Eνα κύμα υποστήριξης των τοπικών επιχειρήσεων ξεκίνησε τα τελευταία 24ωρα από την μακρινή Βρετανία, έπειτα από πρωτοβουλία επαναλαμβανόμενων επισκεπτών της Ρόδου που παρακολουθούν από μακριά την τοπική οικονομία του αγαπημένου τους προορισμού να «δοκιμάζεται» στην περίοδο της πανδημίας.

Παρότι, πολλοί από αυτούς δεν κατάφεραν πέρυσι να ταξιδέψουν στη Ρόδο, ενώ τελούν σε στάση αναμονής για φέτος, εξαιτίας των μέτρων που ισχύουν στη Μεγάλη Βρετανία και ήδη πολλοί έχουν μεταθέσει τις διακοπές τους για την τουριστική περίοδο του 2022, καλούν όσους καταφέρουν να περάσουν τις διακοπές τους στη Ρόδο, ακόμα κι αν κλείσουν all inclusive πακέτα, να στηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις εστίασης!

Η πρόταση, κατατέθηκε σε μια διαδικτυακή ομάδα, όπου φίλοι της Ρόδου από τη Μεγάλη Βρετανία ανταλλάσσουν πληροφορίες, φωτογραφίες και εμπειρίες για τον προορισμό και ήδη μετρά δεκάδες υποστηρικτές, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα στηρίξουν με όποιον τρόπο μπορούν τις τοπικές επιχειρήσεις, τις περισσότερες από τις οποίες έχουν επισκεφθεί και στο παρελθόν και έχουν καλλιεργήσει δεσμούς με τους ιδιοκτήτες και τους εργαζόμενους.

Ειδικότερα, στην πρόταση που κατατέθηκε και αμέσως αγκαλιάστηκε από τα χιλιάδες μέλη της διαδικτυακής ομάδας αναφέρονται τα εξής: «Είμαστε όλοι σε αυτή την ομάδα γιατί αγαπάμε τόσο πολύ αυτό το όμορφο νησί. Ξέρω ότι οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά αν έχετε επιλέξει να μείνετε σε ένα από τα All Inclusive ξενοδοχεία, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποια στιγμή να βγείτε και να στηρίξετε τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Τους βλέπω να δημοσιεύουν εδώ καθημερινά, προσπαθώντας να ενισχύσουν την επιχείρηση.

Ο φόβος μου είναι πως αν δεν τους υποστηρίξουμε όπου είναι δυνατόν, ίσως να μην είναι εκεί την επόμενη σεζόν. Καλή τύχη σε όλα τα μπαρ και εστιατόρια που έχουν ανοίξει ξανά. Ας ελπίσουμε ότι θα είμαστε εκεί για να σας υποστηρίξουμε τον Σεπτέμβριο!».

Είναι εντυπωσιακή η ανταπόκριση των μελών και φίλων της Ρόδου, οι οποίοι ενεργοποιήθηκαν αμέσως. Παραλλήλως, εκφράζονται διαμαρτυρίες και απογοήτευση για όσους αναγκάστηκαν να μεταθέσουν τις διακοπές τους είτε για αργότερα είτε για του χρόνου, έπειτα από τις εξελίξεις στη Μεγάλη Βρετανία και οι περισσότεροι περιμένουν τις νεότερες ανακοινώσεις για να μπορέσουν τελικά να προγραμματίσουν τις διακοπές τους στο «δεύτερο σπίτι τους» όπως αποκαλούν τη Ρόδο.

Κάποιοι, λίγοι, που ήδη έχουν έρθει στο νησί μας για διακοπές δεν παραλείπουν να αναρτούν φωτογραφίες και να μιλούν για έναν ασφαλή προορισμό, υποστηρίζοντας πως άμεσα θα πρέπει ο Μπόρις Τζόνσον να αναθεωρήσει τις αποφάσεις του για τα ελληνικά νησιά.

Από τα υποστηρικτικά σχόλια, που ακολούθησαν την πρόταση και τα πολλά κολακευτικά λόγια για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις εστίασης, αναδεικνύεται ο σημαντικός ρόλος της ελληνικής φιλοξενίας και των προσωπικών δεσμών που καλλιεργούνται με τους επισκέπτες του νησιού, ο οποίος είναι αυτός που τελικά δίνει ανθρώπινη διάσταση σε έναν προορισμό μαζικού τουρισμού.

Επίσης, ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει, είναι πως παρ΄ότι το πακέτο διακοπών all inclusive είναι δημοφιλές, ιδίως στις οικογένειες, εντέλει πολλοί είναι εκείνοι που προτιμούν το πακέτο bed & breakfast για να έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικές γεύσεις και να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους εξερευνώντας τον προορισμό. Μάλιστα, η τάση αυτή φαίνεται να κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος και δείχνει πως μετά τον σκόπελο της πανδημίας, έχει ωριμάσει η ιδέα της επαναξιολόγησης -μαζί με τα νέα δεδομένα- του all inclusive.

Τα κολακευτικά λόγια που υπάρχουν στο διαδίκτυο για την ελληνική κουζίνα και τις ξεχωριστές γεύσεις, δείχνουν το δρόμο για την επένδυση στη γαστρονομική φυσιογνωμία της Ρόδου αλλά και όλων των νησιών της Δωδεκανήσου.

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott