Boeing: Θέλει να αυξήσει την παραγωγή αεροσκαφών 737 ΜΑΧ

Η Boeing προσπαθεί να σταθεροποιήσει την παραγωγή στα 38 αεροσκάφη ανά μήνα, όπου είχε τεθεί ως ανώτατο όριο από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ

Boeing: Θέλει να αυξήσει την παραγωγή αεροσκαφών 737 ΜΑΧ

Η Boeing είναι «αρκετά σίγουρη» ότι μπορεί να αυξήσει την παραγωγή των αεροσκαφών 737 MAX σε 42 το μήνα, δήλωσε την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος Κέλι Όρτμπεργκ.

Η τιμή της μετοχής της εταιρείας αεροσκαφων σημείωσε άλμα 5% αφού ο Όρτμπεργκ δήλωσε στο συνέδριο Bernstein Strategic Decisions ότι ελπίζει να έχει την παραγωγή στα 47 το μήνα μέχρι το τέλος του 2025. Αργότερα το διόρθωσε για να πει ότι αναμένει ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τις ρυθμιστικές αρχές μέχρι το τέλος του έτους για την αύξηση του ρυθμού σε αυτό το επίπεδο, όχι για να το φτάσει.

Η Boeing προσπαθεί επί του παρόντος να σταθεροποιήσει την παραγωγή στα 38 αεροσκάφη ανά μήνα, όπου είχε τεθεί ανώτατο όριο από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ το 2024, μετά από ένα ατύχημα στον αέρα που έθεσε υπό νέο έλεγχο το πρόγραμμα ασφάλειας και ποιότητας παραγωγής της αεροναυπηγικής εταιρείας.

Αφού η FAA εγκρίνει την αύξηση της παραγωγής της Boeing στα 42 το μήνα, «έχουμε επόμενες αυξήσεις του ρυθμού στο σχέδιό μας», οι οποίες τυπικά θα είναι σε βήματα των πέντε αεροσκαφών το μήνα και με διαφορά τουλάχιστον έξι μηνών, είπε.

Ο Όρτμπεργκ έχει τονίσει στο παρελθόν ότι η παραγωγή πρέπει να είναι σταθερή πριν από οποιαδήποτε αύξηση του ρυθμού.
Τα ελαττώματα παραγωγής στο πρόγραμμα 737 έχουν μειωθεί κατά 30%, δήλωσε ο Ortberg. «Σχεδόν κάθε ένας από τους πελάτες μας αναφέρει υψηλότερη ποιότητα αεροπλάνου κατά την παράδοση».

Το ταμείο της Boeing

Η αύξηση της παραγωγής είναι ζωτικής σημασίας για να επανέλθει η Boeing σε θετικό ταμειακό αποτέλεσμα, το οποίο ο Όρτμπεργκ έχει δηλώσει προηγουμένως ότι αναμένει να επιτευχθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η εταιρεία κατανάλωσε 2,3 δισ. δολάρια σε μετρητά κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου.

“Νομίζω ότι οι οικονομικές επιδόσεις θα ακολουθήσουν τις επιδόσεις της παραγωγής … και νομίζω ότι πρέπει να το σκεφτούμε με αυτόν τον τρόπο”, δήλωσε ο  Kέλι  Όρτμπεργκ.
Η εταιρεία σημειώνει πρόοδο όσον αφορά την πιστοποίηση της μικρότερης και της μεγαλύτερης παραλλαγής MAX από την FAA, είπε.

Τα MAX 7 και MAX 10 έχουν καθυστερήσει εν μέρει λόγω ανησυχιών σχετικά με το σύστημα αποπαγοποίησης του κινητήρα. Η εταιρεία θα πρέπει να ολοκληρώσει τις κρίσιμες δοκιμές της επιδιόρθωσης μέχρι τον Ιούλιο, επιτρέποντας χρόνο για την πιστοποίηση των αεροσκαφών μέχρι το τέλος του έτους, είπε ο CEO της Boeing.

Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο της Boeing περιλαμβάνει σχεδόν 1.200 παραγγελίες για το 737 MAX 10 και 332 παραγγελίες για το MAX 7.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο