Σε μια τηλεδιάσκεψη για τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου, ο οικονομικός διευθυντής της αλυσίδας μεξικανικού φαγητού Chipotle, Άνταμ Ράιμερ, δήλωσε ότι οι πελάτες επιλέγουν κρέατα με χαμηλότερη τιμή στα καταστήματά τους.
Η εταιρεία ανέφερε συνολική αύξηση εσόδων 3% το τελευταίο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με πωλήσεις 3,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα μειώθηκαν κατά 4%.
Απαντώντας σε μια ερώτηση σχετικά με τις τάσεις των πωλήσεων σε φυσικά καταστήματα, ο Ράιμερ είπε: «Υπήρξε επίσης μια μικρή στροφή προς τα κυρίως πιάτα σε χαμηλότερη τιμή, οπότε σκεφτείτε το ως πελάτες που αγόραζαν πιάτα με βόειο που στρέφονται λίγο περισσότερο στο κοτόπουλο από ό,τι έχουμε δει, κατά κάποιο τρόπο, στο παρελθόν».
Ο Ράιμερ πρόσθεσε επίσης ότι οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα μειώθηκαν επειδή οι πελάτες επισκέπτονταν τα καταστήματα σε μικρότερες ομάδες.
Οι πρωτεΐνες μπριζόλας και μπάρμπεκιου της Chipotle στοιχίζουν περίπου 2 δολάρια παραπάνω σε σχέση με την επιλογή κοτόπουλου.

Η άνοδος του κοτόπουλου
Το κοτόπουλο ανεβαίνει στην κατάταξη και γίνεται η πιο δημοφιλής πηγή πρωτεΐνης στις ΗΠΑ. Τα πουλερικά – που περιλαμβάνουν προϊόντα κοτόπουλου, αυγών και γαλοπούλας – είναι η ζωική πρωτεΐνη που καταναλώνεται περισσότερο στις ΗΠΑ, σύμφωνα με μια έκθεση του 2024 από το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ.
Οι μάρκες τροφίμων βλέπουν τα προϊόντα κοτόπουλου τους να αποδίδουν καλά και να στρέφονται πιο δυναμικά σε αυτή την πρωτεΐνη.
Ο Ράιμερ είπε ότι το κοτόπουλο με μέλι κυκλοφορίας περιορισμένου χρόνου της Chipotle, το οποίο κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, ήταν αγαπημένο μεταξύ των πελατών, με έναν στους τέσσερις επισκέπτες να το παραγγέλνει.
Τον Φεβρουάριο του 2024, ο Διευθύνων Σύμβουλος της McDonald’s, Κρις Κεμπζίνσκι, δήλωσε ότι η εταιρεία έβγαζε τόσα χρήματα από τα προϊόντα κοτόπουλου όσο και από τα μπιφτέκια βοδινού.
Τον Ιούνιο, η McDonald’s επανακυκλοφόρησε τα αγαπημένα της είδη μενού Snack Wrap, τα οποία είχε σταματήσει να πουλάει το 2016. Αντιμετώπισε ανταγωνισμό από την αλυσίδα τηγανητών κοτόπουλων Popeyes, η οποία μείωσε την τιμή των wrap κοτόπουλου κατά την ίδια περίοδο.
Η Taco Bell επανέφερε τα chicken nuggets της για περιορισμένο χρονικό διάστημα τον Απρίλιο και σχεδιάζει να κάνει το τραγανό κοτόπουλο μόνιμο στοιχείο στο μενού της έως το 2026.
Και οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι της Din Tai Fung για τη Βόρεια Αμερική δήλωσαν στο Business Insider ότι άρχισαν να προσφέρουν εκδόσεις με βάση το κοτόπουλο αντί για χοιρινό στην εμβληματική ταϊβανέζικη σούπα ζυμαρικών, επειδή ήταν η πρωτεΐνη που προτιμάται στις οι ΗΠΑ.
Η μετοχή της Chipotle είχε υποχωρήσει σχεδόν 10% στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο των ωρών νωρίς το πρωί της Πέμπτης.