Αμέσως μετά το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης στη Ελλάδα, δύο γυναίκες εμπνεύστηκαν την Callista Crafts με την επιθυμία να οικοδομήσουν μια επιχείρηση που θα προσεγγίζει τη χειροτεχνία μέσα από το πρίσμα του μοντέρνου σχεδιασμού για τσάντες πολυτελείας.
Ήδη από τότε, το 2013, η Σίλια Σιγαλού, διευθύνουσα σύμβουλος, και η Ελένη Κωνσταντινίδου, πρόεδρος, είχαν ως στόχο να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα είχε διάρκεια στο χρόνο, εμπνευσμένο σαφώς από το ελληνικό «κάλλος».
Και φαίνεται πως τα κατάφεραν, καθώς 12 χρόνια μετά, η Callista Crafts από ΟΕ εξελίχθηκε σε ΑΕ (το 2021), ενίσχυσε την εξωστρέφειά της με σημαντικά βήματα σε αγορές του εξωτερικού και κέρδισε τη δική της θέση στα χέρια γυναικών και ανδρών πλέον που θέλουν ένα δερμάτινο προϊόν με προστιθέμενη αξία.

Η χειροποίητη Callista Crafts
Με έδρα την Αθήνα και από το εργαστήριο της Κηφισιάς όπου συνολικά 68 άτομα κατασκευάζουν στο χέρι τις τσάντες και τα υπόλοιπα προϊόντα, η Callista Crafts διακρίνεται για τις χειροποίητες λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα της και την καθιστούν αναγνωρίσιμη: 950 ραφές και 356 κόμποι, συγκεκριμένα σχήματα για τις tote τσάντες.
Όπως επισημαίνουν οι ιδρύτριες στις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στο ΓΕΜΗ, το όραμα της εταιρείας εξελίχθηκε άμεσα και ταχύτατα, από τις πολυτελείς μπουτίκ στην Ελλάδα έως τη συνεργασία με μερικά από τα πιο διάσημα καταστήματα στον κόσμο, όπως τα Bloomingdales & Neiman Marcus.
Στις 31.12.2020 ήρθε στον έλεγχο της Callista Crafts, μέσω εξαγοράς, η εταιρεία Celcia INC. η οποία δραστηριοποιείται στην αμερικανική αγορά, διανύοντας το έκτο έτος λειτουργίας της.
Ενώ σταδιακά ξεκίνησε και η ενίσχυση του ομώνυμου ηλεκτρονικού καταστήματος, ως ένα βασικό κανάλι πωλήσεων εντός και εκτός Ελλάδας.

Το τολμηρό βήμα στη Γαλλία
Η διείσδυση του brand ήταν ταχύτατο: αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το 2023 οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 4,2 εκατομμύρια ευρώ.
Συνεχίζοντας την ανάπτυξή της και ως μέρος της ευρύτερης στρατηγικής εξωστρέφειας, η εταιρεία έκανε το επόμενο βήμα κατά τη χρήση 2024 στην ίδρυση 100% θυγατρικής εταιρείας στη Γαλλία με την επωνυμία «Callista France SAS», ενισχύοντας έτσι την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά και δημιουργώντας σταθερές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της στην περιοχή.
Χωρίς να σταματήσει η παράλληλη ενίσχυση του eshop, όπως και με την ένταξη ενδυμάτων και άλλων αξεσουάρ όπως και υποδημάτων στο portfolio της, όπως εξήγησαν και οι ίδιες οι συνιδρύτριες σε συνέντευξή τους στους New York Times.
Όπως τονίζουν οι συνιδρύτριες και στην έκθεση διαχείρισης στο ΓΕΜΗ, την 31η Δεκεμβρίου 2024, η Callista Crafts είχε σε ομιλικό επίπεδο 2 υποκαταστήματα και 5 corners που πραγματοποιούσαν πωλήσεις καθώς και eshop.




































