Mondelez: Κόβει τα έξοδα μάρκετινγκ με τις… ευλογίες της AI

Η Mondelez δεν ενσωματώνει ακόμη ανθρώπινες ομοιότητες στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη

Mondelez: Κόβει τα έξοδα μάρκετινγκ με τις… ευλογίες της AI

Ένα νέο εργαλείο γενετικής τεχνητής νοημοσύνης αποφάσισε να χρησιμοποιήσει η Mondelez  για να μειώσει το κόστος παραγωγής περιεχομένου μάρκετινγκ κατά 30% έως 50%.

Ο κατασκευαστής συσκευασμένων τροφίμων ξεκίνησε την ανάπτυξη του εργαλείου πέρυσι σε συνεργασία με την εταιρεία πληροφορικής Accenture και αναμένει ότι θα είναι σε θέση να δημιουργεί σύντομες τηλεοπτικές διαφημίσεις που θα είναι έτοιμες να προβληθούν ήδη από την εορταστική περίοδο του επόμενου έτους και ενδεχομένως για το Super Bowl του 2027, εξήγησε ο ο Jon Halvorson, παγκόσμιος ανώτερος αντιπρόεδρος καταναλωτικής εμπειρίας της Mondelez.

Ο παραγωγός σοκολάτας Cadbury έχει επενδύσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια δολάρια στο συγκεκριμένο εργαλείο, αποκάλυψε στo Reuters ο Halvorson, προσθέτοντας ότι θα εξοικονομηθούν ακόμη περισσότερα εάν το εργαλείο είναι σε θέση να δημιουργήσει πιο περίτεχνα βίντεο.

Η ιδέα της Mondelez

Αντιμέτωπη με δασμούς και συρρικνούμενους προϋπολογισμούς αγοραστών, η Mondelez, όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, επιδιώκει να υιοθετήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να μειώσει τις αμοιβές που καταβάλλονται σε διαφημιστικές εταιρείες και να επιταχύνει τον χρόνο που απαιτείται για την ανάπτυξη και πώληση νέων προϊόντων.

Αντίπαλοι όπως η εταιρεία παραγωγής μακαρονιών και τυριών Kraft Heinz και η Coca-Cola έχουν επίσης δοκιμάσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφημίσεις. Η Coca-Cola το 2024 παρουσίασε διαφημίσεις διακοπών που δημιουργήθηκαν με τεχνητή νοημοσύνη, αν και οι άνθρωποι που δημιουργήθηκαν από υπολογιστή σε αυτές χλευάστηκαν από ορισμένους καταναλωτές επειδή δεν είχαν πραγματικό συναίσθημα.

Η Mondelez δεν ενσωματώνει ακόμη ανθρώπινες ομοιότητες στο περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Χρησιμοποιεί περιεχόμενο που δημιουργείται από το νέο εργαλείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα μπισκότα Chips Ahoy στις ΗΠΑ και τη σοκολάτα Milka στη Γερμανία. Ένα βίντεο οκτώ δευτερολέπτων της Milka δείχνει κύματα σοκολάτας να κυματίζουν πάνω σε μια γκοφρέτα, μαζί με διαφορετικά φόντα ανάλογα με τον καταναλωτή στον οποίο στοχεύει η Mondelez.

Τα κόστη

Το κόστος για να γίνουν τα κινούμενα σχέδια «ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες», είπε ο Halvorson. «Αυτός ο τύπος όμως είναι κατά πολύ μικρότερος».

Στις ΗΠΑ, η Oreo θα χρησιμοποιήσει το εργαλείο για σελίδες προϊόντων στο Amazon και το Walmart τον Νοέμβριο. Η Mondelez σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το εργαλείο τους επόμενους μήνες για τη σοκολάτα Lacta και το Oreo στη Βραζιλία, και την Cadbury στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε ο Halvorson.

Η Τίνα Βασουάνι, αντιπρόεδρος ψηφιακής ενεργοποίησης και δεδομένων της εταιρείας, δήλωσε ότι οι άνθρωποι θα ελέγχουν πάντα τι παράγει το εργαλείο για να αποφύγουν τυχόν ατυχήματα. Η Mondelez έχει κανόνες που απαγορεύουν την επισήμανση ανθυγιεινών διατροφικών συνηθειών, το άτμισμα, την υπερκατανάλωση, τη συναισθηματικά χειριστική γλώσσα και τη χρήση προσβλητικών στερεοτύπων, σύμφωνα με έγγραφο που κοινοποίησε η εταιρεία με έδρα το Σικάγο.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο