Μία σειρά πολυτελών, ηλεκτρικών οχημάτων Mercedes θα κάνει την εμφάνισή της στους δρόμους μέσα στους επόμενους 18 μήνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κατά την παρουσίαση της νέα ηλεκτροκίνητης έκδοσης της ναυαρχίδας της εταιρείας S-Class, που σχεδιάστηκε για να δελεάσει τους καταναλωτές μακριά από τις προτάσεις της Tesla.
O Ola Kallenius, ο οποίος ηγείται της Daimler – μητρικής εταιρείας της Mercedes, δήλωσε στους Financial Times ότι το EQS, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει περί τα τέλη του καλοκαιριού, θα ακολουθηθεί από μία εξ’ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη σειρά E-Class και δύο σπορ αυτοκίνητα βασισμένα στην ίδια πλατφόρμα, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Στο τέλος της τρέχουσας περιόδου, η σειρά των οχημάτων θα είναι διαθέσιμη σε Ευρώπη, Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες, πρόσθεσε, συμπληρώνοντας μία σειρά πέντε λιγότερο ακριβών compact αυτοκινήτων και το Mercedes EQV.
Οι ανακοινώσεις του Kallenius ήρθαν καθώς η εταιρεία ανέφερε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων την Παρασκευή ύψους 4,9 δισ. ευρώ, σημαντικά υψηλότερα από τα 3,9 δισ. ευρώ που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Η αυξημένη ζήτηση για οχήματα Mercedes-Benz, ειδικά στην Κίνα, βοήθησε την Daimler να εκπληρώσει τις προσδοκίες του α’ τριμήνου, δείχνοντας ένα ακόμα σημάδι ανάκαμψης της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο επικεφαλής της Daimler ελπίζει στην αξιοποίηση της δυναμικής των πωλήσεων του α’ τριμήνου με την κυκλοφορία του EQS, το οποίο έχει λάβει μια εκπληκτική υποδοχή από κορυφαίους αναλυτές και έχει εμβέλεια έως και 770 χιλιόμετρα ανά πλήρη φόρτιση, σύμφωνα με την εταιρεία, ξεπερνώντας το μοντέλο S της Tesla και το επερχόμενο iNEXT της BMW.
Ωστόσο, ορισμένες από τις δυνατότητες του EQS, όπως η δυνατότητα να προσφέρουν αναβαθμίσεις λογισμικού over-the-air που ξεκλειδώνουν νέες λειτουργίες, αποτελούν εδώ και χρόνια το βασικό προϊόν των νεότερων αντιπάλων, όπως η Tesla και η China Nio.
Ο Kallenius είπε ακόμα ότι η έρευνα της εσωτερικής αγοράς έδειξε ότι το μοντέλο θα μπορούσε να γίνει «όχημα κατάκτησης», προσελκύοντας πελάτες που «ίσως δεν κοιτούσαν τη Mercedes».
Η εταιρεία με έδρα στη Στουτγάρδη «είχε δημιουργήσει μια υπόσχεση μάρκας για περισσότερα από 100 χρόνια, και με αυτή την υπόσχεση μάρκας έρχεται ένα συγκεκριμένο επίπεδο ουσίας». Αυτό θα δελεάσει πλούσιους καταναλωτές, πρόσθεσε.
Καθώς τα περιθώρια κέρδους της EQS είναι χαμηλότερα από αυτά της S-Class, ο Kallenius είπε ότι το αυτοκίνητο θα «ξεκινούσε με ένα υγιές επίπεδο κερδοφορίας από την αρχή», το οποίο θα βελτιωνόταν καθώς μειώθηκε το κόστος των μπαταριών.
Το μοντέλο, το οποίο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί, πιθανότατα θα διατίθεται σε τιμές μεταξύ 80.000 και 150.000 ευρώ, σύμφωνα με τον αναλυτή του Bernstein, Arndt Ellinghorst, και ανάλογα με τις προδιαγραφές.
Η Mercedes θα μπορούσε να έχει ένα «εύκολο περιθώριο κέρδους της τάξης του 20% στην κορυφαία έκδοση», πρόσθεσε, ενώ οι βασικές εκδόσεις θα κινούνται σε περιθώρια κέρδους μεταξύ 10% – 15%.
