Η Apple επιβεβαίωσε την πρόσληψη του Ούλριχ Κραντζ, πρώην διευθύνοντος συμβούλου και συνιδρυτή της εταιρείας κατασκευής ηλεκτροκίνητων οχημάτων Canoo και πρώην στελέχους της BMW, πιθανότατα για να τη βοηθήσει στην ανάπτυξη του φημολογούμενου Apple Car.
Την είδηση μετέδωσε αρχικά το Bloomberg επικαλούμενο ανώνυμες πηγές, ενώ λίγο αργότερα την πρόσληψη επιβεβαίωσε η Apple σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες για τις αρμοδιότητές ή τον τίτλο της θέσης του.
Ο Κραντζ είχε αποχωρήσει από τη θέση του στην Canoo τον Απρίλιο, αφού την οδήγησε στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και σε μία νέα διευθυντική ομάδα. Η πρόσληψη έρχεται λίγους μήνες μετά την «αποκάλυψη» του Τιμ Κουκ, διευθύνοντος συμβούλου της Apple, ότι το μυστηριώδες Apple Car θα περιλαμβάνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στα βασικά του χαρακτηριστικά.
Η πρόσληψη ενός στελέχους με δεκαετίες εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα σε τομείς προηγμένης τεχνολογίας θα πρέπει να αποτελεί ένα ξεκάθαρο σημάδι ότι η Apple βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία των σχεδίων της για την κατασκευή ενός οχήματος.
Σαν πρώην ανώτερο διοικητικό στέλεχος της BMW, στον τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο Κραντζ επέβλεψε την ανάπτυξη των μοντέλων i3 και i8 της BMW, στοιχείο που ίσως να δίνει και την πιθανή αισθητική του μελλοντικού Apple Car. Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι στα μέσα Ιανουαρίου υπήρξαν δημοσιεύματα που ήθελαν την Canoo με την Apple να βρίσκονταν σε συνομιλίες κατά το πρώτο μισό του 2020 σχετικά με την πιθανή συνεργασία τους στο πλαίσιο του Project Titan (από το οποίο φημολογείται ότι θα προέλθει το Apple Car).
Παρόλα αυτά η Apple κρατάει τα σχετικά σχέδιά της σαν επτασφράγιστο μυστικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, τον Δεκέμβριο, η αμερικανική εταιρεία σχεδιάζει την παραγωγή ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος με «καινοτόμα τεχνολογία μπαταρίας» και με πλήρως αυτόνομη οδήγηση, έως το έτος 2024. Ωστόσο, πέρα από διάφορα δημοσιεύματα, δεν υπάρχει καμία πραγματική πληροφόρηση για το πώς θα μοιάζει το όχημα ή ποιος θα είναι ο κατασκευαστής του (αν θα υπάρχει τέτοιος), αν και θεωρείται πολύ πιθανό η Apple να σχεδιάσει η ίδια τόσο το όχημα όσο και το λογισμικό του.
Latest News
Διχάζει τη Βενετία το χαράτσι στους τουρίστες - Ποιοι αντιδρούν και γιατί
Εργαζόμενοι του δήμου ελέγχουν τα εισιτήρια των επισκεπτών μπροστά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Santa Lucia
Αεροπορική εταιρεία φρενάρει τις προσλήψεις και μοιράζει άδειες – Δεν… έρχονται τα Boeing
Η Southwest, ένας από τους πιο πιστούς πελάτες της Boeing, αναμένει να παραλάβει 20 αεροσκάφη φέτος, σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμησή της για 46
Ελάχιστος φόρος 2% στους δισεκατομμυριούχους - Η πρόταση 4 υπουργών της G20
Οι παγκόσμιοι δισεκατομμυριούχοι πληρώνουν φόρους που ισοδυναμούν μόνο έως και με 0,5% της περιουσίας τους σε φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων
«Η Ευρώπη μπορεί να πεθάνει» : Το «καμπανάκι» Μακρόν για οικονομικές μεταρρυθμίσεις
Το «οικονομικό μανιφέστο» του Γάλλου προέδρου
Ιστορικό ρεκόρ για την απασχόληση στην ΕΕ - Καθηλωμένη χαμηλά η Ελλάδα
Το αποτέλεσμα αυτό σηματοδοτεί 3 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης μετά από πτώση στα 72% το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19
Στο στόχαστρο της αμερικανικής δικαιοσύνης η McKinsey - Η έρευνα για τα οπιοειδή φάρμακα
Το σκάνδαλο με τα οπιοειδή και η αντιμετώπιση ποινικών κατηγοριών - Τι ερευνά το αμερικάνικο υπουργείο Δικαιοσύνης
Δίκαιη μεταχείριση των αμερικανικών εταιρειών ζητά από την Κίνα ο Μπλίνκεν
ΗΠΑ και Κίνα έχουν ολοένα και διαφορετική προσέγγιση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των αμερικανικών εταιρειών στην Κίνα, τις κινεζικές εξαγωγές και την κινεζική βιομηχανία
Στα σκαριά το μεγαλύτερο deal στα ορυχεία από το 2013
Κυοφορείται συμφωνία ΒΗΡ και Anglo American που έχουν το 10% της παγκόσμιας παραγωγής χαλκού
Πάνω από τις εκτιμήσεις τα κέρδη της BNP Paribas
Η BNPP ανέφερε ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένη στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (EMEA)
Σε υψηλό 11 ετών τα κέρδη της Deutsche Bank
Πρόκειται για το 15ο συνεχόμενο κερδοφόρο τρίμηνο της τράπεζας