Gap: Τα τρικ της «ανάκαμψης» και το «αγκάθι» – Ο ρόλος της ομορφιάς

Πώς εξελίσσεται η στρατηγική της Gap - Το μήνυμα από τα αποτελέσματα τριμήνου και η υπέρβαση των εκτιμήσεων

Gap: Τα τρικ της «ανάκαμψης» και το «αγκάθι» – Ο ρόλος της ομορφιάς
Ο επικεφαλής του ομίλου Gap, Richard Dickson

Με προσεκτικές στρατηγικές μάρκετινγκ και τόλμη, η Gap πέτυχε αυτό που προσπαθούσε καιρό τώρα ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Gap, Richard Dickson.

Πρωτοβουλίες όπως η «Better in Denim» με τη συμμετοχή της παγκόσμιας γυναικείας ομάδας Katseye, και καμπάνιες όπως οι «Feels Like Gap» και «Get Loose with Troye Sivan», βοήθησαν την Gap να ενισχύσει τη σημασία της επωνυμίας της στους αγοραστές της Gen Z.

Τα τριμηνιαία έσοδα της Gap αυξήθηκαν κατά 3% στα 3,94 δισεκατομμύρια δολάρια

Η ομορφιά της Gap

Η Gap ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα την κυκλοφορία μιας οικονομικά προσιτής σειράς προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης για αυτό το φθινόπωρο, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί πέρα ​​από την ένδυση.

Το λανσάρισμα της Old Navy Beauty Co. σε ορισμένα καταστήματα που ξεκίνησε στις 30 Οκτωβρίου.

Η σειρά, η οποία περιλαμβάνει σπρέι μαλλιών και σώματος, έχει έντονα χρωματιστές συσκευασίες με ονομασίες της εποχής όπως «Vibe» και «Thrill» και αρώματα που εμπνέονται από το αχλάδι και τη βανίλια.

Το κλειδί είναι ότι η σειρά αυτή δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Robertet, τη γαλλική εταιρεία αρωμάτων που βρίσκεται πίσω από την Sol de Janeiro — μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες ομορφιάς αυτή την εποχή στον κόσμο.

Η αναγέννηση

Μέρος της στρατηγικής του Dickson για την αναβίωση της μέχρι πρότινος στάσιμης εταιρείας λιανικής πώλησης είναι να την κάνει πιο επίκαιρη, όπως έκανε δηλαδή και με τη μάρκα Barbie όταν βρισκόταν στο τιμόνι της εταιρείας παιχνιδιών Mattel Inc. Σε αυτά πλαίσια κινήθηκαν εξάλλου οι διαφημιστικές καμπάνιες με διασημότητες και οι συνεργασίες με άλλα brands.

Μάλιστα η εταιρεία έχει βασιστεί σε προσπάθειες όπως η κυκλοφορία προϊόντων περιορισμένης έκδοσης σε συνεργασία με την Disney, το «Stranger Things» του Netflix και το «Wicked» της Universal για την αύξηση των πωλήσεων.

Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για αντίκτυπο των δασμών στο ετήσιο λειτουργικό της περιθώριο μεταξύ 100 και 110 μονάδων βάσης

Οι δείκτες τριμήνου

Και πράγματι, η Gap παρουσιάζει πρόοδο. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 1,3% το περασμένο οικονομικό έτος, μόλις το δεύτερο κέρδος σε έξι χρόνια.

Τα τριμηνιαία έσοδα της Gap αυξήθηκαν κατά 3% στα 3,94 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας οριακά τις προσδοκίες για 3,91 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 62 σεντς ξεπέρασαν τις προσδοκίες για 59 σεντς.

Για το τρίτο τρίμηνο, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5%, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για αύξηση 3,26%, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις για την Old Navy και την ομώνυμη μάρκα Gap αυξήθηκαν κατά 6% και 7% αντίστοιχα, ενώ η Banana Republic αυξήθηκε κατά 4%.

Η εταιρεία επανέλαβε την πρόβλεψή της για αντίκτυπο των δασμών στο ετήσιο λειτουργικό της περιθώριο μεταξύ 100 και 110 μονάδων βάσης.

Η Gap προμηθεύεται λιγότερο από το 10% των εμπορευμάτων της από την Κίνα από το 2024. Ο Dickson είχε δηλώσει τον Μάιο ότι η εταιρεία αναμένει ότι η εξάρτηση από την Κίνα θα είναι μικρότερη από 3% μετά το 2025.

Το αγκάθι της Gap

Ωστόσο οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Athleta, της μάρκας αθλητικών ειδών της Gap, μειώθηκαν κατά 11%, σηματοδοτώντας το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης. Έχει περιορίσει την γκάμα της για να επικεντρωθεί σε είδη που έχουν ζήτηση, όπως τα γυναικεία αθλητικά ρούχα, με στόχο την ανάκαμψη της επιχείρησης.
«Η Athleta εξακολουθεί να αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο για την εταιρεία», δήλωσε ο αναλυτής της eMarketer, Sky Canaves, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις συγκεκριμένης προόδου στον ορίζοντα, παρά τα σχέδια για επαναφορά της επωνυμίας.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο