ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην επικοινωνία

Η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive

ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολία στην επικοινωνία

Μια νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία υλοποιεί πιλοτικά η ΑΑΔΕ, για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.

Η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο, θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης “ΑΦΜ και Κλειδάριθμου” ή μόνο “Κλειδάριθμου”, αντίστοιχα. Ειδικότερα, προσφέρονται οι εξής δυνατότητες:

Για άτομα με δυσκολία στην ακοή:

·         αυτόματος, AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο

·         διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα

Για ξενόγλωσσους χρήστες:

·         αυτόματη, AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα).

Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» επιλέγοντας «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική» και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30.

Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB (https://digigov.innohub.gr), υπό τον συντονισμό του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), τεχνολογικού φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η τεχνολογική λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα συμπεριληπτικής επικοινωνίας, ώστε άτομα με διαφορετικές ανάγκες προσβασιμότητας αλλά και ξενόγλωσσοι να απολαμβάνουν προσβασιμότητα και ισότιμη εξυπηρέτηση αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.

Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ

·         τηλεφωνικά στο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30 – 17:00 ή

·         μέσω ηλεκτρονικού ερωτήματος προς την ΑΑΔΕ

α) για εγγεγραμμένους χρήστες: στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Ερωτήματα προς ΑΑΔΕ.

β) για μη εγγεγραμμένους χρήστες: στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ (aade.gr) στην ενότητα Επικοινωνία > Ηλεκτρονικό ερώτημα > Φόρμα υποβολής ερωτήματος.

OT Originals

Περισσότερα από Φορολογία Eιδήσεις

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο