους New York Times, το 1949, τα αδέλφια είχαν ανακάλυψει τρεις αγροτικές αποθήκες, γεμάτες με μεταχειρισμένα κεραμικά προϊόντα της εταιρείεας Glidden Parker, μιας δημοφιλούς εταιρείας κεραμικών σκευών, η οποία είχε σταματήσει την παραγωγή της.

Ο Paul και ο Morris ήξεραν ότι είχαν χτυπήσει φλέβα χρυσού. Η έξυπνη ιδέα τους; Να μεταπουλήσουν τα κεραμικά αγαθά ακριβώς όπως ήταν, με κάποια κομμάτια ελαφρώς φθαρμένα και ατελή, αναφέρει το House Digest.

Ο Paul και ο Morris ήξεραν ότι είχαν χτυπήσει φλέβα χρυσού

Γρήγορα διαπίστωσαν ότι υπήρχε μια ανεκμετάλλευτη ζήτηση για οικονομικά, προσιτά και, όπως φάνηκε, γοητευτικά, μεταχειρισμένα είδη.

Το άρθρο που απογείωσε την εταιρεία

Εκείνο όμως που απογείωσε τη δημοφιλία αλλά και τις πωλήσεις της εταιρείας ήταν ένα δημοσιογραφικό κείμενο.

Δύο χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου Pottery Barn, το περιοδικό The New Yorker  δημοσιεύει στη δημοφιλή στήλη popular culture «On and Off the Avenue» (που υπάρχει μέχρι και σήμερα) ένα σύντομο άρθρο για τη νέα μικρή επιχείρηση του Μανχάταν.

Η περιγραφή του δημοσιογράφου για τα ποιοτικά, αν και κάπως ελαττωματικά, προϊόντα βοήθησε το Pottery Barn να γίνει γνωστό από την μία μέρα στην άλλη.

Το άρθρο ανέδειξε ένα μικρό, φυσικό κατάστημα που ίσως να μην είχε ανακαλυφθεί ποτέ σε ευρεία κλίμακα χωρίς αυτή την ειδική αναφορά. Όπως μεταδίδει η The New York Sun, ακόμη και οι πιο εύποροι Νεοϋορκέζοι έφταναν «με γούνες και κοσμήματα» για να στηθούν στην ουρά και να αγοράσουν τα κεραμικά της Glidden Park.

Με τον καιρό, η επιχείρηση θα επεκτεινόταν για να περιλαμβάνει είδη σπιτιού υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές — που ούτε οι κοσμικοί δεν μπορούσαν να αντισταθούν.

Μέχρι το 1966, τα δύο αδέλφια διαχειρίζονταν πολλά καταστήματα και ένα πολυτελές κατάστημα outlet στη Νέα Υόρκη, τη Φιλαδέλφεια και τη Βοστώνη.

Το αρχικό τους σχέδιο για «μία και έξω» επιχείρηση, που θα τους πλήρωνε τους λογαριασμούς, μετατράπηκε γρήγορα σε μια πορεία λιανικής επιτυχίας που διαρκεί πάνω από 70 χρόνια. Η απλή ανακάλυψη παλιάς, ελαφρώς φθαρμένης κεραμικής  κράτησαν τους αδελφούς Secon ενεργούς στην αγορά για σχεδόν 20 χρόνια.

Το αρχικό τους σχέδιο για «μία και έξω» επιχείρηση μετατράπηκε γρήγορα σε μια πορεία λιανικής επιτυχίας που διαρκεί πάνω από 70 χρόνια

Ωστόσο, το 1968 αποφάσισαν να πουλήσουν τα μερίδιά τους, αναζητώντας νέες, προσωπικές περιπέτειες γύρω από την πρώτη τους αγάπη: Τη μουσική με την οποία είχαν ασχοληθεί όταν ήταν νέοι, κάνοντας και οι δύο αξιοσημείωτες επιτυχίες στη μουσική σκηνή της εποχής.

Από την Gap και την Hoyt Chapin στη Williams-Sonoma

Ο Morris Secon, ο μεγαλύτερος αδελφός, αποκάλεσε αργότερα την Pottery Barn «Poverty Barn» (Φτωχομάγαζο), παραδεχόμενος ότι δεν είχαν κάνει περιουσία.

«Ήμασταν δύο παιδιά που παίζαμε στο μαγαζί· τα βγάζαμε πέρα», δήλωσε σε συνέντευξή του το 2007 στους New York Times.

Προτού η Pottery Barn αγοραστεί από την Williams-Sonoma, πέρασε από την Gap, που διπλασίασε τα καταστήματα μέσα σε 2 χρόνια και μετά από τον λιανοπωλητή Hoyt Chapin, ο οποίος επέκτεινε και ανέπτυξε την αλυσίδα μέσα στην επόμενη 15ετία.

Το 1986, η Williams-Sonoma – που παραμένει μέχρι και σήμερα κολοσσός στον τομέα της κουζίνας και των ειδών σπιτιού – αγόρασε την Pottery Barn και το μετέτρεψε στην ολοκληρωμένη λύση για το σπίτι, με 188 καταστήματα μέχρι το 2021.

Ο απώτερος στόχος της εταιρείας ήταν να αυξήσει το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά επίπλων και ειδών διακόσμησης, και σύμφωνα με το Home Stratosphere, τον πέτυχε.

To Xόλυγουντ και η δημοφιλής κουλτούρα

Το brand έκανε ένα πέρασμα από τη σειρά Friends, στο επεισόδιο που η εκκεντρική Phoebe σοκάρεται, όταν ανακαλύπτει ότι ένα υπέροχο τραπέζι δεν είναι αντίκα – όπως της είχε υποσχεθεί η συγκάτοικός της – αλλά ένα προϊόν μαζικής παραγωγής από την Pottery Barn.

Αυτή δεν ήταν η μοναδική φορά που η Pottery Barn βρέθηκε στην τηλεόραση. Ακολούθησαν κι άλλες σειρές:  The Junk Mail, The Big Bang Theory, Boy Meets World.

Το διαχρονικό brand έχει συνεργαστεί και με γνωστά κινηματογραφικά franchises, όπως τα Star Wars και Harry Potter, για την κυκλοφορία μοναδικών συλλογών εμπνευσμένων από τις ταινίες, εξηγεί το House Digest.

Πώς το brand θα παραμείνει επίκαιρο και δημοφιλές

Σήμερα, το brand καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για να παραμείνει επίκαιρο, καθώς οι Millennials και η Γενιά Z στρέφονται προς την ψηφιακή εμπειρία αγορών και οι σύγχρονες τάσεις διακόσμησης του σπιτιού κινούνται προς τον μινιμαλισμό.

H Williams-Sonoma έχει δυσκολευτεί να διατηρήσει αύξηση των πωλήσεων από έτος σε έτος, καθώς τα γούστα και οι τάσεις των καταναλωτών μεταβάλλονται γρήγορα. Επιπλέον, το κόστος στέγασης και διαβίωσης συνεχίζει να αυξάνεται.

Για να περιορίσει τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και του χάσματος γενεών, το Pottery Barn σχεδιάζει και παράγει σήμερα επίπλα κατάλληλα για μικρότερους χώρους, όπως διαμερίσματα και μικροσκοπικά σπίτια, προσφέροντάς τα διαδικτυακά, ώστε να παραμείνει επίκαιρο και να συνεχίσει να βελτιώνει τις πωλήσεις του.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο