Under Armour: Χαμηλές πτήσεις για ένα σχέδιο που δεν… προχώρησε

Μειωμένο εισόδημα και δασμοί απέναντι στην Under Armour του Kevin Plank

Under Armour: Χαμηλές πτήσεις για ένα σχέδιο που δεν… προχώρησε
Ο επικεφαλής της Under Armour, Kevin Plank

Κάτω από τις εκτιμήσεις της Wall Street κινήθηκε τελικά η Under Armour, καθώς η εταιρεία αθλητικών ειδών δεν μπορεί να ανασχέσει τη μείωση της ζήτησης και το υψηλότερο κόστος που σχετίζεται με τους δασμούς.

Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι ο Kevin Plank, που το 1996 αποφάσισε να λανσάρει μια σειρά από ρούχα με ύφασμα που ταιριάζει σε αθλητές, επέστρεψε στην Under Armour για να την ξανακάνει σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές, οι οποίοι τα δύο τελευταία χρόνια της έχουν γυρίσει την πλάτη.

Πώς προχωρά το σχέδιο ανάκαμψης

Στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα του 2024, η Under Armour είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις πωλήσεις που μειώνονταν συνεχώς, δημιουργώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Η εταιρεία σχεδίαζε να επενδύσει περίπου 70 έως 90 εκατομμύρια δολάρια σε αυτό το σχέδιο.

Ο Kevin Plank, ο άνθρωπος που δημιούργησε την ιδέα της Under Armour, ανέλαβε εκ νέου τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου τον Απρίλιο της ίδιας χρονιάς, αφού είχε αποχωρήσει το 2019, προκειμένου να αναθεωρήσει το λειτουργικό μοντέλο της εταιρείας και να αναπροσαρμόσει τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας σε μία προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους. Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης περικοπές θέσεων εργασίας.

Τέσσερις μήνες αργότερα, η Under Armour ενημέρωσε το σχέδιό της, και αποφάσισε να αυξήσει τις δαπάνες της για ανάκαμψη σε περίπου 140 έως 160 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στις αρχές του 2025 αναγνώρισε ότι έχει ξοδέψει συνολικά 40 εκατομμύρια δολάρια για την ανάκαμψή της και θα συνεχίσει να τη χρηματοδοτεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.

Είχαμε πάρα πολλά προϊόντα, υποστήριζε τότε ο Plank, γι’ αυτό και θα μειώσουμε τον αριθμό των διαφορετικών ειδών μας κατά 25% μέσα στους επόμενους 18 μήνες, αρχής γενομένης από τα ανδρικά ρούχα.

Η εταιρεία θέλει να ξεφύγει από τη χρήση προωθητικών ενεργειών για την προώθηση των πωλήσεων. Αναμένει ότι η μείωση των εκπτώσεων θα συμβάλει στην ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους έως και 100 μονάδες βάσης αυτό το οικονομικό έτος.

«Η Under Armour κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση για την ανοικοδόμηση της επιχείρησης», υπογράμμισε η Poonam Goyal, αναλύτρια της Bloomberg Intelligence. «Καθώς οι προωθητικές ενέργειες παραμένουν περιορισμένες, το μικτό περιθώριο κέρδους θα μπορούσε να επεκταθεί».

Under Armour

Τι δεν πήγε καλά;

Oι επιφυλακτικές καταναλωτικές δαπάνες εν μέσω υψηλότερων τιμών από τους δασμούς εισαγωγής της κυβέρνησης Τραμπ έχουν επηρεάσει αρνητικά την εταιρεία.
Από την εταιρεία ανακοινώθηκε ότι ο οικονομικός διευθυντής David Bergman θα παραιτηθεί και θα αντικατασταθεί από τον Reza Taleghani, οικονομικό διευθυντή της Samsonite, ιδιοκτήτριας της American Tourister.
«Δεκαοκτώ μήνες μετά την έναρξη του σχεδίου αναδιάρθρωσής της, η Under Armour φαίνεται να δυσκολεύεται να διαχειριστεί τόσο ένα απαιτητικό εξωτερικό περιβάλλον όσο και εσωτερικά λάθη», σημείωσε στο Reuters ο αναλυτής του eMarketer, Sky Canaves.
Από τον Μάιο, περίπου το 30% των εμπορευμάτων της Under Armour προερχόταν από το Βιετνάμ, γεγονός που την εκθέτει στον δασμό 20% που επέβαλε ο Τραμπ στα βιετναμέζικα προϊόντα και σε δασμό 40% στα μεταφορτούμενα είδη μέσω της χώρας. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι αναμένει 100 εκατομμύρια δολάρια σε επιπλέον δασμολογικό κόστος φέτος.
Η Under Armour, η οποία δεν είχε εκδώσει ετήσια πρόβλεψη από τον Μάιο, επισήμανε τώρα τα ετήσια έσοδα θα μειωθούν κατά 4% έως 5%, μια πτώση μεγαλύτερη από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για μείωση 4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Αναμένει επίσης ότι τα έσοδα του τρέχοντος τριμήνου θα μειωθούν μεταξύ 6% και 7%, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για πτώση 4,1%.
Η εταιρεία προέβλεψε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή μεταξύ 3 και 5 σεντς, κάτω από τη μέση προσδοκία των 6 σεντς.
Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου μειώθηκαν κατά 5% στα 1,33 δισεκατομμύρια δολάρια, ελαφρώς πάνω από την εκτίμηση για 1,31 δισεκατομμύριο δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη των 4 σεντς ανά μετοχή ξεπέρασαν τις προσδοκίες για 2 σεντς.
Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες έχουν υποχωρήσει περίπου 44% φέτος, υποχώρησαν περίπου 2% στις αρχές της συνεδρίασης.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο