Το δικό της σημάδι αισιοδοξίας για τις πωλήσεις όλου του έτους θέλει να αφήσει η Kohl’s Corp. καθώς φαίνεται πως οι προσπάθειες ανάκαμψης του μέχρι πρότινος προβληματικού retailer κερδίζουν έδαφος.
Τα τελευταία οικονομικά της αποτελέσματα δείχνουν ότι οι πρόσφατες κινήσεις, όπως η εστίαση σε κοσμήματα υψηλής ποιότητας και η βελτίωση της επιλογής γυναικείων ενδυμάτων, βοηθούν την Kohl’s να κερδίσει ξανά τους καταναλωτές. Η εταιρεία έχει επίσης βελτιώσει τα επίπεδα αποθεμάτων για τις δικές της φθηνότερες ιδιωτικές μάρκες, ενώ συνεχίζει να εστιάζει στη συνεργασία της με μάρκες όπως η Sephora και η Babies R Us για να βοηθήσει στην αύξηση των δαπανών και της επισκεψιμότητας των αγοραστών, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.
Η εταιρεία αναμένει πλέον ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις θα μειωθούν όχι περισσότερο από 5% φέτος, λιγότερο από την προηγούμενη πρόβλεψή της για μείωση έως και 6%. Η ενημερωμένη πρόβλεψη ακολούθησε τις καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο.
Από παντοπωλείο σε αλυσίδα Kohl’s
Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πολωνό μετανάστη Maxwell Kohl, ο οποίος άνοιξε ένα μικρό παντοπωλείο στο Μιλγουόκι του Ουισκόνσιν το 1927. Η αλυσίδα γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην περιοχή και το 1962 η εταιρεία επεκτάθηκε ανοίγοντας το πρώτο της πολυκατάστημα.
Δέκα χρόνια αργότερα, ο έλεγχος της εταιρείας πέρασε στα χέρια της British American Tobacco Company, ενώ εξακολουθούσε να διοικείται από την οικογένεια Kohl, και το 1979 η εταιρεία πωλήθηκε στην BATUS Inc. Μια ομάδα επενδυτών αγόρασε την εταιρεία το 1986 από την British American Tobacco και την εισήγαγε στο χρηματιστήριο το 1992.

Η Kohl’s έχει την έδρα της στο προάστιο Menomonee Falls του Μιλγουόκι, στο Ουισκόνσιν. Τον Μάιο του 2012, έγινε η μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τον ανταγωνιστή της JCPenney, με 1.165 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ εκτός από τη Χαβάη.
Η εταιρεία είναι εισηγμένη τόσο στον S&P 400 όσο και στον Fortune 500.Όσον αφορά τα έσοδα, η αλυσίδα ήταν ο 23ος μεγαλύτερος λιανοπωλητής στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2019.
Αναστροφή κλίματος για την Kohl’s
Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια, δυσχέρειες -από την οικονομική κρίση, στην πανδημία, τις πληθωριστικές πιέσεις και την υποχώρηση της κατανάλωσης – που οδήγησαν την Kohl’s σε 3,5 χρόνια καθοδικής πορείας, εμφανίζοντας επί 14 τρίμηνα μείωση πωλήσεων, εσόδων και κερδών.
Στόχος της αλυσίδας είναι να αντιστρέψει 14 συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης των εσόδων εν μέσω έντονου ανταγωνισμού στην αγορά για τη διατήρηση του μεριδίου της, όπως και ύστερα από εσωτερικά προβλήματα -μείωσε το 10% των εταιρικών θέσεων εργασίας- και σκάνδαλα με ανώτατα στελέχη της.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Kohl’s, Ashley Buchanan, ο οποίος πίεσε για να εισαχθεί το προϊόν καφέ της φίλης του, Incredibrew, στα καταστήματα της αλυσίδας λίγο μετά την πρόσληψή του. Ο Buchanan απολύθηκε για σοβαρό λόγο, αφού δεν αποκάλυψε τη σχέση του με τη διευθύνουσα σύμβουλο της Incredibrew, Chondra Holt, δημιουργώντας έτσι σύγκρουση συμφερόντων.
Στη θέση του μετακινήθηκε εσωτερικά ο Michael Bender από την 1 Μαΐου του τρέχοντος έτους, έχοντας το βαρύ φορτίο να αλλάξει την καταστροφική πορεία της εταιρείας.
Ενώ τα τελευταία χρόνια, η αδυναμία της να διεισδύσει σε δυναμικά κοινά, οδήγησε πολλές μάρκες, όπως οι Dana Buchman, Jennifer Lopez, Mudd, Candies, Rock & Republic, Popsugar, Elle και Juicy Couture, βγουν εκτός πολυκαταστημάτων.
Το 2021, η Kohl’s σύναψε συμφωνία με την Sephora, ώστε ορισμένα καταστήματα της Kohl’s να φιλοξενούν σημεία καλλυντικών με το brand της εντός των δικών της καταστημάτων, σε μια κίνηση που αποσκοπεί στην αντικατάσταση της εσωτερικής γκάμας προϊόντων ομορφιάς της εταιρείας. Το 2024, η Haus Labs της Lady Gaga ανακοίνωσε ότι εντάχθηκε στην γκάμα προϊόντων Sephora στα καταστήματα Kohl’s.