BYD: Πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο… πακιστανικό EV της κινεζικής εταιρείας

Το εργοστάσιο της BYD στο Πακιστάν αντιμετωπίζει την αυξανόμενη ζήτηση από τις αναδυόμενες αγορές

BYD: Πότε θα κυκλοφορήσει το πρώτο… πακιστανικό EV της κινεζικής εταιρείας

Την κυκλοφορία του πρώτου της αυτοκινήτου που συναρμολογείται στο Πακιστάν σχεδιάζει έως τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο του 2026 ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών οχημάτων BYD, ώστε να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα στην περιοχή, δήλωσε πρόσφατα στέλεχος της εταιρείας.

Η BYD, ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, επεκτείνεται ραγδαία εκτός της εγχώριας αγοράς, όπου βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν ισχυρό πόλεμο τιμών. Το εργοστάσιο στο Πακιστάν αντιμετωπίζει την αυξανόμενη ζήτηση από τις αναδυόμενες αγορές και επιτρέπει στην εταιρεία να επωφεληθεί από τα κίνητρα που προσφέρει η πακιστανική κυβέρνηση.

Το εργοστάσιο βρίσκεται υπό κατασκευή από τον Απρίλιο κοντά στο Καράτσι σε μια συνεργασία μεταξύ της BYD και της Mega Motor Company, θυγατρικής της πακιστανικής εταιρείας κοινής ωφέλειας Hub Power, δήλωσε στο Reuters ο Danish Khaliq, αντιπρόεδρος πωλήσεων και στρατηγικής της BYD Pakistan.

Το εργοστάσιο βρίσκεται υπό κατασκευή από τον Απρίλιο κοντά στο Καράτσι σε μια συνεργασία μεταξύ της BYD και της Mega Motor Company

Αρχικά θα έχει την ικανότητα να παράγει 25.000 οχήματα ετησίως σε διπλή βάρδια, είπε. Δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πότε το εργοστάσιο θα φτάσει σε πλήρη δυναμικότητα ή πότε θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή.

Το εργοστάσιο θα ξεκινήσει με τη συναρμολόγηση εισαγόμενων εξαρτημάτων, με κάποια τοπική παραγωγή μη ηλεκτρικών εξαρτημάτων, δήλωσε ο Khaliq, προσθέτοντας ότι αρχικά θα παράγει οχήματα για την εγχώρια αγορά, με δυνατότητα εξαγωγής σε χώρες με δεξί τιμόνι στην περιοχή, ανάλογα με το κόστος μεταφοράς και την οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων.

«Δεν προβλέπουμε πλεονάζουσα δυναμικότητα στο σύστημά μας, καθώς η ζήτηση στο Πακιστάν θα καλύψει την παραγωγή μας», είπε.

Η BYD ξεκίνησε τις παραδόσεις εισαγόμενων ηλεκτρικών οχημάτων στο Πακιστάν τον Μάρτιο. Ο Khaliq δεν έδωσε ακριβή αριθμό πωλήσεων, αλλά είπε ότι οι πωλήσεις μερικών εκατοντάδων αυτοκινήτων είχαν ξεπεράσει τους εσωτερικούς στόχους κατά 30%.

Ο Khaliq δήλωσε ότι αναμένει πως το μέγεθος της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στο Πακιστάν θα αυξηθεί τρεις έως τέσσερις φορές το 2025 από περίπου 1.000 συνολικές μονάδες το 2024. Η BYD στοχεύει σε μερίδιο 30-35% αυτού του τμήματος, δήλωσε ο Khaliq.

Tα κέρδη της BYD στο Πακιστάν

Με βάση μια δήλωση στην HUBCO, η BYD Pakistan είχε κέρδη περίπου 444 εκατομμυρίων ρουπιών (1,56 εκατομμύρια δολάρια) στο τρίμηνο του Μαρτίου 2025.

Η BYD λάνσαρε το plug-in υβριδικό pickup Shark 6 στο Πακιστάν την Παρασκευή. Η κινεζική MG ήδη πουλάει ένα PHEV SUV, ενώ ο αντίπαλός της Haval πρόκειται να ενταχθεί σύντομα στην κατηγορία.

Τα plug-in υβριδικά προσφέρουν μια πιο πρακτική επιλογή στο Πακιστάν, καθώς η χώρα αντιμετωπίζει έλλειψη σταθμών φόρτισης για πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Η κυβέρνηση μείωσε τα τιμολόγια ενέργειας για τους φορτιστές κατά 45% τον Ιανουάριο για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων και τους ιδιωτικούς σταθμούς φόρτισης.

OT Originals
Περισσότερα από Ηλεκτροκίνηση

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο