Ισχυρή αύξηση εσόδων στην ηπειρωτική Κίνα και στις αγορές του εξωτερικού σημείωσε η Pop Mart και το τρίμηνο αυτό, λαμβάνοντας ώθηση από την κυκλοφορία μιας νέας σειράς από τις δημοφιλείς κούκλες Labubu.
Όλα δείχνουν… Labubu
Τα έσοδα αυξήθηκαν έως και 250% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με τις πωλήσεις στις αγορές του εξωτερικού να σημειώνουν άνοδο έως και 370% σε σύγκριση με αύξηση περίπου 190% στην ηπειρωτική Κίνα, ανέφερε η Pop Mart σε ενημέρωση για το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.
Οι πωλήσεις της Pop Mart απογειώθηκαν από το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους, χάρη στις κυκλοφορίες του λούτρινου παιχνιδιού Labubu, το οποίο έγινε παγκόσμια επιτυχία και λάτρεψαν τόσο οι διασημότητες όσο και οι απλοί καταναλωτές.
Η εταιρεία λάνσαρε νέες μίνι κούκλες Labubu στα τέλη Αυγούστου, τροφοδοτώντας ένα ακόμη κύμα αγοραστικής φρενίτιδας για τα χνουδωτά «τερατόμορφα» κουκλάκια.
Τι ζητά η Δύση
Οι δυτικές αγορές συνέχισαν να σημειώνουν ταχύτερη αύξηση των πωλήσεων για την Pop Mart.
Όπως αναφέρει το CNBC, τα έσοδα στην Αμερική αυξήθηκαν έως και 1.270% το τρίτο τρίμηνο. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν έως και 740%. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 170% έως 175%.
Η παγκόσμια μανία συλλογής κούκλων Labubu έχει δυσκολέψει την Pop Mart να προβλέψει με ακρίβεια την αύξηση των κερδών.

O διευθύνων σύμβουλος της Pop Mart, Wang Ning
Οι εκτιμήσεις του Wang Ning
Η εταιρεία ήλπιζε νωρίτερα φέτος να φτάσει τα 20 δισεκατομμύρια γιουάν (2,8 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα για το σύνολο του έτους. Μέχρι τον Αύγουστο, ο Διευθύνων Σύμβουλος Wang Ning επισήμαινε κατά την ενημέρωση των επενδυτών πως «ακόμη και τα 30 δισεκατομμύρια γιουάν θα ήταν αρκετά εύκολο να επιτευχθούν».
Κι όμως, οι μετοχές της Pop Mart έκλεισαν με πτώση 8,1% ενόψει της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, σημειώνοντας τη χειρότερη ημερήσια πτώση από τον Απρίλιο.
«Οι επενδυτές μπορεί να ανησυχούν για την επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων από την υψηλή βάση του περασμένου έτους», σχολίασε ο Steven Leung, εκτελεστικός διευθυντής της UOB Kay Hian Hong Kong Ltd. Οι ανησυχίες ότι η τρέλα με τις κούκλες Labubu μπορεί να υποχωρεί αυτή την στιγμή, έχουν σταματήσει την εκπληκτική άνοδο της μετοχής της Pop Mart από την κορύφωσή της στα τέλη Αυγούστου.
Το «καυτό» καλοκαίρι των Labubu
Ήταν η στιγμή που τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 204,4% σε ετήσια βάση στα 13,88 δισεκατομμύρια γιουάν (1,93 δισεκατομμύρια δολάρια) και τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους αυξήθηκαν κατά 396,5% στα 4,57 δισεκατομμύρια γιουάν για το πρώτο εξάμηνο του 2025, σε σύγκριση με την πρόβλεψη του περασμένου μήνα για αύξηση εσόδων τουλάχιστον 200% και κέρδους 350%.
«Η μετοχή πιθανότατα θα σημειώσει νέα υψηλά τις επόμενες εβδομάδες», σημείωνε τότε ο Hao Hong, διευθύνων σύμβουλος και CIO της Lotus Asset Management, μετά τα αισιόδοξα σχόλια του Wang για τις προοπτικές της χρονιάς λόγω της Labubu – μάνια.
Ο Hong τόνισε ότι η μεταβλητότητα της μετοχής θα μπορούσε να οφείλεται στους short sellers που καλύπτουν τις θέσεις τους. Δεδομένου ότι η Pop Mart διαπραγματεύεται σε μια σχετικά περιορισμένη αγορά, οι short sellers που σπεύδουν να καλύψουν τις θέσεις τους μετά από απροσδόκητα ανοδικά νέα θα μπορούσαν να ευθύνονται για την απότομη άνοδο, ανέφερε.