Γεμάτη περιπέτεια φαίνεται πως είναι η πορεία της Canada Goose, καθώς η κατάσταση των εμπορικών πολιτικών των ΗΠΑ και του Καναδά συνεχίζει να παρουσιάζει διακυμάνσεις, με αποτέλεσμα η εταιρεία έχει μείνει -αναγκαστικά- στο ρόλο παρατηρητή της κατάστασης.
«Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις τρέχουσες εξελίξεις όσον αφορά τους πιθανούς νέους δασμούς των ΗΠΑ σε καναδικά προϊόντα, καθώς και τις πιθανές δευτερογενείς επιπτώσεις στον καταναλωτή», σχολίαζε o οικονομικός διευθυντής της εταιρείας που είναι παραδοσιακά γνωστή για τα πολυτελή ρούχα της που αντέχουν στο κρύο, Neil Bowden κατά την ενημέρωση επενδυτών στις αρχές Αυγούστου.
Αύξηση εσόδων παρά τους δασμούς
Ήταν η στιγμή που ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της χρονιάς, στα οποία τα έσοδα της Canada Goose στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 27%, χάρη στην αύξηση των DTC. Ο Bowden σημείωσε ότι τα καταστήματα «ηγήθηκαν με διψήφια αύξηση πωλήσεων DTC κάθε μήνα στο τρίμηνο».
Επανέλαβε, δε, ότι περίπου το 75% του αποθέματος της μάρκας κατασκευάζεται στον Καναδά και «σχεδόν όλα συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της USMCA , γεγονός που τα καθιστά επί του παρόντος απαλλαγμένα από δασμούς».
Η εταιρεία δεν έκανε προβλέψεις για το μέλλον. «Όπως βλέπουμε, οτιδήποτε μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε μέρα», δήλωσε Bowden, σημειώνοντας πως «διατηρούμε κάποια σύνεση σχετικά με τις προοπτικές για το έτος».

Ο πρόεδρος του ΔΣ της Canada Goose, Dani Reiss CM
Η στροφή
Ανάμεσα σε άλλα η Canada Goose τόνισε την κυκλοφορία της δεύτερης capsule συλλογής Snow Goose, η οποία περιελάμβανε μια καμπάνια που διαδραματιζόταν στις καλοκαιρινές ερήμους της Γιούτα – μπορεί να ακούγεται παράδοξο για ένα brand που λανσάρει χειμερινή μόδα, αλλά η τελευταία της κυκλοφορία, υπό τον καλλιτεχνικό διευθυντή Haider Ackermann, έδωσε έμφαση στα ελαφριά υφάσματα για να επαναπροσδιορίσει τα κλασικά στυλ της μάρκας.
«Η καινοτομία είναι ένα νέο θέμα που υποστηρίζεται από τον νέο Δημιουργικό Διευθυντή, Haider Ackermann, (ο οποίος διορίστηκε τον Μάιο του 2024), και πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για δαπάνες μάρκετινγκ σε συνδυασμό με ταχύτερες και πιο σχετικές, καθώς και πιο lifestyle ροές προϊόντων», ανέφεραν οι αναλυτές της TD Cowen στο Retail Dive.
Τα πιο ελαφριά προϊόντα είναι το κλειδί για τη βελτίωση της παραγωγικότητας των πωλήσεων και τον ανταγωνισμό με κορυφαίες μάρκες πολυτελείας, πρόσθεσαν οι αναλυτές. Την ίδια άποψη συμμερίζονται και τα στελέχη της Canada Goose, που «τρέχουν» μια ιστορική εταιρεία σε αμερικανικό και μη έδαφος.
Η ιστορία της Canada Goose ξεκινά το 1957, όταν ιδρύθηκε από τον Sam Tick με την επωνυμία Metro Sportswear Ltd. Η Metro Sportswear στεγαζόταν σε μια μικρή αποθήκη στο Τορόντο και ειδικευόταν στην κατασκευή μάλλινων γιλέκων, αδιάβροχων και στολών για snowmobile, ικανά να αντέχουν στο σκληρό κρύο των καναδικών χειμώνων, που εκτιμούν πως μπορούν να φτάσουν στους -30oC.
Σήμερα έχει εξελιχθεί στην εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Τορόντο Canada Goose Holdings Inc. μια καναδική εταιρεία χαρτοφυλακίου κατασκευαστών πολυτελών χειμερινών ενδυμάτων, με κύριο μέτοχο την Bain Capital.

Παιχνίδι μετοχών και στο βάθος, ιδιωτικοποίηση
Αυτό που δεν μπορούσε προβλέψει ο Bowden στις αρχές Αυγούστου ήταν ότι μετοχές της Canada Goose εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, θα βρίσκονταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, μετά από δημοσίευμα του CNBC ότι η Bain Capital, έλαβε προσφορές για να ιδιωτικοποιήσει την εταιρεία, με την Goldman Sachs να παρέχει συμβουλές για την πώληση.
Η Boyu Capital και η Advent International υπέβαλαν προφορικές προσφορές, εκτιμώντας την αξία της Canada Goose οκτώ φορές επί τα μέσα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων του 12μήνου, μεταφραζόμενα σε αποτίμηση περίπου 1,35 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η Bain Capital αναβάλλει τη λήψη απόφασης μέχρι να υποβληθούν περισσότερες προσφορές, ανέφερε εκ νέου το CNBC, προσθέτοντας ότι μόλις επιλεγεί ο αγοραστής, η δέουσα επιμέλεια αναμένεται να διαρκέσει λιγότερο από δύο μήνες πριν από την υπογραφή της συμφωνίας.