Victoria’s Secret: Ένα πρόβλημα ασφαλείας, μια αναβολή και η χαμένη αλήθεια

Η Victoria's Secret αναβάλλει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μετά από περιστατικό ασφαλείας

Victoria’s Secret: Ένα πρόβλημα ασφαλείας, μια αναβολή και η χαμένη αλήθεια
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Victoria’s Secret, Hillary Super

Ένα περιστατικό ασφαλείας που αντιμετώπισε πριν από λίγες ημέρες η Victoria’s Secret οδήγησε την αμερικανική εταιρεία εσωρούχων, καλλυντικών και κοσμημάτων να αναβάλλει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της.

Την ίδια στιγμή όμως έφερε στην επιφάνεια τις αδύναμες πωλήσεις, την έλλειψη διείσδυσης στο άλλοτε παραδοσιακό γυναικείο κοινό της και την απώλεια του δυνατού της χαρτιού, της δέσμευσης.

Η ασφάλεια και τα αποτελέσματα

Όπως επισημαίνει η Wall Street Journal, υιοθετώντας καθοδικές τάσεις, η Victoria’s Secret ανέβαλε πριν από ελάχιστες ημέρες την ανακοίνωση των κερδών του πρώτου τριμήνου μετά από ένα περιστατικό ασφαλείας που αφορούσε τα συστήματα πληροφορικής της και διέκοψε τη λειτουργία της.

Η κατασκευάστρια εταιρεία γυναικείων εσωρούχων, καλλυντικών και αρωμάτων αποκάλυψε πως το περιστατικό δεν επηρέασε τα οικονομικά αποτελέσματα του πρόσφατου τριμήνου, αν και σημείωσε ότι οι διαδικασίες αποκατάστασης εμπόδισαν τους υπαλλήλους να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την προετοιμασία των αποτελεσμάτων προς δημοσίευση.

Η Victoria’s Secret, η οποία είχε προγραμματίσει να ανακοινώσει τα αποτελέσματα χθες, Πέμπτη 5 Ιουνίου, δεν ανακοίνωσε αμέσως νέα ημερομηνία για την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, δηλώνοντας αντ’ αυτού ότι θα την προσφέρει εν ευθέτω χρόνω.

Η Victoria’s Secret προσπάθησε να εφαρμόσει ένα σχέδιο να προσελκύσει τους αγοραστές της Gen Z και να αναβιώσει την επιρροή της

Τράβηξε την πρίζα

Η εταιρεία δήλωσε ότι έθεσε αμέσως σε εφαρμογή τα πρωτόκολλα αντίδρασης μετά το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας, σε μια προσπάθεια να περιορίσει και να εξαλείψει οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο δίκτυο.

Για προληπτικούς λόγους, η Victoria’s Secret υπό τη διοίκηση της Hillary Super από την 1η Σεπτεμβρίου του 2024, έκλεισε τα εταιρικά της συστήματα και τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου στις 26 Μαΐου. Η εταιρεία συνέχιζε να εργάζεται για την αποκατάσταση των εταιρικών της συστημάτων και ο ιστότοπός της αποκαταστάθηκε στις 29 Μαΐου, προσλαμβάνοντας εμπειρογνώμονες από τρίτους για να ρίξουν φως στην υπόθεση.

Ανάμεσα σε άλλα τόνισε ότι θα συνεχίσει να αξιολογεί την πλήρη έκταση και τον αντίκτυπο του περιστατικού. Σημείωσε ότι, αν και το περιστατικό δεν έχει προκαλέσει μέχρι στιγμής ουσιαστική διακοπή της λειτουργίας της, έχει υποστεί έξοδα, τα οποία θα μπορούσαν να πλήξουν τα μελλοντικά οικονομικά αποτελέσματα.

Οι αριθμοί

Ωστόσο, τα αποτελέσματα του πρόσφατου τριμήνου της, το οποίο έληξε στις 3 Μαΐου, δεν επηρεάστηκαν από το περιστατικό.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, κάνοντας λόγο για προσαρμοσμένα κέρδη 9 σεντς ανά μετοχή σε πωλήσεις 1,35 δισ. δολαρίων.

Πρόσφατα, η εταιρεία είχε προβλέψει προσαρμοσμένες ζημίες 10 σεντς ανά μετοχή έως προσαρμοσμένα κέρδη 10 σεντς ανά μετοχή στο τρίμηνο, καθώς και πωλήσεις 1,3 δισ. έως 1,33 δισ. δολάρια. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet αναμένουν προσαρμοσμένα κέρδη 4 σεντς ανά μετοχή και πωλήσεις 1,33 δισ. δολαρίων.