Αν και θα κατασκευαστεί στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα μοντέλα που χρησιμοποιούν κινητήρα καύσης, ο Kallenius είπε ότι η Mercedes δεν θα περιορίσει τον αριθμό των αυτοκινήτων EQS που κατασκευάζει για να διατηρήσει την ικανότητα παραγωγής για την S-Class, η οποία έχει προσελκύσει περισσότερες από 50.000 παραγγελίες από τότε που κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο.
«Δεν πρόκειται να συμπιέσουμε τεχνητά την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων», πρόσθεσε.
Η Mercedes που πούλησε 160.000 ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα πέρυσι και έχει υπέρ-καλύψει τους στόχους εκπομπής καυσαερίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στοχεύει σχεδόν στο διπλασιασμό των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της για το 2021.
Η μετοχή της μητρικής εταιρείας Daimler ανέβηκε κατά 3% στα 77,25 ευρώ το πρωί της Παρασκευής, μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, μία αύξηση περισσότερο από 200% από τα χαμηλά επίπεδα του Μαρτίου της περασμένης χρονιάς, ενισχυμένη από τις ισχυρές πωλήσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Στο τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο, η Mercedes πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων στην Κίνα με παραδόσεις 222.520 οχημάτων.
Ο Kallenius είπε τέλος ότι πιστεύει πως η εταιρεία θα συνεχίσει να βλέπει «υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και το δεύτερο μισό του έτους».
Latest News
Από τις κρατικές συμβάσεις στην επιδρομή: Πώς η Ευρώπη στράφηκε κατά της κινεζικής Nuctech
Τα μηχανήματα προμηθευτών εξοπλισμού ασφαλείας χρησιμοποιούνται με δημόσιες συμβάσεις
Τι θα ακολουθήσει για το TikTok μετά την έγκριση της απαγόρευσης από το Κογκρέσο των ΗΠΑ
Η εφαρμογή βίντεο υπόσχεται νομική μάχη για να αποτρέψει την προσπάθεια διαχωρισμού της από την κινεζική μητρική
Σε ομηρία η περιουσία μέγα χορηγού του Τραμπ και τα δισ. στο Tik Tok
Η επενδυτική Susquehanna International Group κατέχει μερίδιο περίπου 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη μητρική εταιρεία ByteDance καθώς η εφαρμογή αντιμετωπίζει πιθανή απαγόρευση
Ένα βήμα πίσω από την άβυσσο στη Μέση Ανατολή
Ο κίνδυνος λανθασμένων υπολογισμών μεταξύ Ιράν και Ισραήλ θα παραμείνει
Γιατί δεν μπορούμε να σταματήσουμε να κοιτάμε το πρόσωπό μας στο διαδίκτυο
Η αύξηση των βιντεοκλήσεων έχει γεννήσει μια εντελώς νέα σειρά προβλημάτων για τις εταιρείες τεχνολογίας — και εμάς
Οι αγορές και ο βάτραχος στο βραστό νερό
Ενώ η αντίδραση στις τελευταίες εχθροπραξίες ήταν ήπια, η παγκόσμια οικονομία είναι πολύ εύθραυστη για μια νέα κρίση
Η βαριά σκιά του πολέμου πλανάται πάνω στην παγκόσμια οικονομία
Οι βραχυπρόθεσμες επιδόσεις ήταν απροσδόκητα καλές, αλλά οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής βαδίζουν στα τσόφλια των αυγών
Τη νύχτα που το πυραυλικό υπερθέαμα του Ιράν συντάραξε το Ισραήλ
Η «Επιχείρηση Αληθινή Υπόσχεση» της Τεχεράνης κατέδειξε εναέρια ισχύ ορατή σε όλους, αλλά μοιραία για κανέναν
Ο πόλεμος των Snickers, η ανθρώπινη διαστροφή και το «κουκούλωμα» των τιμών
Οι καταναλωτές δεν είναι οι πάνσοφοι ορθολογικοί παράγοντες που εμφανίζονται στα οικονομικά μοντέλα