Το στοίχημα με την επικαιρότητα, την πολυτέλεια και τη μόδα φαίνεται πως θέλουν να κερδίσουν οίκοι και μάρκες που κατακλύζουν τις παραλίες για να αναδείξουν το μοναδικό τους στυλ.
Από τη Gucci και τη Loro Piana, μέχρι την πολύ δραστήρια στο συγκεκριμένο τομέα Dolce&Gabbana, τη Jaquemus και τον Missoni, οι μάρκες φέρνουν σε πρώτο πλάνο τα εμβληματικά τους σχέδια, από ρίγες και πουά, μέχρι μοτίβα και χαρακτηριστικά χρώματα που διέπουν τη διακόσμηση, τα pop-up καταστήματα με τις συλλογές τους, αλλά και ορίζουν μενού και signature cocktail σε cafe, bar και εστιατόρια στις παραλίες της γαλλικής Ριβιέρας και της Ίμπιζα, αλλά και στις Μαλδίβες.
Η επένδυση της Dolce&Gabbana στο καλοκαίρι
Κάθε χρόνο ο εμβληματικός ιταλικός οίκος φέρνει το χαρακτηριστικό της στυλ μέσα από αποκλειστικές συνεργασίες με θέρετρα σε όλο τον κόσμο, μεταμορφώνοντας το καθένα με τα εμβληματικά σχέδια του οίκου.
Το 2025 βρίσκει το λεοπάρ μοτίβο στο Clap House του ομίλου Alphamind στην περιοχή Talamanca, στην Ίμπιζα. Επίσης, κατά μήκος της ακτής της Βερσίλια στην Τοσκάνη, το Forte dei Marmi αποτελεί έναν από τους νέους προορισμούς όπου η Dolce&Gabbana δίνει το στίγμα της.

Χαρακτηριστικό, πωςαπό τη συνεργασία μεταξύ των Dolce&Gabbana και Twiga προέρχεται η αποκλειστική συλλογή Banano που περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, αποτέλεσμα μοναδικού σχεδιασμού και σχολαστικής κατασκευής, όπως σερβίτσια, μπουρνούζια, τσάντες θαλάσσης και σανίδες του σερφ με την υπογραφή «Dolce&Gabbana for Twiga».
Επίσης, η Dolce&Gabbana φέρνει το αδιαμφισβήτητο στυλ της στο beach club Le Carillon στο Πορτοφίνο, το οποίο βρίσκεται στον γραφικό κόλπο Paraggi, εντός του Εθνικού Πάρκου Πορτοφίνο. Γνωστό ως στολίδι της Λιγουριανής Ριβιέρας, το Πορτοφίνο φημίζεται για την εκπληκτική φυσική ομορφιά του και την εμβληματική Piazzetta με θέα στο γοητευτικό λιμάνι.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο οίκος επέλεξε το Casa Amor, το εμβληματικό μποέμικο beach club στην παραλία Pampelonne, για να ζωντανέψει το μοτίβο Carretto Siciliano με έναν φρέσκο, νέο τρόπο και πολύχρωμα σικελικά μοτίβα.

Το μπλε και το πράσινο της Missoni
Το Missoni Resort Club μοιάζει να έχει εγκατασταθεί πλέον στις Μαλδίβες μέσα από τη συνεργασία του με το One&Only Reethi Rah. Οι διαφορετικές τιρκουάζ αποχρώσεις του ωκεανού και οι απαλές λευκές παραλίες των ατόλων της αγκαλιάζουν τώρα την ενέργεια και το πνεύμα των δημιουργιών Missoni.

Το πρώτο Missoni Resort Club γεννήθηκε από τη συνεργασία με το αποκλειστικό παραλιακό θέρετρο Le Carillon του Paraggi. Η ιστορική τοποθεσία έχει θέα στον κόλπο που βρίσκεται στις ακτές του ακρωτηρίου Portofino, περιτριγυρισμένο από πράσινα θαλάσσια πεύκα και λουσμένο από τη σμαραγδένια θάλασσα. Τα χρώματα του γύρω τοπίου αναμειγνύονται τώρα με τις αποχρώσεις που σχεδιάζει η Missoni και τα εμβληματικά της μοτίβα, σε έναν συνδυασμό φινέτσας και φύσης που εξυμνεί την Dolce Vita.

Οι ρίγες της Jaquemus
Από την πρόσφατη μπουτίκ στη Μύκονο, στις επώνυμες μπλαζ στο Μονακό και στην Ίμπιζα, βρίσκεται φέτος η Jaquemus μετά την περσινή επιτυχία στο Σεν Τροπέ. Η Monte-Carlo Société des Bains de Mer συνεργάζεται με την Jacquemus για μια συνεργασία τόσο ευχάριστη όσο και εκλεπτυσμένη, με επίκεντρο το εμβληματικό παραθαλάσσιο κλαμπ της, το Monte-Carlo Beach Club.
Η θρυλική προβλήτα που εκτείνεται στη Μεσόγειο και το Pool Café έχουν πλέον διακοσμηθεί με την αισθητική υπογραφή της μάρκας, με τις λευκές και μαύρες ρίγες σε κίτρινο και λευκό.
View this post on Instagram
Με το στιλ της Loro Piana
Και φέτος η Loro Piana του LVMH συνεργάζεται με το La Réserve à la Plage στο Pampelonne στην ευρύτερη περιοχή του Σεν Τροπέ, συνεχίζοντας την παράδοσή της να μεταμορφώνει το beach club με το χαρακτηριστικό της στυλ.
Φέτος, η συνεργασία θα περιλαμβάνει τη συλλογή Resort 2025, με τα μοτίβα και τα χρώματα του οίκου να κοσμούν έπιπλα, ομπρέλες και ξαπλώστρες, δημιουργώντας μια πολυτελή και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα. Η μπουτίκ εντός του La Réserve à la Plage παρουσιάζει επίσης μια επιμελημένη επιλογή ρούχων και αξεσουάρ από τη συλλογή.

H Gucci στην Κυανή Ακτή
Στην «Côte d’Azur» με τη φερώνυμη συλλογή του κάνει και φέτος την εμφάνισή του ο ιταλικός οίκος Gucci. Η μάρκα της Kering συνεργάζεται με το Loulou Ramatuelle για τη δημιουργία μιας ειδικής, καθηλωτικής εμπειρίας που περιλαμβάνει μια επιμελημένη μπουτίκ και κοκτέιλ εμπνευσμένα από το Giardino 25, το cafe της Gucci στη Φλωρεντία. Η ίδια η συλλογή εστιάζει στη χαλαρή, ηλιόλουστη λάμψη, με κομμάτια όπως τσάντες από ραφιά, λυγαριά και πλεκτό, σουέτ loafers και sneakers σε αποχρώσεις του ωκεανού.
