Ένδυση, υπόδυση, αξεσουάρ, εγχώρια και εισαγόμενα brands συνθέτουν ένα ενδιαφέρον σκηνικό για τη μόδα στην Ελλάδα, που κυμαίνεται από casual και athleisure, μέχρι την πολυτελεία.
Σε διεύρυνση δικτύου και ενίσχυση των ηλεκτρονικών καταστημάτων με το βλέμμα στην εξωστρέφεια, φαίνεται πως κλείνει το 2025 για καταξιωμένα ελληνικά brands μόδας, την ίδια στιγμή που δραστηριοποιούνται επί ελληνικού εδάφους διεθνείς μάρκες.

Τα ελληνικά brands μόδας
Με όχημα τα 123 καταστήματά της και το e-shop της μάρκας μόδας BSB σε βασικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα, η B&F Group, συμφερόντων Βασίλη και Σοφίας Μπιθαρά, ήταν εκείνη που μετά τη Nike, άνοιξε τις πόρτες ένα νέο κατάστημα στο εμβληματικό Μέγαρο Αρσακείου, που εκτείνεται σε δύο ορόφους, επί της οδού Σταδίου 44. Ενώ αναπτύσσεται συνεχώς και το δίκτυο του brand Lynne -που τελεί υπό την ίδια ομιλική ομπρέλα- με 73 σημεία και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ομοίως συνεχίστηκε και η ανάπτυξη της Funky Buddha, του brand μόδας του ελληνικού Ομίλου Altex A.E. που μετρά περί των 50 σημείων και δεκάδες shop-in-shop και corner shops σε εμπορικά κέντρα. Ξεκίνησε τη λειτουργία σε δύο καταστήματα στον Πειραιά και ένα στο εμπορικό κέντρο Med Cosmos Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα μέσα στο 2025, η εταιρεία εγκαινίασε και την επέκταση των δραστηριοτήτων της στη ρουμανική αγορά με φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ενώ χωρίς να σταματά η ενδυνάμωση του δικτύου της Pink Woman στην Ελλάδα, υπερβαίνοντας τα 120 καταστήματα, ο μητρικός όμιλος Intrafsahion υπό τον Δημήτρη Ματεμτζή, προχώρησε στο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος επί ιταλικού εδάφους, εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα εξωστρέφειάς του σε όμορες αγορές. Εντός του 2024, εξάλλου, η Pink Woman πραγματοποίησε περισσότερες από 15 σημαντικές επενδύσεις στο φυσικό της δίκτυο – είτε μέσω νέων καταστημάτων, είτε μέσω στρατηγικών μετεγκαταστάσεων και ανακαινίσεων.

Οι low-cost πολωνικοί όμιλοι
Με τα χίλια «τρέχουν» στην ελληνική αγορά οι δύο low-cost πολωνικοί όμιλοι Pepco και Sinsay, αμφότεροι εισηγμένοι στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας, που επενδύουν στα φυσικά καταστήματα σε πιάτσες και αστικά κέντρα, ενώ δεν αρνούνται και τη συγκατοίκηση, όπως για παράδειγμα με τα Public ή στα retail parks της Trade Estates του ομίλου Fourlis.
Η Pepco άγγιξε τα 54 καταστήματα σε όλη τη χώρα, δίνοντας έμφαση σε price-oriented στρατηγική, καμπάνιες με hit προϊόντα στα social media, χωρίς ωστόσο ηλεκτρονικό κατάστημα. Κάτι που δεν ισχύει για τη Sinsay της οποίας η ψηφιακή παρουσία προϋπήρξε των φυσικών σημείων. Σήμερα διατηρεί επίσης 54 καταστήματα στην επικράτεια, e-shop και εφαρμογή.

Αποβίβαση πολυτελείας
Το 2025 στάθηκε έτος-ορόσημο για τη μόδα και τον τομέα της πολυτέλειας. Μέσα από τη Fais Group και το χαρτοφυλάκιο 100 και πλέον κορυφαίων διεθνών εμπορικών σημάτων όπως Ferragamo, TOD’S, Hogan, Michael Kors, Kalogirou, UGG, DKNY, Levi’s, Mango, Under Armour, Technogym, Wilson, Puma, Kiko Milano, και Harley Davidson.
Ειδικότερα τον Οκτώβριο προχώρησε στο άνοιγμα της boutique Jimmy Choo, όπως εξάλλου όριζε και η συμφωνία με τον διεθνώς αναγνωρισμένοι οίκο μέσω της εταιρείας Καλογήρου ΑΕ με το πρώτο φυσικό κατάστημα να βρίσκεται στο City Link στην Αθήνα.
Ομοίως από το καλοκαίρι στο City Link λειτούργησε και η boutique Chloé, αποτελώντας έναν χώρο αφιερωμένο στη θηλυκότητα και την υψηλή αισθητική, φιλοξενώντας τις συλλογές ready-to-wear, υποδημάτων και αξεσουάρ του οίκου, υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Chemena Kamali.
Υπενθυμίζεται μάλιστα πως η Fais Group ολοκλήρωσε την απόκτηση του 100% της Καλογήρου τον περασμένο Μάιο λίγο καιρό αφού πέρασε το κατώφλι του ΧΑ και σήμερα η αλυσίδα αποτελείται από 10 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και το e-shop Kalogirou.com, ενώ πρόσφατα μετρά και ένα νέο Kalogirou σημείο.
Το τουρκικό επιχειρείν και η μόδα
Αν και η LC Waikiki, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες retail-μόδας στην Τουρκία, εμφανίστηκε στο ελληνικό προσκήνιο το 2018, διεύρυνε το αποτύπωμά της τη χρονιά που μας πέρασε, διατηρώντας 12 καταστήματα στην ελληνική επικράτεια και το e-shop της, όλα υπό την ελληνική θυγατρική LC Waikiki ΜΕΠΕ.
Τα τέλη Μαρτίου βρήκαν έναν τουρκικό κολοσσό -δεκάδες μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων και αξεσουάρ, νυφικών, outlet, δύο πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες, σχολή τουριστικών επαγγελμάτων και υπηρεσιών, κ.λπ- να εγκαινιάζει την παρουσία του στο Κολωνάκι. Ο λόγος για τη Vakko, που άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο ιστορικό κτίριο όπου έζησε η ηθοποιός Μαρίκα Κοτοπούλη τα τελευταία χρόνια της ζωή της, στην οδό Ηρακλείτου 9.















![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/golden-visa-768x516-1-1.jpg)






















