Για δεύτερη φορά φέτος αύξηση τους ετήσιους στόχους της η Macy’s την Τετάρτη, καθώς η αλυσίδα πολυκαταστημάτων δρέπει ήδη τους πρώτους καρπούς από τη νέα στρατηγική ανάπτυξης που εφάρμοσε ο CEO του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος στον κόσμο, Tony Spring.
Ωστόσο, ο «αστερίσκος» στην ανακοίνωση, ότι η άνοδος θα προέλθει από «πιο επιλεκτικούς καταναλωτές» κατά την κρίσιμη περίοδο των γιορτών -δεδομένου ότι η ακρίβεια πιέζει τις δαπάνες για μη καταναλωτικά αγαθά- κόστισε την εταιρεία πτώση της μετοχής της κατά σχεδόν 6% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.
Η Macy’s αναμένει ότι οι καθαρές πωλήσεις για το 2025 θα κυμανθούν μεταξύ 21,475 και 21,625 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 21,15 έως 21,45 δισεκατομμύρια δολάρια. Επίσης, εκτιμά ότι τα ετήσια προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή θα κυμανθούν μεταξύ 2 και 2,20 δολαρίων, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για 1,70 έως 2,05 δολάρια.
«Φαίνεται ότι υιοθετούν μια πιο προσεκτική στάση με βάση τον οδηγό», δήλωσε στο CNBC ο Charles Grom, αναλυτής της Gordon Haskett Equity Research.
Σε ανάλογο μήκος κύματος, η ανταγωνιστική Kohl’s αύξησε επίσης τις ετήσιες προβλέψεις της για δεύτερη φορά φέτος, αλλά τα στελέχη της σημείωσαν ότι οι καταναλωτές παραμένουν υπό πίεση.
Η Macy’s, όπως και άλλοι λιανοπωλητές, έχει στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στις προσφορές αυτή την εορταστική περίοδο, με εκδηλώσεις προσφορών που διαρκούν όλο τον Νοέμβριο για την Black Friday και την Cyber Monday.
Επιστροφή στην ανάπτυξη για τη Macy’s
Οι διαχειριστές πολυκαταστημάτων έχουν επενδύσει σημαντικά στην ανανέωση των καταστημάτων και των προϊόντων τους, προκειμένου να αναζωογονήσουν τη ζήτηση και να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες τάσεις των αγορών, μετά από αρκετά χρόνια απώλειας πελατών προς όφελος των διαδικτυακών λιανοπωλητών και των αλυσίδων εκπτωτικών καταστημάτων.
Η Macy’s έκλεισε τα καταστήματα με χαμηλή απόδοση που λειτουργούσαν υπό την επωνυμία της, στράφηκε σε μικρότερα καταστήματα και διεύρυνε την γκάμα των προϊόντων της στο διαδίκτυο, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας υπό την ηγεσία του Διευθύνοντος Συμβούλου Tony Spring.
Για το τρίμηνο Αυγούστους – Οκτωβρίου, η Macy’s ανέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 4,71 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 4,62 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Σε προσαρμοσμένη βάση, ανέφερε έκπληξη κέρδη 9 σεντ ανά μετοχή, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για ζημίες 14 σεντ για το τρίτο τρίμηνο.






























![Επιτόκια: Πώς κινήθηκαν για νέες καταθέσεις και δάνεια τον Οκτώβριο [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/12/ot_banks_2025-1024x600-1-1.jpg)