Victoria's Secret

Το best seller brand βιώνει μια περίοδο που παλεύει με τη χλιαρή ζήτηση, καθώς οι καταναλωτές αποφεύγουν τις ακριβές αγορές εν μέσω αυξανόμενης αβεβαιότητας για τους δασμούς και φόβων για οικονομική ύφεση.

Και όλα αυτά ενώ ως ο κορυφαίος παίκτης στην αγορά εσωρούχων είχε ικανοποιήσει ή και ξεπεράσει τις προσδοκίες του ίδιου και πολλών αναλυτών για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και ανέβασε ελαφρώς τις προοπτικές του. Με βάση εξισωμένες συγκρίσεις 52 εβδομάδων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η εταιρεία ανέμενε τον Αύγουστο του 2024 ότι οι καθαρές πωλήσεις για το σύνολο του έτους θα μειώνοντας μόλις περίπου 1% – πρόκειται για καλύτερη εκτίμηση από το παρελθόν- και ότι τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη θα κυμανθούν μεταξύ 275 και 300 εκατ. δολαρίων, σε σχέση με την προηγούμενη εκτίμηση για 250 έως 275 εκατ. δολάρια.

Τα μερίδια

Υπενθυμίζεται πως προ μηνός, η Victoria’s Secret βρέθηκε στο στόχαστρο ενδιαφέροντος της BBRC International Private Limited, η οποία ελέγχεται από τον επιχειρηματία εκατομμυριούχο Brett Blundy, ενισχύοντας τις κακές φήμες στην αγορά.

Κι αυτό γιατί η ελεγχόμενη από τον Blundy εταιρεία, έχει αυξήσει το μερίδιό της στη Victoria’s Secret από τον Μάρτιο, ενώ από τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η επενδυτική εταιρεία κατέχει περίπου 10,31 εκατομμύρια μετοχές, ή περίπου 13% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατασκευής εσωρούχων.

Η BBRC, η οποία ξεκίνησε πρόσφατα μια νέα δική της επιχείρηση εσωρούχων και ομορφιάς, έχει ιστορικό στην ανάληψη του ελέγχου των εμπορικών σημάτων λιανικής πώλησης, δήλωσε η ίδια η Victoria’s Secret.

Η επενδυτική εταιρεία του Blundy έχει επίσης υποστηρίξει καταναλωτικές εταιρείες, όπως η μάρκα υποδημάτων Bared Footwear και η Oz Hair & Beauty.

Victoria's Secret

Πτώση με πάταγο

Κάποτε πολλές γυναίκες θεωρούσαν τη Victoria’s Secret ως την επιτομή της σεξουαλικότητας, της θηλυκότητας και της κοινωνικής θέσης. Μάλιστα, η εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Roy Raymond το 1977, είχε στόχο τη δημιουργία μιας αγοραστικής εμπειρίας όπου οι άνδρες θα αισθάνονταν άνετα να αγοράζουν γυναικεία εσώρουχα.

Αυτή η φήμη ξεθώριασε την ίδια στιγμή που η εταιρεία ακύρωσε την ετήσια επίδειξη πασαρέλας το 2019, μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για την εταιρεία εσωρούχων.

Στη συνέχεια, αντιμετώπισε τον απόηχο της ευρείας κριτικής για την απουσία συμπερίλυψης στην επιλογή μοντέλων, τα περιορισμένα μεγέθη ρούχων και τα τρανσφοβικά σχόλια από τον πρώην CMO της, Ed Razek.

Οι προσπάθειες της Victoria’s Secret να ελέγξει την κατάσταση δημιούργησαν περισσότερη σύγχυση. Τα «αγγελάκια» της εξαφανίστηκαν και τη δουλειά τους έκανε ένα ντοκιμαντέρ που προωθούσε τα προϊόντα της μέσω Amazon. Κάποιοι χαρακτήρισαν αυτές τις προσπάθειες θέαμα, ενώ άλλοι έχασαν εντελώς το ενδιαφέρον τους. Οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 3% μεταξύ 2022 και 2023.

Ωστόσο, τα νοσταλγικά προϊόντα ομορφιάς έχουν επίσης γίνει δημοφιλή σε έφηβες χάρη σε δημοφιλείς αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η Piper Sandler ονόμασε μάλιστα τη Victoria’s Secret ως την τρίτη πιο δημοφιλή μάρκα αρωμάτων στην έρευνά της Gen Z για το 2024.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο