
Οι προσπάθειες της Facebook να φέρει στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Oculus διαφημιστικό περιεχόμενο δεν φαίνεται να ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston» που έχει δημιουργήσει Resolution Games, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τίτλων για περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.
«Αφού ακούσαμε το feedback από την πλευρά των χρηστών, συνειδητοποιήσαμε ότι το Blaston δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τέτοιου είδους διαφημιστικές δοκιμές», ανέφερε ανάρτηση της εταιρείας στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. «Έτσι, δεν σχεδιάζουμε πλέον την ενσωμάτωση των συγκεκριμένων δοκιμών. Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown Update που ξεκίνησε σήμερα», σημειώνεται στην ανάρτηση της Resolution Games, απευθυνόμενη προφανώς στους χρήστες.
Η Facebook έχει αποκτήσει αρκετά VR στούντιο τους τελευταίους μήνες και κατέχει πλέον έναν αριθμό σημαντικών τίτλων στο δικό της marketplace. Έτσι, η ευκαιρία να προβάλει διαφημιστικό περιεχόμενο σε συνεργασία με έναν συνεργάτη θα έδινε στο Facebook την δυνατότητα να «ανοίξει» τα θεωρούμενα απόλυτα ελεγχόμενα κανάλια προβολής και σε άλλους developers.
Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας έφερε και αρκετή γκρίνια από την κοινότητα του VR που δεν ενθουσιάστηκε από τις γενικότερες προσπάθειες της Facebook να ισορροπήσει τις διαφημιστικές προβολές με την ιδιωτικότητα των χρηστών. Βέβαια, υπήρξε και μερίδα των χρηστών που ήταν περισσότερο ενοχλημένοι από την προοπτική των διαφημίσεων να προβάλλονται εντός ενός τίτλου που έχει αποκτηθεί πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Το Blaston διατίθεται στο Oculus store έναντι του ποσού των 9,99 δολαρίων.
Σε μεταγενέστερη δήλωσή της στην ιστοσελίδα TechCrunch, η Resolution Games άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παρόμοιες δοκιμαστικές διαφημιστικές προβολές να ξεκινήσουν μελλοντικά αλλά στις δωρεάν εφαρμογές της εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στάσης της Resolution Games αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για την Facebook και τις προσπάθειές της να φέρει διαφημιστικό περιεχόμενο στο περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία γνώρισε σημαντική αμφισβήτηση και πέρυσι όταν πολλοί νέοι χρήστες δυσανασχετούσαν από το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους. Πάντως, πρόσφατα λανσαρίστηκε η μάσκα Oculus Quest 2 που έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.


Latest News

Νερό στη Σελήνη; Κι όμως, υπάρχει!
Χάρη σε δείγματα που συνέλεξε κινεζικό ρομποτικό σκάφος, διαπιστώθηκε η ύπαρξη μιας τεράστιας «δεξαμενής» σε μορφή πάγου που δημιουργήθηκε από πρόσκρουση μετεωριτών

Έρχεται η μάσκα μικτής πραγματικότητας από την Apple
Στο επίκεντρο της ατζέντας βρίσκεται η mixed reality μάσκα, που πιθανότατα θα ονομαστεί Reality One ή Reality Pro

Ο Ίλον Μασκ εκθρόνισε τον Μπαράκ Ομπάμα... στο Twitter
Τον λογαριασμό του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία ακολουθούν σήμερα 133,08 εκατ. χρήστες του Twitter, έναντι 133,04 εκατομμυρίων για τον πρώην ένοικο του Λευκού Οίκου

Ο Ζάκερμπεργκ... έρχεται στην Πάτρα - Η Facebook ιδρύει κέντρο καινοτομίας, ποιος ο ρόλος της ελληνικής Accusonus
Τον Φεβρουάριο του 2022, το Facebook μέσω της µητρικής του εταιρείας, Meta, προέβη στην εξαγορά της ελληνικής start up Accusonus

Αύξηση 40% στο phishing κρυπτονομισμάτων μέσα σε ένα χρόνο
Αυτή η αύξηση του phishing κρυπτονομισμάτων μπορεί να εξηγηθεί εν μέρει από τον όλεθρο που σημειώθηκε στην αγορά των κρυπτονομισμάτων πέρυσι

Μεταφορά τεχνογνωσίας από το MIT σε ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις
O υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Χρίστος Δήμας μίλησε κατά τη διάρκεια του 25ου Global Startup Workshop, που διοργανώνει το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT)

Εταιρική αναδιάρθρωση με έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη για την Google
Mένει να φανεί πώς μπορεί η συγκεκριμένη τεχνολογία να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία εσόδων

«Φύτεψαν» κακόβουλους λογαριασμούς στο site της Κομισιόν - Που οδηγούσαν
Κακόβουλοι σύνδεσμοι εξακολουθούν να βρίσκονται στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

«Καμπανάκι» Europol για το ChatGPT - Πώς το χρησιμοποιήσουν οι εγκληματίες
Η ευρωπαϊκή αστυνομική υπηρεσία υπογραμμίζει ότι η πιθανή εκμετάλλευση των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης από εγκληματίες αποτελεί μια ζοφερή προοπτική

Γιατί η Meta εξετάζει να βάλει τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις στην Ευρώπη
Ανησυχία για το ότι δε θα μπορούν να ελεγχθουν τα κοινωνικά δίκτυα ενόψει νέων κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ενωσης