
Μια πόρτα κλείνει, αυτή της Forthnet, μια νέα σελίδα ανοίγει για την ιστορία της NOVA έξι μήνες μετά την εξαγορά της από τη United Group. Στη σημερινή πρώτη παρουσίαση των πλάνων για την ελληνική εταιρεία, που ήταν και η μοναδική εξαγορά για τη United μέσα στην πανδημία, η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group, κυρία Viktoriya Boklag αποκάλυψε σε αδρές γραμμές το επενδυτικό πλάνο για την Ελλάδα, αλλά και το ενδιαφέρον του Ομίλου για τη Wind, στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου παίκτη στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η Forthnet μετονομάζεται σε Nova, στο πλαίσιο του ευρύτερου μετασχηματισμού της εταιρείας, που προχωρά ήδη με γρήγορους ρυθμούς, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με τη διάρθρωση και την κουλτούρα της μητρικής εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η United είναι εκ των ηγετικών παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με 11 εκατ. πελάτες και 55 κανάλια σε 8 χώρες. Πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως με managing partner τον κ. Νίκο Σταθόπουλο.
«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η κυρία Victoriya Boklag.
Σημαντικό ρόλο στη νέα εποχή της Nova θα διαδραματίσουν, όπως είναι αναμενόμενο καθώς αποτελούν διεθνή τάση, οι νέες πλατφόρμες και η τεχνολογία streaming. Η Novaείναι διαχρονικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ. Με την ένταξή της στην οικογένεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα ισχυροποιηθούν, ενώ συγχρόνως θα δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην εγχώρια παραγωγή περιεχομένου, αλλά και στις διεθνείς παραγωγές, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακος.
Έχοντας επενδύσει ήδη 150 εκατ. ευρώ, κατά το προηγούμενο εξάμηνο, για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ο Όμιλος προχωρά στην επένδυση επιπλέον 50 εκατ. στην Nova μέχρι το τέλος του έτους, στο πλαίσιο της πρώτης φάσης. Η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
Με τη σειρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες. Στόχος της εταιρείας είναι η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά δίκτυα νέας γενιάς και, όπου είναι εφικτό, η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε να προσφέρει γρήγορες υπηρεσίες στους πελάτες.
Η διάθεση συνεργασίας με τη WIND, η ΔΕΗ και οι διαπραγματεύσεις με τη Vodafone
Δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην οποία η United δεν διαθέτει ιδιόκτητο δίκτυο υποδομών, η επικεφαλής του Ομίλου εξέφρασε απερίφραστα το ενδιαφέρον για τη WIND. «Ναι, ενδιαφερόμαστε ξεκάθαρα για τη Wind, είναι ένα λογικό βήμα για εμάς η απόκτησή της προκειμένου να γίνουμε ο πιο ολοκληρωμένος παίκτης στην αγορά» είπε η κυρία Boklag, αποφεύγοντας όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Η απάντηση πάντως κύκλων της WIND ήταν άμεση. «Όποιος ενδιαφέρεται για τη Wind μπορεί να επικοινωνήσει με τους μετόχους μας» ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Πάντως, στο πεδίο των δικτύων νέας γενιάς, όπως διαφάνηκε ο Όμιλος είναι σε φάση αναζήτησης και χαρτογράφησης της ελληνικής αγοράς, μέχρι να λάβει τις τελικές του αποφάσεις. Σημειώνεται ότι η United Group διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται και η συνεργασία με τη ΔΕΗ για την παροχή υπηρεσιών χονδρικής και λιανικής μέσω του πανελλαδικού δικτύου της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ έχει γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να δώσει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες χονδρικής που θα βασίζονται στο υφιστάμενο εναέριο δίκτυο. «Εάν όμως υπάρξει πληθώρα υποδομών στην Ελλάδα, τότε θα επικεντρωθούμε στην παροχή λιανικών υπηρεσιών. Γι’ αυτό και δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε, αυτή τη στιγμή, το ύψος των επενδύσεων που θα κάνουμε συνολικά στην Ελλάδα» επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου.
Όσον αφορά δε στις τιμές που έχουν «κλειδώσει» με τη Vodafone για την παροχή υπηρεσιών κινητής ως εικονικός πάροχος, αυτές, όπως ξεκαθαρίστηκε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, θεωρείται ότι δεν προσφέρουν στη NOVA τη δυνατότητα να γίνει ανταγωνιστική ως MVNO. Οι διαπραγματεύσεις πάντως συνεχίζονται. Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκονται και οι συζητήσεις με WIND και Vodafone για τις συμφωνίες χονδρικής παροχής περιεχομένου τηλεόρασης οι οποίες λήγουν στο τέλος τους έτους.
Έμφαση στο αθλητικό περιεχόμενο
Σε σχέση με το αθλητικό περιεχόμενο, από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν στη διάθεσή τους και νέες προσθήκες, ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο.
Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.
«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova» είπε ο κ. Γεωργιόπουλος, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο, στο πλαίσιο της νέας διοίκησης της εταιρείας.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank