Συγγνώμη από τους πελάτες της στη Βρετανία ζήτησε η HSBC καθώς δεν είχαν πρόσβαση σε ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές ή δεν μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της, με αποτέλεσμα ορισμένοι να μην έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Χιλιάδες άνθρωποι έχουν αναφέρει προβλήματα στην ιστοσελίδα ελέγχου διακοπών Downdetector από τότε που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στις 11:00 BST την Τετάρτη.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο κατάστασης υπηρεσιών της HSBC, οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους τηλεφωνικά και αυτοπροσώπως, και οι πληρωμές με κάρτα δεν επηρεάζονται.
«Λυπούμαστε πραγματικά και διερευνούμε το θέμα επειγόντως», ανέφερε η τράπεζα σε ανάρτηση στο X.
Service update 11:45am: We understand some customers are having issues accessing banking services right now. We’re really sorry and are investigating as a matter of urgency. We will share an update as soon as possible.
— HSBC UK (@HSBC_UK) August 27, 2025
Οι πελάτες έχουν χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παραπονεθούν για τις επιπτώσεις που έχει η διακοπή σε αυτούς.
Ένα άτομο είπε στο BBC ότι ήταν «πολύ ανησυχητικό», ενώ άλλοι παραπονέθηκαν ότι η κατάσταση έρχεται εν μέσω κλεισίματος τραπεζικών υποκαταστημάτων στη Βρετανία τα τελευταία χρόνια.
Κλείσιμο δεκάδων υποκαταστημάτων από την HSBC
Το 2022, η HSBC ανακοίνωσε το κλείσιμο 114 υποκαταστημάτων στη χώρα ενώ έχει υποσχεθεί ότι δεν θα κλείσει άλλα υποκαταστήματα μέχρι το 2026.
Η εταιρεία δεν έχει δώσει χρονοδιάγραμμα για το πόσο καιρό θα χρειαστεί για να επιλυθεί το πρόβλημα, αλλά δήλωσε ότι «εργάζεται σκληρά» για να το επιλύσει.
Είναι η τελευταία σε μια μακρά σειρά διακοπών λειτουργίας των τραπεζών – με αρκετές μεγάλες τράπεζες τον Μάιο να δέχονται ότι 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι επηρεάστηκαν από αυτές το 2024 .
Εν τω μεταξύ, τον Μάρτιο, μια έκθεση διαπίστωσε ότι εννέα μεγάλες τράπεζες και οικοδομικοί συνεταιρισμοί στη Βρετανία είχαν περίπου 803 ώρες – που ισοδυναμούν με 33 ημέρες – διακοπών λειτουργίας από το 2023.