Με προσεκτικές στρατηγικές μάρκετινγκ και τόλμη, η Gap πέτυχε αυτό που προσπαθούσε καιρό τώρα ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Gap, Richard Dickson.
Πρωτοβουλίες όπως η «Better in Denim» με τη συμμετοχή της παγκόσμιας γυναικείας ομάδας Katseye, και καμπάνιες όπως οι «Feels Like Gap» και «Get Loose with Troye Sivan», βοήθησαν την Gap να ενισχύσει τη σημασία της επωνυμίας της στους αγοραστές της Gen Z.
Τα τριμηνιαία έσοδα της Gap αυξήθηκαν κατά 3% στα 3,94 δισεκατομμύρια δολάρια
Η ομορφιά της Gap
Η Gap ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα την κυκλοφορία μιας οικονομικά προσιτής σειράς προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης για αυτό το φθινόπωρο, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί πέρα από την ένδυση.
Το λανσάρισμα της Old Navy Beauty Co. σε ορισμένα καταστήματα που ξεκίνησε στις 30 Οκτωβρίου.
Η σειρά, η οποία περιλαμβάνει σπρέι μαλλιών και σώματος, έχει έντονα χρωματιστές συσκευασίες με ονομασίες της εποχής όπως «Vibe» και «Thrill» και αρώματα που εμπνέονται από το αχλάδι και τη βανίλια.
Το κλειδί είναι ότι η σειρά αυτή δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Robertet, τη γαλλική εταιρεία αρωμάτων που βρίσκεται πίσω από την Sol de Janeiro — μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ομορφιάς αυτή την εποχή στον κόσμο.
Η αναγέννηση
Μέρος της στρατηγικής του Dickson για την αναβίωση της μέχρι πρότινος στάσιμης εταιρείας λιανικής πώλησης είναι να την κάνει πιο επίκαιρη, όπως έκανε δηλαδή και με τη μάρκα Barbie όταν βρισκόταν στο τιμόνι της εταιρείας παιχνιδιών Mattel Inc. Σε αυτά πλαίσια κινήθηκαν εξάλλου οι διαφημιστικές καμπάνιες με διασημότητες και οι συνεργασίες με άλλα brands.
Μάλιστα η εταιρεία έχει βασιστεί σε προσπάθειες όπως η κυκλοφορία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης σε συνεργασία με την Disney, το «Stranger Things» του Netflix και το «Wicked» της Universal για την αύξηση των πωλήσεων.
Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για αντίκτυπο των δασμών στο ετήσιο λειτουργικό της περιθώριο μεταξύ 100 και 110 μονάδων βάσης
Οι δείκτες τριμήνου
Και πράγματι, η Gap παρουσιάζει πρόοδο. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 1,3% το περασμένο οικονομικό έτος, μόλις το δεύτερο κέρδος σε έξι χρόνια.
Τα τριμηνιαία έσοδα της Gap αυξήθηκαν κατά 3% στα 3,94 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας οριακά τις προσδοκίες για 3,91 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 62 σεντς ξεπέρασαν τις προσδοκίες για 59 σεντς.
Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για αντίκτυπο των δασμών στο ετήσιο λειτουργικό της περιθώριο μεταξύ 100 και 110 μονάδων βάσης.
Η Gap προμηθεύεται λιγότερο από το 10% των εμπορευμάτων της από την Κίνα από το 2024. Ο Dickson είχε δηλώσει τον Μάιο ότι η εταιρεία αναμένει ότι η εξάρτηση από την Κίνα θα είναι μικρότερη από 3% μετά το 2025.







































