Σε μια εποχή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα παραγωγής λόγω της έλλειψης επεξεργαστών και ενώ προσπαθούν να ανακάμψουν από την πανδημική κρίση, η Toyota Motor Corp βλέπει την μετοχή της να ξεπερνά το φράγμα των 10.000 γιεν (90,85 δολάρια) για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Η μετοχή της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνεχίζει το ράλι που άρχισε από τις αρχές του έτους και σημειώνει κέρδη 26% φέτος. Η μετοχή έκλεισε με κέρδη 1,8% στο Τόκιο, με τους επενδυτές να εισρέουν στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας που αψηφά τις απειλές της έλλειψης επεξεργαστών που επιβαρύνουν την αυτοκινητοβιομηχανία και προσπαθεί να διευρύνει τις πρωτοβουλίες της στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 250 δις γιεν και προέβλεψε την επιστροφή σε προ-πανδημίας κερδοφορία για το τρέχον οικονομικό έτος. «Με απλά λόγια, είναι μια αντανάκλαση των ισχυρών στοιχείων της Toyota, όπως αποτυπώθηκαν στα αποτελέσματα του 2020 και στις προβλέψεις για το τρέχον έτος,» δήλωσε ο Τατσούο Γιοσίντα, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence.
Την πορεία της Toyota ακολουθούν και οι υπόλοιπες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Honda Motor Co να ενισχύεται κατά 1,1%, την Nissan Motor Co κατά 1,2% και την Subaru Corp κατά 2%. Οι μετοχές της Toyota έχουν ενισχυθεί κατά 26% μέχρι στιγμής φέτος, ωστόσο, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας παραμένει περίπου στο 50% σε σύγκριση με της Tesla, που έγινε η πιο μεγάλη –σε αξία- αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου πέρυσι.
Η Toyota «τρέχει» να προλάβει τον ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σχεδιάζει την παρουσίαση δύο πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά των ΗΠΑ το 2022. Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει το 15% των συνολικών πωλήσεών της στις ΗΠΑ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.
«Οι πρόσφατες ανακοινώσεις για πρωτοβουλίες ηλεκτροκίνησης αποτέλεσαν ισχυρές δηλώσεις που διέλυσαν κάθε αμφιβολία ότι η Toyota βρίσκεται πίσω σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές,» δήλωσε ο Γιοσίντα.
Οι μετοχές της Toyota, ωστόσο, δεν πρόκειται να παραμείνουν επί μακρόν στα επίπεδα των 10.000 γιεν καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακοινώσει σχέδιο για το «σπάσιμο» της μετοχής της φέτος. Το σχέδιο για 5 προς 1 θα τεθεί σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου.
Latest News
Αντίθετη πλεύση της ΕΚΤ από τη Fed προτείνει ο Πανέτα
Ο Ιταλός τραπεζίτης υπογραμμίζει τον κίνδυνο η στάση των ΗΠΑ να αυξήσει το παγκόσμιο κόστος δανεισμού
Στον «Λευκό Οίκο» του Λονδίνου - Ζώντας σαν Αμερικανός πρόεδρος
Απ' ότι φαίνεται δεν χρειάζεται να είστε πρόεδρος - ή ακόμα και να είστε στις Η.Π.Α. - για να ζήσετε σε έναν Λευκό Οίκο
Ναυαγεί το mega deal στα ορυχεία: «Όχι» στην προσφορά της BHP λέει η Anglo American
Η εισηγμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο εταιρεία λέει ότι η προσφορά την «υποτιμά σημαντικά».
Ποιος CEO πούλησε μετοχές για να αγοράσει γιοτ πελάτη
Η αγορά φωτίζει τον πλούτο που έχει συσσωρεύσει ο επί χρόνια διευθύνων σύμβουλος
Μπορούν τα μακροπρόθεσμα δάνεια να βοηθήσουν στην επίλυση της στεγαστικής κρίσης;
Τα στεγαστικά δάνεια με επιτόκια σταθερά για μια δεκαετία ή περισσότερο θα μπορούσαν να δώσουν σε περισσότερους Βρετανούς σπίτι
Λάθος παραγγελία; Τώρα το λιανεμπόριο έχει τη λύση στο πρόβλημα των επιστροφών
Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο τηρούν σιγή ιχθύος σχετικά με τη στρατηγική «επιστροφές χωρίς επιστροφή» - Ποιες εταιρείες την εφαρμόζουν και γιατί
Προς μετωπική Ευρώπη με Κίνα; Ανεβαίνει κι άλλο το «θερμόμετρο»
Οι δημόσιοι διαγωνισμοί για ιατροτεχνολογικά μηχανήματα στη χώρα αξίας 135 δισ. ευρώ μπαίνουν τώρα στο στόχαστρο της ΕΕ
Kέρδη 12 δισ. δολάρια για τη Meta στο πρώτο τρίμηνο
Ζούκερμπεργκ: Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη
Επενδύει στην παραγωγή προηγμένων τσιπ μνήμης η Κίνα
Επικεφαλής των κινεζικών εταιρείων που στοχεύουν να κατασκευάσουν προηγμένα τσιπ μνήμης μέχρι το 2026, θα είναι η Huawei
Νέο «χτύπημα» στα εμπορικά ακίνητα της Ευρώπης – Βουτιά 26% στις συναλλαγές
Λιγότερα κτίρια γραφείων άλλαξαν χέρια από ό,τι σε οποιοδήποτε τρίμηνο έχει καταγραφεί μέχρι τώρα