Την οικονομική μάρκα Lefties σχεδιάζει να επεκτείνει η Inditex στη Γαλλία, καθώς προσπαθεί να προσελκύσει περισσότερους νέους καταναλωτές και να εντείνει τον ανταγωνισμό έναντι της Shein, της Temu και άλλων ανταγωνιστών χαμηλού κόστους.
Το προγραμματισμένο άνοιγμα σηματοδοτεί την επιστροφή της Lefties στη Γαλλία, η οποία ξεκίνησε εκεί αρχικά το 2009, προτού κλείσει και τα δύο γαλλικά καταστήματά της μέχρι το 2012.
Ποια είναι η Lefties
Η Lefties, η οποία ξεκίνησε τη ζωή της ως μια έξοδος για τα προϊόντα της Zara που… περίσσευαν, γρήγορα ανεξαρτητοποιήθηκε, έγινε από μόνη της ένα δυναμικό brand, που άρχισε να διαθέτει καταστήματα σε 17 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Αιγύπτου, του Μεξικού, της Ρουμανίας, της Σαουδικής Αραβίας, της Τουρκίας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η ανάπτυξή της δείχνει ότι η Inditex θέλει να αποκτήσει ένα στήριγμα στο value end της αγοράς, ακόμη και αν έχει αυξήσει με επιτυχία τα κέρδη της Zara, η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη από τη Lefties όσον αφορά τις πωλήσεις και τον αριθμό των καταστημάτων.
Τον Μάιο, η Lefties αποκάλυψε ένα νέο λογότυπο με κεφαλαία γράμματα σε μια ανάρτηση στο Instagram, μαζί με το σλόγκαν της «Lefties παντού, σε όλους». Η μάρκα επικεντρώνεται επί του παρόντος κυρίως στην Ισπανία και την Πορτογαλία, αλλά τον περασμένο μήνα ο διευθύνων σύμβουλος της Inditex, Oscar Garcia Maceiras, σημείωσε στο Reuters ότι η «Inditex δοκιμάζει τα Lefties σε νέες αγορές».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Inditex, Oscar Garcia Maceiras
Τα φορέματα της μάρκας κοστίζουν μόλις 9,9 ευρώ (11,55 δολάρια) και τα τζιν 12,99 ευρώ, συγκρίσιμα με αυτά των Shein και Primark, και αποτελούν μια φθηνότερη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα Zara – τα οποία έχουν αυξήσει τις τιμές τους τα τελευταία χρόνια.
Η Inditex επεκτείνει επίσης τις άλλες μάρκες της, όπως εξάλλου επισήμανε ο Garcia Maceiras στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων του ομίλου την περασμένη Τρίτη. Η Bershka ανοίγει τα πρώτα της καταστήματα στη Δανία, η Stradivarius στην Αυστρία, η Oysho στην Ολλανδία και η Massimo Dutti στη Βραζιλία, ενώ η ετικέτα Zara Man λανσάρεται στις Ηνωμένες Πολιτείες με ένα κατάστημα στην Κόστα Μέσα του Λος Άντζελες, κατέληξε.
«Χτυπάει» ευθέως
Η Lefties εξακολουθεί να ομαδοποιείται κάτω από την ομπρέλα της Zara στις οικονομικές εκθέσεις της Inditex, γεγονός που σημαίνει ότι τα αποτελέσματά της δεν είναι δημόσια. Σύμφωνα με το μητρικό όμιλο, η μάρκα προσφέρει τις δικές της συλλογές για γυναίκες, άνδρες και παιδιά για περισσότερες από δύο δεκαετίες.
«Δεν έχουμε μεγάλη ορατότητα σε αυτό, αλλά νομίζω ότι κάνει θαύματα, επειδή είναι το μόνο brand στην κατηγορία χαμηλού κόστους με καλή διαδικτυακή υπηρεσία», δήλωσε στο Reuters η Patricia Cifuentes, ανώτερη αναλύτρια της Bestinver Securities.
«Στην Ισπανία, η ανταγωνίστρια Primark δεν προσφέρει παράδοση κατ’ οίκον, ενώ η Shein χρειάζεται 10 έως 12 ημέρες για να παραδώσει τις παραγγελίες, καθιστώντας τη Lefties έναν ισχυρό αντίπαλο», εξήγησε η Cifuentes, προσθέτοντας ότι η Inditex περιμένει τον χρόνο της κρατώντας τις επιδόσεις της μάρκας ιδιωτικές.
«Συνήθως χρειάζεται χρόνος για να φτάσει ένας λιανοπωλητής στην κρίσιμη μάζα και, ως εκ τούτου, στη σωστή κερδοφορία. Επιπλέον, υπάρχει ένα πλεονέκτημα στο να παραμείνουν τα αποτελέσματα κρυφά από τους ανταγωνιστές προς το παρόν», συμπλήρωσε.