«Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού γιορτάζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, με τον κλάδο του τουρισμού διεθνώς να βρίσκεται αντιμέτωπος με τη χειρότερη και πιο μακρά σε διάρκεια κρίση που έχει περάσει ποτέ στην ιστορία του. Οι απώλειες σε έσοδα και θέσεις εργασίας αυτά τα δύο χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντικές για τον παγκόσμιο, αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό».

Αυτό δήλωσε με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Ο ίδιος τόνισε ότι «με συλλογικότητα και σκληρή δουλειά καταφέραμε να κρατήσουμε όρθια την τουριστική μας βιομηχανία μέσα στην κρίση. Η κυβέρνηση, με ένα γενναίο πρόγραμμα στήριξης από τους πρώτους μήνες πανδημίας του 2020, ενίσχυσε τη ρευστότητα των επιχειρήσεων, αλλά και τους χιλιάδες εργαζόμενους του κλάδου.

»Ειδικά φέτος, καταφέραμε με συνεκτικό σχέδιο και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, να ανοίξει και να λειτουργήσει με ασφάλεια η τουριστική σεζόν, κάτι που ήταν άλλωστε και ο βασικότερος στόχος μας. Επιτυγχάνουμε, επίσης, μία σεζόν πολύ καλύτερη από την περυσινή τόσο σε αφίξεις όσο και σε έσοδα».

Συμπλήρωσε με έμφαση ότι «οι μικρές νίκες που πετύχαμε όλοι μαζί δεν μας κάνουν να εφησυχάζουμε. Οι προκλήσεις είναι ακόμα μπροστά μας. Η πλήρης ανάκαμψη του τουρισμού μας πρέπει να συμβαδίσει με διαρθρωτικές αλλαγές και δομική ενίσχυση του προϊόντος και των προορισμών, με τη βιωσιμότητα να βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα.

»Η σημερινή μέρα είναι μια ευκαιρία να αναλογιστούμε τί πετύχαμε, αλλά κυρίως να προβληματιστούμε για την επόμενη μέρα της πιο σημαντικής παραγωγικής δραστηριότητας της πατρίδας μας».

Ειδικά για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού ετοίμασε ένα βίντεο και εικαστικά που προβάλλονται ως posts μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα του οργανισμού

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott