Κάτω από τις εκτιμήσεις της Wall Street κινήθηκε τελικά η Under Armour, καθώς η εταιρεία αθλητικών ειδών δεν μπορεί να ανασχέσει τη μείωση της ζήτησης και το υψηλότερο κόστος που σχετίζεται με τους δασμούς.
Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι ο Kevin Plank, που το 1996 αποφάσισε να λανσάρει μια σειρά από ρούχα με ύφασμα που ταιριάζει σε αθλητές, επέστρεψε στην Under Armour για να την ξανακάνει σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές, οι οποίοι τα δύο τελευταία χρόνια της έχουν γυρίσει την πλάτη.
Πώς προχωρά το σχέδιο ανάκαμψης
Στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου και στα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα του 2024, η Under Armour είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά ότι είχε εγκρίνει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για να αντιστρέψει τις πωλήσεις που μειώνονταν συνεχώς, δημιουργώντας ένα πιο κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Η εταιρεία σχεδίαζε να επενδύσει περίπου 70 έως 90 εκατομμύρια δολάρια σε αυτό το σχέδιο.
Ο Kevin Plank, ο άνθρωπος που δημιούργησε την ιδέα της Under Armour, ανέλαβε εκ νέου τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου τον Απρίλιο της ίδιας χρονιάς, αφού είχε αποχωρήσει το 2019, προκειμένου να αναθεωρήσει το λειτουργικό μοντέλο της εταιρείας και να αναπροσαρμόσει τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας σε μία προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους. Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης περικοπές θέσεων εργασίας.
Τέσσερις μήνες αργότερα, η Under Armour ενημέρωσε το σχέδιό της, και αποφάσισε να αυξήσει τις δαπάνες της για ανάκαμψη σε περίπου 140 έως 160 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στις αρχές του 2025 αναγνώρισε ότι έχει ξοδέψει συνολικά 40 εκατομμύρια δολάρια για την ανάκαμψή της και θα συνεχίσει να τη χρηματοδοτεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.
Είχαμε πάρα πολλά προϊόντα, υποστήριζε τότε ο Plank, γι’ αυτό και θα μειώσουμε τον αριθμό των διαφορετικών ειδών μας κατά 25% μέσα στους επόμενους 18 μήνες, αρχής γενομένης από τα ανδρικά ρούχα.
Η εταιρεία θέλει να ξεφύγει από τη χρήση προωθητικών ενεργειών για την προώθηση των πωλήσεων. Αναμένει ότι η μείωση των εκπτώσεων θα συμβάλει στην ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους έως και 100 μονάδες βάσης αυτό το οικονομικό έτος.
«Η Under Armour κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση για την ανοικοδόμηση της επιχείρησης», υπογράμμισε η Poonam Goyal, αναλύτρια της Bloomberg Intelligence. «Καθώς οι προωθητικές ενέργειες παραμένουν περιορισμένες, το μικτό περιθώριο κέρδους θα μπορούσε να επεκταθεί».














![Ακρίβεια: Μόλις που τα βγάζουν πέρα 6 στα 10 νοικοκυριά [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/ot_misthoi_greece24-1024x600-1.jpg)



















