Ο ΒΟΑΚ, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου, ο Ε65 είναι ορισμένα από τα στρατηγικής σημασίας έργα υποδομής τα οποία βρίσκονται σε φάση κατασκευής.
Για να φτάσουν όμως σε αυτό το σημείο, δυστυχώς πέρασαν δεκαετίες διοικητικών παλινωδιών, απίστευτης γραφειοκρατίας και εμπλοκής τους σε μικροπολιτικές έριδες.
Το αποτέλεσμα ήταν αφενός να χαθούν εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές σε τροχαία που συνέβησαν στα άθλια οδικά δίκτυα, πολύτιμες εργατοώρες και φυσικά πολύτιμοι πόροι για την ελληνική οικονομία.
Το παρελθόν των συγκεκριμένων έργων υποδομής πρέπει να γίνει μάθημα στην πολιτική ηγεσία, η οποία οφείλει αφενός να σχεδιάζει με όραμα και στρατηγική και αφετέρου να άρει τα εμπόδια για την υλοποίηση τους. Εμπόδια τα οποία συνήθως γεννούν τη διαφθορά αλλά και καθυστερούν την ανάπτυξη.
Η χρηματοδότηση αυτοκινητόδρομων, λιμανιών και άλλων υποδομών αναμφίβολα είναι το κλειδί για την υλοποίηση τους, ωστόσο η πολιτική ηγεσία έχει τη δυνατότητα μέσα από πλειάδα εργαλείων που είναι διαθέσιμα στη διεθνή αγορά να την εξασφαλίζει.
Το μεγάλο πρόβλημα που έχει μπροστά της η παρούσα κυβέρνηση είναι τα έργα υποδομής στο Λεκανοπέδιο της Αττικής.
Η κυκλοφορία στους δρόμους της πρωτεύουσας έχει γίνει αφόρητη, ενώ τα τροχαία πολλαπλασιάζονται. Μία νέα πολιτεία χτίζεται στην Αττική, το Ελληνικό, και το κυκλοφοριακό αναμένεται να επιβαρυνθεί. Για τον Κηφισό το μποτιλιάρισμα παραμένει μία μόνιμη συνθήκη καθημερινά ταλαιπωρώντας τους οδηγούς ΙΧ αλλά και επιβαρύνοντας το κόστος των επιχειρήσεων για τη μεταφορά των προϊόντων και άλλων εμπορευμάτων τους.
Η κυβέρνηση οφείλει να τρέξει άμεσες λύσεις ώστε έργα που έχουν προταθεί εδώ και χρόνια να τρέξουν και να υλοποιηθούν συμβάλοντας στη βελτίωση της καθημερινότητας αλλά και στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Η κοινωνία και η οικονομία δεν μπορούν να ανεχτούν άλλα «γεφύρια της Άρτας» πληρώνοντας τεράστιο τίμημα σε ανθρώπινες ζωές και σε χρήμα.