ΕΖΑ: Τα σχέδια για την «Πειραϊκή» και το best seller του χαρτοφυλακίου

Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΖΑ για την απήχηση της Πειραϊκής μετά το επαναλανσάρισμά της – Πώς τρέχουν οι πωλήσεις και οι προσδοκίες

ΕΖΑ: Τα σχέδια για την «Πειραϊκή» και το best seller του χαρτοφυλακίου

Ολική επαναφορά για την μπίρα «Πειραϊκή», η οποία έχει επανέλθει δυναμικά στην αγορά από τον περασμένο Μάρτιο. «Το επίκεντρο της επανακυκλοφορίας ήταν εξαρχής ο Πειραιάς», δήλωσε ο CEO της ΕΖΑ, Νικήτας Ασπιώτης στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον επαναλανσάρισμα της ετικέτας, επισημαίνοντας πως στόχος είναι να αποτελεί την πρώτη μπίρα του Πειραιά.

Γι’ αυτό και το λανσάρισμα εστιάστηκε αρχικά στην αγορά του Πειραιά, στα σημεία HORECA, αλλά και στα καταστήματα Σκλαβενίτη της περιοχής, καθώς η οικογένεια Σκλαβενίτη έχει τις ρίζες της εδώ. Η απήχηση, όπως επεσήμανε ο κ. Ασπιώτης, είναι ήδη μεγάλη και τα αποτελέσματα πολύ ενθαρρυντικά.

Επέκταση στον Αργοσαρωνικό για την «Πειραϊκή»

Τα σχέδια επέκτασης ωστόσο δεν περιορίζονται στον Πειραιά. «Θα πάμε και στον Αργοσαρωνικό», αποκάλυψε ο κ. Ασπιώτης. «Πελάτες μας στην Αίγινα, στη Σαλαμίνα και σε άλλα νησιά μάς τη ζητούν επίμονα». Ωστόσο, προς το παρόν, δεν προβλέπεται επέκταση σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη. «Δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητές μας. Προς το παρόν, στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την “Πειραϊκή” ως την κατεξοχήν μπύρα του Πειραιά», σημείωσε.

Υπενθυμίζεται ότι η ΕΖΑ απέκτησε τη συνταγή και το εμπορικό σήμα της Πειραϊκής μέσω πλειστηριασμού το 2024 και την εισήγαγε ξανά στην αγορά πριν από μερικούς μήνες.

Ανάπτυξη για την ΕΖΑ παρά την κάμψη της αγοράς

Παρά τη γενικότερη πτωτική πορεία της αγοράς μπίρας – η οποία καταγράφει -6% συνολικά και -9% στο HORECA – η ΕΖΑ εμφανίζει σημαντική άνοδο πωλήσεων. «Η ΕΖΑ τρέχει με +7% στο εξάμηνο», τόνισε ο κ. Ασπιώτης. «Πάμε καλά όταν η αγορά είναι πτωτική», σημείωσε.

Σχολιάζοντας τους λόγους της πτωτικής τάσης, ο κ. Ασπιώτης ανέφερε δύο βασικούς παράγοντες: «Ο κακός καιρός στο πεντάμηνο και η ακρίβεια στην εστίαση». Παρόλα αυτά, ο Ιούνιος έδειξε σημάδια ανάκαμψης. «Είμαστε αισιόδοξοι», προσθέτει, σημειώνοντας πως: «Ποντάρουμε σε έναν καλό Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με την ώθηση από τον τουρισμό. Ο Οκτώβριος θα δείξει. Αν πάει καλά, μπορεί να ισοφαρίσει το κακό πρώτο πεντάμηνο».

«Η κατανάλωση μπίρας είναι ψυχολογία», επεσήμανε ο κ. Ασπιώτης, φέρνοντας ως παράδειγμα την ανάκαμψη της αγοράς μόλις σταμάτησαν οι εχθροπραξίες στο Ισραήλ μετά από 12 ημέρες.

Ποια μπίρα ξεχωρίζει από το χαρτοφυλάκιο της ΕΖΑ

Όσον αφορά τα προϊόντα της ΕΖΑ, η Pils Hellas παραμένει το best seller, με τον κ. Ασπιώτη να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο προσθήκης και νέων κωδικών το επόμενο διάστημα. «Έρχονται κι άλλα προϊόντα», ανέφερε, προσθέτοντας πως «σύντομα θα γίνουν οι ανακοινώσεις».

Το 2024 η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης παρουσίασε μείωση του κύκλου εργασιών κατά 9% λόγω του στοχευμένου περιορισμού του παραγόμενου όγκου σε 200 χιλιάδες HL και της έμφασης σε προϊόντα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Τα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων επανήλθαν σε οριακά θετικό πρόσημο, βελτιωμένα κατά 1 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις φιάλης και βαρελιού στην εγχώρια αγορά αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό, ρυθμός ανάπτυξης μεγαλύτερος σε σχέση με την αγορά μπύρας για το 2024.

OT Originals

Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο