Ευρωζώνη – Σημάδια ανάκαμψης στην κατανάλωση της ευρωζώνης

Οι Ευρωπαίοι βγαίνουν από τα σπίτια τους για να ψωνίσουν, να φάνε έξω, να ταξιδέψουν και να επισκεφτούν κινηματογράφους

Ευρωζώνη – Σημάδια ανάκαμψης στην κατανάλωση της ευρωζώνης

Οι Ευρωπαίοι βγαίνουν από τα σπίτια τους για να ψωνίσουν, να φάνε έξω, να ταξιδέψουν και να επισκεφτούν κινηματογράφους, όπως πριν την πανδημία, κάτι που αποτελεί ένδειξη επιστροφής της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε όλη την ευρωζώνη.

Τα στοιχεία για την οικονομική δραστηριότητα τον Σεπτέμβριο υποδηλώνουν ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αισθάνονται ενθαρρυμένοι από τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού για την Covid-19, παρά τις ανησυχητικές οικονομικές ειδήσεις που περιλαμβάνουν υψηλότερους λογαριασμούς ενέργειας, διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού και ανησυχίες για τον αντίκτυπο της οικονομικής επιβράδυνσης στην Κίνα, σύμφωνα με τους Financial Times.

«Προς το παρόν, τα δεδομένα παραμένουν σταθερά σε έναν αξιοπρεπή ρυθμό ανάκαμψης», δήλωσε ο Davide Oneglia, οικονομολόγος στην TS Lombard.

Ένα μέρος της ανάκαμψης οφείλεται στο γεγονός ότι τα σχολεία άνοιξαν ξανά και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία τους.

Το παραπάνω αντικατοπτρίζεται στη χρήση αεροδρομίων και εσωτερικών δημόσιων συγκοινωνιών στην ευρωζώνη, οι οποίες έφτασαν αμφότερες  στο υψηλότερο επίπεδο από την αρχή της πανδημίας στις αρχές του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Google και της Apple αντίστοιχα.

Ωστόσο, η αύξηση των αγορών, των εξόδων για φαγητό και  κινηματογράφο «υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον αυτοπεποίθηση», δήλωσε η Marion Amiot, επικεφαλής οικονομολόγος στον οίκο αξιολόγησης S&P.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδα από τον κινηματογράφο έχουν ήδη επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Box Office Mojo.

Οι φορείς χάραξης πολιτικής παρακολουθούν όλο και περισσότερο τα μη τυποποιημένα οικονομικά μέτρα, όπως δείκτες κινητικότητας, για να λάβουν ένα έγκαιρο αλλά λιγότερο περιεκτικό στιγμιότυπο της οικονομικής δραστηριότητας σε σύγκριση τα επίσημα δεδομένα.

Η αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών έρχεται εν μέσω πτώσης των λοιμώξεων από την Covid-19 και διπλασιασμού τους τελευταίους τρεις μήνες στον αριθμό των πλήρως εμβολιασμένων.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο