ΑΑΔΕ: Ανοίγει νέο κεφάλαιο στις σχέσεις με τους φορολογούμενους

Νέες πιο «φιλικές» φορολογικές υπηρεσίες με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης

ΑΑΔΕ: Ανοίγει νέο κεφάλαιο στις σχέσεις με τους φορολογούμενους

Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης των φορολογούμενων σχεδιάζει η ΑΑΔΕ με την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών, την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και τη δημιουργία νέων  πρότυπων υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης οι οποίες θα είναι πιο «φιλικές» στους πολίτες.

Στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας και η εξυπηρέτηση των πολιτών με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία ενός ψηφιακού βοηθού  (chatbot) ο οποίος θα παρέχει άμεσες και εξατομικευμένες απαντήσεις σε ερωτήματα των φορολογούμενων ενώ ειδικά διαμορφωμένοι χώροι στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη θα προσφέρουν κοινόχρηστους υπολογιστές και εξειδικευμένο προσωπικό για εξατομικευμένη πληροφόρηση και καθοδήγηση. Παράλληλα, σχεδιάζονται παρεμβάσεις για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως τα άτομα με προβλήματα ακοής, ώστε να εξασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση στις υπηρεσίες

Με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Νίκου Παπαθανάση, το έργο «Σχεδιασμός Νέων Πρότυπων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ» εντάσσεται στο Ταμείο Ανάκαμψης, σηματοδοτώντας μια συνολική αναμόρφωση της εμπειρίας των πολιτών στη σχέση τους με τη φορολογική διοίκηση.

Η αναβάθμιση εστιάζει τόσο στην αισθητική όσο και στη λειτουργικότητα των υπηρεσιών της ΑΑΔΕ, φέρνοντας σύγχρονα εργαλεία εξυπηρέτησης και ανανεωμένες υποδομές. Όπως εξήγησε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, από το βήμα του 13ου Tax Forum, η νέα στρατηγική βασίζεται σε δύο πυλώνες: την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων και τη διασφάλιση φυσικών σημείων εξυπηρέτησης για όσους δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στην τεχνολογία.

Ο στρατηγικός στόχος της ΑΑΔΕ είναι η διαρκής βελτίωση της εξυπηρέτησης μέσω της αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών και της απλούστευσης των διαδικασιών, με στόχο να καταστήσει τα καταστήματα πιο φιλικά και αποτελεσματικά για τον πολίτη. Η αναβάθμιση αναμένεται να μειώσει σημαντικά το χρόνο διεκπεραίωσης των υποθέσεων και να βελτιώσει την ποιότητα της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και φορολογικής διοίκησης.

Τα οφέλη

Η αναβάθμιση των υποδομών, η αισθητική ανανέωση και η εισαγωγή σύγχρονων εργαλείων εξυπηρέτησης δημιουργούν ένα νέο περιβάλλον, με τα εξής βασικά οφέλη:

-Απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών, με λιγότερες ουρές και ταχύτερη διεκπεραίωση υποθέσεων.

-Αναβαθμισμένο εργασιακό περιβάλλον για το προσωπικό, που ενισχύει την αποδοτικότητα και την ικανοποίησή του.

-Ψηφιακή επιτάχυνση στις συναλλαγές, καλύπτοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις πολιτών και επιχειρήσεων.

-Βελτίωση της εικόνας της δημόσιας διοίκησης, με φροντισμένους χώρους και καλύτερη οργάνωση.

-Πιο εύχρηστες υπηρεσίες για πολίτες και επιχειρήσεις.

-Σημαντική ενίσχυση της εμπιστοσύνης προς τη δημόσια διοίκηση.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αποκτούν πλέον ευκολότερη πρόσβαση σε υποστήριξη για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, χωρίς να χάνουν χρόνο ή να ταλαιπωρούνται σε ασαφείς διαδικασίες.

OT Originals

Περισσότερα από Φορολογία Eιδήσεις

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο