Η Costco ανακοίνωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο, παρά τις πιέσεις από τους δασμούς και τη γενικότερη οικονομική αβεβαιότητα.
Αυτό δεν είναι τυχαίο. Η εταιρεία έχει προβεί σε στρατηγικές κινήσεις για να περιορίσει την έκθεσή της στους δασμούς.
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Costco
Η εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη $1,9 δισ. ή $4,28 ανά μετοχή για την περίοδο που έληξε στις 11 Μαΐου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 8%, φτάνοντας τα $63,21 δισ., ενώ οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα ενισχύθηκαν κατά 5,7% — με τις ΗΠΑ να ξεχωρίζουν με άνοδο 6,6%.
Η Costco αποδεικνύει ότι παραμένει ανθεκτική εν μέσω οικονομικών προκλήσεων, αξιοποιώντας την κλίμακά της.
Τα PL
Παρά την ευρύτερη επιβράδυνση στις προαιρετικές δαπάνες καταναλωτών, οι πωλήσεις της ιδιωτικής ετικέτας Kirkland Signature συνέχισαν να ξεπερνούν τη συνολική ανάπτυξη της εταιρείας, προσφέροντας ποιότητα και αξία σε ένα απαιτητικό περιβάλλον.
Για να περιορίσει τον αντίκτυπο των δασμών, η εταιρεία προχώρησε σε παραγγελίες εγκαίρως και μετατόπισε την παραγωγή των προϊόντων της κοντά στις αγορές όπου διατίθενται.
Στρατηγικές κινήσεις
Ο διευθύνων σύμβουλος Ron Vachris δήλωσε ότι η Costco «παρακολουθεί τις τιμές καθημερινά, αν όχι κάθε ώρα», σημειώνοντας πτώση τιμών σε προϊόντα όπως αυγά, βούτυρο και ελαιόλαδο.
Παράλληλα, η Costco αύξησε τη διαθεσιμότητα καλοκαιρινών προϊόντων όπως έπιπλα εξωτερικού χώρου και αθλητικός εξοπλισμός, διατηρώντας τις τιμές σταθερές ή με ελάχιστες αυξήσεις.
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, το οποίο σημείωσε ετήσια αύξηση πωλήσεων 15%.
Καθώς άλλοι μεγάλοι λιανέμποροι όπως η Target και η Procter & Gamble καταγράφουν απογοητευτικά αποτελέσματα, η Costco αναδεικνύεται σε σταθερό παίκτη, προσφέροντας αξία και συνέπεια στους καταναλωτές της, ακόμα και σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας.