Προσωποποιημένα email ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους για τις εκπτώσεις και τις προσφορές της Black Friday, τα social media βομβαρδίζουν με διαφημίσεις τους χρήστες, ανακοινώνοντας την έναρξη της συγκεκριμένης εκπτωτικής σεζόν με επιλεγμένα προϊόντα, που ακολουθούν τη λογική του rotation, ενώ πολλές ιστοσελίδες και e-shops έχουν υιοθετήσει ρολογια αντίστροφης μέτρησης για την ημερομηνια έναρξης της Βlack Friday.
Η αγορά εμφανίζεται να κινείται σε ρυθμούς Black Friday/ Week/ Month, ανάλογα με το εύρος και τη διαβάθμιση των εκπτώσεων και των προσφορών που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση, με το digital κομμάτι να πρωτοστατεί προς το παρόν.
Τι ζητούν οι Έλληνες από τη Black Friday
Χαμηλές τιμές και προσφορές για τα πάντα, από προϊόντα καθημερινής χρήσης, μέχρι υπηρεσίες ομορφιάς αλλά και ταξίδια.
Αυτό που ζητά ο καταναλωτής η αγορά το αφουγκράζεται όλη τη χρονιά, καθώς το διαθέσιμο εισόδημα βαίνει μειούμενο μήνα με το μήνα λόγω της ακρίβειας, με αποτέλεσμα να εντείνει την προσπάθειά του περισσότερες ημέρες του φετινού Νοεμβρίου σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
Έτσι δίπλα σε σκούπες stick, συσκευές καθαρισμού, σκούπες ρομπότ αλλά και μικροσυσκευές, όπως new-age σεσουάρ και συσκευές για περιποίηση μαλλιών και σώματος μέχρι air fryer, τοποθετούνται smartphones και αξεσουάρ αλλά και gaming, όπως και υπηρεσίες κομμωτηρίου, περιποίησης νυχιών, σώματος, προσώπου, ταξιδιωτικά πακέτα και προσφορές σε αεροπορικά εισιτήρια για ταξίδια εντός κι εκτός Ελλάδας.
Τη Black Friday ο εκτιμώμενος τζίρος αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά το τετραήμερο υπολογίζεται ότι κινείται κοντά στο μισό δισ. ευρώ
Online αγορές και omnichannel εμπειρία
Με τη διείσδυση των κινητών συσκευών σε επίπεδα ρεκόρ στην Ελλάδα, είναι αναμενόμενο έρευνα της Klarna να μιλά για έντονο ενδιαφέρον -της τάξης του 58,7%- για online αγορές, καθώς έπεται παραδοσιακά την επόμενη Δευτέρα η Cyber Monday με ανάλογες προσφορές.
Μάλιστα, ενώ το 25% αναζητά προσφορές online και αξιοποιεί όλο και περισσότερο το πλεονέκτημα της σύγκρισης των τιμών των προϊόντων στο δικό του χρόνο, δεν διστάζει να ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα.
Πέρυσι, δε, 8 στους 10 καταναλωτές πραγματοποίησαν ηλεκτρονικά τις αγορές τους, με τις κορυφαίες επιλογές να περιλαμβάνουν smartphones, τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές και δημοφιλή gaming προϊόντα.
Η ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών κυριάρχησε για μία ακόμη χρονιά, αποτελώντας την πλέον ενεργή ομάδα καταναλωτών. Παράλληλα, οι νεότερες, τεχνολογικά εξοικειωμένες γενιές κατέγραψαν σημαντική άνοδο, ενισχύοντας τη μετατόπιση του κοινού προς τις online αγορές και το mobile shopping.
Ομοίως, ανάλυση της Public κατέγραψε ότι η τάση ενισχύθηκε περαιτέρω το 2024, με τις mobile αγορές να σημειώνουν νέο ρεκόρ, φτάνοντας σχεδόν το 84% των συνολικών ηλεκτρονικών αγορών, ενώ οι αγορές μέσω υπολογιστή παρουσίασαν ήπια πτώση, όπως και το 2023.

Η αγορά μετρά αντίστροφα για τη Black Friday
Ζεσταίνουν τις «μηχανές» τους και τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και αλυσίδες σε ολοένα και περισσότερες κατηγορίες δραστηριότητας στην αγορά, καθώς βλέπουν μια μοναδική ευκαιρία τζίρου και πωλήσεων, καθώς μόνο τη Black Friday ο εκτιμώμενος τζίρος αγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά το τετραήμερο υπολογίζεται ότι κινείται κοντά στο μισό δισ. ευρώ.
Εξάλλου, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, οι πωλήσεις αυξήθηκαν μόλις 1,4%, ποσοστό χαμηλότερο από τον πληθωρισμό (2,5%), γεγονός που δείχνει ότι ο πραγματικός όγκος πωλήσεων μειώθηκε.
Σε απόλυτα μεγέθη, ο κύκλος εργασιών (χωρίς τρόφιμα, οχήματα και καύσιμα) έφτασε τα 12,46 δισ. ευρώ, έναντι 12,29 δισ. την αντίστοιχη περίοδο του 2024 — δηλαδή αύξηση μόλις 171 εκατ. ευρώ.
OT FORUM - Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
6 και 7 Νοεμβρίου 2025 | Μικρό Χρηματιστήριο
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ




































