Οι προσπάθειες της Facebook να φέρει στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Oculus διαφημιστικό περιεχόμενο δεν φαίνεται να ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston» που έχει δημιουργήσει Resolution Games, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τίτλων για περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.
«Αφού ακούσαμε το feedback από την πλευρά των χρηστών, συνειδητοποιήσαμε ότι το Blaston δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τέτοιου είδους διαφημιστικές δοκιμές», ανέφερε ανάρτηση της εταιρείας στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. «Έτσι, δεν σχεδιάζουμε πλέον την ενσωμάτωση των συγκεκριμένων δοκιμών. Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown Update που ξεκίνησε σήμερα», σημειώνεται στην ανάρτηση της Resolution Games, απευθυνόμενη προφανώς στους χρήστες.
Η Facebook έχει αποκτήσει αρκετά VR στούντιο τους τελευταίους μήνες και κατέχει πλέον έναν αριθμό σημαντικών τίτλων στο δικό της marketplace. Έτσι, η ευκαιρία να προβάλει διαφημιστικό περιεχόμενο σε συνεργασία με έναν συνεργάτη θα έδινε στο Facebook την δυνατότητα να «ανοίξει» τα θεωρούμενα απόλυτα ελεγχόμενα κανάλια προβολής και σε άλλους developers.
Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας έφερε και αρκετή γκρίνια από την κοινότητα του VR που δεν ενθουσιάστηκε από τις γενικότερες προσπάθειες της Facebook να ισορροπήσει τις διαφημιστικές προβολές με την ιδιωτικότητα των χρηστών. Βέβαια, υπήρξε και μερίδα των χρηστών που ήταν περισσότερο ενοχλημένοι από την προοπτική των διαφημίσεων να προβάλλονται εντός ενός τίτλου που έχει αποκτηθεί πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Το Blaston διατίθεται στο Oculus store έναντι του ποσού των 9,99 δολαρίων.
Σε μεταγενέστερη δήλωσή της στην ιστοσελίδα TechCrunch, η Resolution Games άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παρόμοιες δοκιμαστικές διαφημιστικές προβολές να ξεκινήσουν μελλοντικά αλλά στις δωρεάν εφαρμογές της εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στάσης της Resolution Games αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για την Facebook και τις προσπάθειές της να φέρει διαφημιστικό περιεχόμενο στο περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία γνώρισε σημαντική αμφισβήτηση και πέρυσι όταν πολλοί νέοι χρήστες δυσανασχετούσαν από το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους. Πάντως, πρόσφατα λανσαρίστηκε η μάσκα Oculus Quest 2 που έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.
Latest News
Οι νέες αλλαγές στο Messenger ίσως ενοχλήσουν κάποιους
Για τις νέες προσθήκες φρόντισε να ενημερώσει τους χρήστες ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ
AI: Εφαρμογή αναγνωρίζει και ψηφιοποιεί ιστορικά βιβλία γραμμένα σε πολυτονικό
Αυτό που δεν είχε γίνει στο παρελθόν είναι κάποιο εργαλείο που να μπορεί να αναγνωρίσει τα παλιά χειρόγραφα
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Τι θα σήμαινε για το TikTok μια απαγόρευση στις ΗΠΑ
Η ώρα της κρίσεως για τη λειτουργία του TikTok στις Ηνωμένες Πολιτείες πλησιάζει
Η ολλανδική κυβέρνηση κλείνει(;) τις σελίδες της στο Facebook
Η Ολλανδική Αρχή Προστασίας Δεδομένων συμβουλεύει την κυβέρνηση να μην χρησιμοποιεί τις σελίδες στο FB
Με Meta AI τα WhatsApp, Instagram, Facebook και Messenger
Ο AI ψηφιακός βοηθός μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις, να δημιουργεί κινούμενα σχέδια και να δημιουργεί εικόνες «υψηλής ποιότητας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζάκερμπεργκ
Η κίνηση ματ που εκτόξευσε τα κέρδη του Netflix - Πώς πρόσθεσε πάνω από 9 εκατ. νέους συνδρομητές
Το Netflix προσέλκυσε νέους πελάτες από όλο τον κόσμο, με πιο δυναμικό το ενδιαφέρον νέων συνδρομητών από τις ΗΠΑ και τον Καναδά
Miss AI: Τα πρώτα καλλιστεία τεχνητής νοημοσύνης είναι γεγονός
Ο διαγωνισμός θα λάβει υπόψη την επιρροή των συμμετεχουσών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η Apple εξοστράκισε το WhatsApp στην Κίνα - Συμμορφώθηκε σε εντολές του Πεκίνου
H κυβερνητική εντολή για το WhatsApp και το Threads αφορά έναν νέο κανόνα που θεσπίστηκε τον περασμένο Αύγουστο
Πόση ενέργεια σπαταλάει η ΑΙ
Έκθεση της Διεθνούς Επιτρπής Ενέργειας ανέφερε ότι μέχρι το 2026, η βιομηχανία τεχνητής νοημοσύνης αναμένεται να καταναλώνει τουλάχιστον 10 φορές την ηλεκτρική ενέργεια που είχε το 2023