Netflix: Το «KPop Demon Hunters» είναι η Νο. 1 επιτυχία στο box office

Μια περιορισμένη κυκλοφορία μιούζικαλ κινουμένων σχεδίων έδειξε ότι η επιτυχία στο streaming μπορεί επίσης να φέρει τους θαυμαστές στους κινηματογράφους

Netflix: Το «KPop Demon Hunters» είναι η Νο. 1 επιτυχία στο box office

Το μιούζικαλ κινουμένων σχεδίων «KPop Demon Hunters» ήταν η κορυφαία ταινία στο box office αυτό το Σαββατοκύριακο, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που το Netflix είχε επιτυχία στους κινηματογράφους.

Μια μιούζικαλ εκδοχή της ταινίας, που αφορά μια κορεάτικη γυναικεία μπάντα που μάχεται με δαίμονες, απέφερε περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σύμφωνα με πηγές της Wall Street Journal. Η ταινία τρόμου “Weapons” της Warner Bros. ήρθε δεύτερη με 15,6 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο Σαββατοκύριακο προβολής της στους κινηματογράφους.

Το γεγονός ότι η ταινία «KPop» κυκλοφόρησε ακόμη και στους κινηματογράφους αποτελεί απόδειξη της εξαιρετικής δημοτικότητάς της. Το Netflix εδώ και καιρό χλευάζει την ιδέα των κυκλοφοριών των ταινιών του σε μεγάλη οθόνη, εκτός από περιορισμένες προβολές για να είναι επιλέξιμες για βραβεία όπως τα Όσκαρ και για να ικανοποιήσει τους κορυφαίους κινηματογραφιστές. Και πολλές αλυσίδες κινηματογράφου έχουν αντισταθεί στην προβολή ταινιών που το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει στο σπίτι σε υπηρεσίες streaming.

YouTube thumbnail

Πολιτιστικό φαινόμενο

Αλλά το “KPop Demon Hunters”, το οποίο παρήχθη από την Sony Pictures Animation, αποτελεί πολιτιστικό φαινόμενο από το ντεμπούτο του στα τέλη Ιουνίου. Είναι μια από τις πιο δημοφιλείς ταινίες του Netflix για εννέα συνεχόμενες εβδομάδες και τώρα είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής πρωτότυπη ταινία της υπηρεσίας όλων των εποχών, πίσω μόνο από το “Red Notice”, με 210,5 εκατομμύρια συνολικές προβολές.

Τα τραγούδια από το soundtrack της ταινίας ήταν από τα πιο δημοφιλή του καλοκαιριού. Τα τραγούδια και τα memes της ταινίας είναι πανταχού παρόντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, όπως μπορούν να βεβαιώσουν οι περισσότεροι γονείς, οι χαρακτήρες της είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τα παιδιά πιθανώς από τότε που βγήκε το «Frozen».

Τα στελέχη του Netflix συνέλαβαν το τραγούδι ως έναν τρόπο να εκμεταλλευτούν την έντονη όρεξη των θαυμαστών για περισσότερες εμπειρίες που σχετίζονται με την ταινία. Οι περισσότεροι κινηματογράφοι συμφώνησαν να την προβάλουν μόνο για ένα Σαββατοκύριακο, με αξιοσημείωτη εξαίρεση το AMC, τη μεγαλύτερη αλυσίδα εκθέσεων της Αμερικής, το οποίο δεν την πρόβαλε.

Το «K-Pop Demon Hunters» επωφελήθηκε από τον αδύναμο ανταγωνισμό στα box office, συμπεριλαμβανομένης της απουσίας άλλων σημαντικών νέων κυκλοφοριών. Τα περισσότερα Σαββατοκύριακα, τα 18 εκατομμύρια δολάρια δεν θα ήταν ούτε κοντά για ταινία νούμερο ένα.

Η επιτυχία της ταινίας «KPop» είναι επίσης αξιοσημείωτη επειδή η ταινία προβλήθηκε μόνο το Σάββατο και την Κυριακή, ενώ άλλες ταινίες συμπεριλάμβαναν την Παρασκευή στα έσοδα του Σαββατοκύριακου. Και, σε μεγάλο βαθμό λόγω της απουσίας του AMC, προβλήθηκε σε περίπου 1.600 κινηματογράφους, σε σύγκριση με περισσότερες από 3.000 για τις άλλες πέντε κορυφαίες ταινίες.

OT Originals
Περισσότερα από Tέχνη και Ζωή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο