Cyber Monday: Δαπάνες 14,2 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει τη δυναμική

Οι λιανοπωλητές διπλασίασαν στη Cyber Monday τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσουν αγοραστές

Cyber Monday: Δαπάνες 14,2 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει τη δυναμική

Στο επίπεδο των 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να διοαμορφωθούν οι δαπάνες των αμερικανών καταναλωτών στη Cyber Monday, σύμφωνα με την Adobe Analytics, αξιοποιώντας τη δυναμική της Black Friday, και καθώς τα εργαλεία αγορών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη ωθούν τις online πωλήσεις.

Οι καταναλωτές στράφηκαν στα chatbots για να συγκρίνουν τιμές και να εξασφαλίσουν εκπτώσεις εν μέσω ανησυχιών για αυξήσεις τιμών λόγω δασμών

Οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν 6,3% περισσότερα online από ό,τι πέρυσι την Cyber Monday, που παραδοσιακά θεωρείται η μεγαλύτερη ημέρα online αγορών της χώρας, σηματοδοτώντας το αποκορύφωμα του Σαββατοκύριακου αγορών της Ημέρας των Ευχαριστιών.

Οι διαδικτυακές δαπάνες στις ΗΠΑ κατά τη Black Friday έφτασαν το ρεκόρ των 11,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Adobe Analytics, η οποία παρακολουθεί 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις που πραγματοποιούν οι αγοραστές σε διαδικτυακούς ιστότοπους λιανικής πώλησης.

Cyber Monday και συμβουλές από τα… chatbots

Οι καταναλωτές στράφηκαν στα chatbots για να συγκρίνουν τιμές και να εξασφαλίσουν εκπτώσεις εν μέσω ανησυχιών για αυξήσεις τιμών λόγω δασμών.

«Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ο απόλυτος επιταχυντής αγορών, καθοδηγώντας τους καταναλωτές με σαφή πρόθεση κατευθείαν στο κουμπί αγοράς», δήλωσε η Caila Schwartz, διευθύντρια του τμήματος Consumer Insights της Salesforce.

Σύμφωνα με την Adobe, πάνω από το ήμισυ των online δαπανών της Cyber Monday αναμένεται να προέλθει από τρεις κατηγορίες – ηλεκτρονικά είδη, ένδυση και έπιπλα – καθώς οι Αμερικανοί επιδιώκουν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους για τις γιορτές.

Φέτος, κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, οι λιανοπωλητές είναι πιο προσεκτικοί με τις εκπτώσεις, ενώ παράλληλα ξεκινούν νωρίς τις προσφορές για να εξασφαλίσουν τις πωλήσεις. Οι εκπτώσεις της Walmart ξεκίνησαν στις 14 Νοεμβρίου και θα διαρκέσουν σε τρεις φάσεις έως την 1η Δεκεμβρίου, με τα μέλη της Walmart+ να έχουν πρόωρη πρόσβαση.

Οι λιανοπωλητές έχουν επίσης διπλασιάσει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να προσελκύσουν αγοραστές. Η επισκεψιμότητα που προέρχεται από την τεχνητή νοημοσύνη σε ιστότοπους λιανικής πώλησης στις ΗΠΑ αναμένεται να αυξηθεί κατά 670% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με την Adobe, όταν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης όπως το Sparky της Walmart ή το Rufus της Amazon δεν είχαν ακόμη κυκλοφορήσει.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο