«Τέλος» οι διαφημιστικές καταχωρίσεις και καμπάνες του αμερικανικού γίγαντα του λιανεμπορίου, Walmart, η οποία ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι δεν διαφημίζεται πια στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.
Πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη εταιρεία που ακολουθεί τον ίδιο δρόμο που χάραξαν και άλλες εταιρείες, αφήνοντας στα «κρύα του λουτρού» το πρόσφατο απόκτημα του Ιλον Μασκ.
«Δεν διαφημιζόμαστε στο X καθώς βρήκαμε άλλες πλατφόρμες για να προσεγγίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Walmart.
Walmart: Επιφυλακτικότητα για τις καταναλωτικές δαπάνες των γιορτών
Το Χ, παλαιότερα γνωστό ως Twitter, δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για σχολιασμό της εν λόγω εξέλιξης.
Η πλατφόρμα δυσκολεύεται να διατηρήσει τις διαφημιζόμενες εταιρείες από τότε που ο Μασκ εξαγόρασε τo Twitter τον Οκτώβριο του 2022.
Mάλιστα βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα φυγής εταιρειών τις τελευταίες εβδομάδες λόγω της αυξανόμενης ανησυχίας για το αντισημιτικό περιεχόμενο που διαχέεται μέσω αναρτήσεων που δεν «κόβονται» από την πλατφόρμα.
Η γκάφα Μασκ με την εβραϊκή κοινότητα
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Μασκ συμφώνησε με έναν χρήστη του X που υποστήριξε ψευδώς ότι μέλη της εβραϊκής κοινότητας υποθάλπουν το μίσος εναντίον των λευκών, λέγοντας ότι ο χρήστης έλεγε «την πραγματική αλήθεια».
Ο χρήστης είχε επίσης αναφερθεί στη θεωρία συνωμοσίας “Μεγάλη Αντικατάσταση”, η οποία ισχυρίζεται ότι Εβραίοι και αριστεροί κατασκευάζουν την εθνική και πολιτισμική αντικατάσταση λευκών πληθυσμών με μη λευκούς μετανάστες που θα οδηγήσει σε μια “λευκή γενοκτονία”.
Ο Μασκ ζήτησε συγγνώμη για την ανάρτησή του κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης σε εκδήλωση των New York Times την Τετάρτη, αλλά εκτόξευσε επιθέσεις εναντίον διαφημιζόμενων εταιρειών που ανέστειλαν τις διαφημίσεις τους, κατηγορώντας τους για «εκβιασμό».
Στέλεχος σε μια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία που αρνήθηκε να κατονομαστεί, είπε ότι οι αντιπρόσωποι πωλήσεων διαφημίσεων του X εμφανίστηκαν απογοητευμένοι μετά το ξέσπασμα του Μασκ εναντίον των εμπορικών σημάτων και δεν είχαν πολλά να πουν στις συνομιλίες.
Μεγάλες επωνυμίες, όπως η Apple, η Walt Disney και η Warner Bros Discovery ανέστειλαν επίσης τις διαφημίσεις τους στο X, αυτόν τον μήνα, μετά από μια αναφορά από την φιλελεύθερη ομάδα παρακολούθησης Media Matters, η οποία ανέφερε ότι οι διαφημίσεις είχαν εμφανιστεί στη συνέχεια σε αντισημιτικές αναρτήσεις.
Latest News
Ελεύθερο εμπόριο τέλος - Δασμούς έως και 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα επιβάλλουν οι ΗΠΑ
Τα νέα μέτρα επηρεάζουν κινεζικά εισαγόμενα αγαθά αξίας 18 δισ. δολαρίων
Ο χαλκός... λάμπει σαν χρυσός - Τι τροφοδοτεί το ράλι σε επίπεδα άνω των 10.000 δολ.
Στο υψηλότερο επίπεδο από το 2022 κινείται ο χαλκός με τον τόνο να ξεπερνά τα 10.200 δολάρια
Η Uber επενδύει στην Delivery Ηero μέσω... foodpanda - Τι προβλέπει το deal των 1,25 δισ.
Οι όμιλοι παράδοσης τροφίμων έχουν διαθέσει δισεκατομμύρια για να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση την τελευταία 10ετία
Τέλος η Μελίντα, από το Bill & Melinda Gates Foundation
Ξεκινά το δικό της φιλανθρωπικό ίδρυμα
Το όραμα Μακρόν για mega-deals στις ευρωπαϊκές τράπεζες και ο ρόλος του Αρνό
Η γαλλική συνταγή για να κλείσει το χάσμα ανταγωνιστικότητας με τις ΗΠΑ
H αμφιλεγόμενη δράση της Raiffeisen στη Ρωσία και το ανέλπιστο δώρο στη Μόσχα
Η αυστριακή τράπεζα συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλα κέρδη στη χώρα μετά την εισβολή του Πούτιν στην Ουκρανία
Η Temu στρέφεται στην Ευρώπη για να μη γίνει το νέο TikTok
Η Temu εστιάζει περισσότερο στην απόκτηση χρηστών στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα ρίσκα
Το ταξίδι του Πούτιν στο Πεκίνο και οι «ευσεβείς πόθοι» των ΗΠΑ
Πεκίνο και Ουάσιγκτον θα εξετάσουν τις επιλογές για μια υποδομή που να προστατεύει από τις κυρώσεις
Η Qantas σταματά τις πτήσεις για Σαγκάη, λόγω χαμηλής ζήτησης
Η απόφαση θα ισχύσει από τα τέλη Ιουλίου
Η Nomura επιδιώκει να διπλασιάσει τα κέρδη της έως το 2030
Η μετοχή της Nomura έχει σημειώσει άλμα 38% φέτος, εν μέσω ενός ράλι της εγχώριας χρηματιστηριακής αγοράς