Το Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να χορηγήσει 10.000 βίζες οδηγών φορτηγών της ΕΕ προκειμένου να επιλύσει την εργασιακή κρίση που έχει οδηγήσει σε έλλειψη αγαθών στα ράφια των βρετανικών σούπερ μάρκετ.
Η Logistics UK, η οποία αντιπροσωπεύει εμπορευματικές εταιρείες, λέει ότι το Brexit και η Covid-19 ανάγκασαν πολλούς οδηγούς φορτηγών να φύγουν από το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο η χορήγηση μιας προσωρινής visa θα μπορούσε να τους φέρει πίσω.
Ανέφερε ότι ένα παρόμοιο σύστημα θεώρησης χορήγησε 30.000 άδειες σε εργαζόμενους στη γεωργία.
Ωστόσο, η κυβέρνηση λέει ότι οι εργοδότες πρέπει να επενδύσουν στο εργατικό δυναμικό του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Ένωση Οδικών Μεταφορών δήλωσε ότι αυτό το καλοκαίρι υπήρχε έλλειψη περίπου 60.000 οδηγών φορτηγών στο Ηνωμένο Βασίλειο που έχει οδγήσει σε σοβαρές ελλείψεις σε μια σειρά βασικών αγαθών.
Σούπερ μάρκετ όπως η Tesco και η Aldi προσέφεραν μπόνους και άλλα κίνητρα για την ενίσχυση των προσλήψεων, αλλά η πίεση του εργατικού δυναμικού συνεχίζεται.
Σύμφωνα με τελευταία έρευνα 14.000 οδηγοί φορτηγών της ΕΕ εγκατέλειψαν τις δουλειές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Ιούνιο του 2020 και μόνο 600 είχαν επιστρέψει μέχρι τον Ιούλιο του 2021.
Ο Alex Veitch, γενικός διευθυντής δημόσιας πολιτικής στην Logistics UK, είπε ότι οι χιλιάδες οδηγοί της ΕΕ που εγκατέλειψαν το Ηνωμένο Βασίλειο λόγω του Brexit και της πανδημίας ήταν ζωτικής σημασίας για τη διακίνηση εμπορευμάτων σε όλη τη χώρα και πέρα από αυτήν.
«Οι Βρετανοί ψήφισαν επανειλημμένα να τερματίσουν την ελεύθερη κυκλοφορία και να ανακτήσουν τον έλεγχο του μεταναστευτικού μας συστήματος και οι εργοδότες πρέπει να επενδύσουν στο εσωτερικό εργατικό δυναμικό μας αντί να βασίζονται σε εργατικό δυναμικό από το εξωτερικό» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε:
«Πρόσφατα ανακοινώσαμε ένα πακέτο μέτρων για την αντιμετώπιση της έλλειψης οδηγών , συμπεριλαμβανομένων σχεδίων για τον εξορθολογισμό της διαδικασίας για τους νέους οδηγούς να αποκτήσουν την άδεια»
Latest News
Κατακόρυφη η αύξηση στρατιωτικών δαπανών
Περίπου 2,4 τρισ. δολάρια δαπανήθηκαν πέρυσι παγκοσμίως για στρατιωτικούς σκοπούς λόγω της κλιμάκωσης των γεωπολιτικών εντάσεων σε Ευρώπη, Ασία και Μέση Ανατολή
Γιατί η De Beers περιορίζει την παραγωγή διαμαντιών
Η παραγωγή της μονάδας της Anglo American μειώθηκε κατά 23% λόγω της μείωσης αγορών πολυτελείας και της εμφάνισης πολύτιμων λίθων που καλλιεργούνται στο εργαστήριο
Πόσα σχεδιάζει να δαπανήσει η προβληματική Thames Water για να πιουν νερό οι Βρετανοί
Η προβληματική εταιρεία κοινής ωφέλειας ζητά από τη ρυθμιστική αρχή να εγκρίνει υψηλότερες δαπάνες παράλληλα με πιθανή αύξηση λογαριασμών
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok