Στη μείωση των ωρών εργασίας προχωρά η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen λόγω της συνεχιζόμενης μεγάλης έλλειψης μικροτσίπ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι εργατοώρες θα περικοπούν σε πρώτη φάση για το πρώτο μισό του Οκτωβρίου στο κεντρικό εργοστάσιο της βιομηχανίας στο Βόλφσμπουργκ, αν και δεν αποκλείεται το μέτρο να παραταθεί. Παράλληλα, από μεθαύριο Παρασκευή, 1η Οκτωβρίου μόνο μία μονάδα παραγωγής θα είναι σε λειτουργία.
Η γερμανική εταιρεία είναι μόλις η τελευταία από πολλές εταιρείες του κλάδου και όχι μόνο που έχουν αναγκαστεί σε περικοπές στην παραγωγή λόγω του συνεχιζόμενου παγκόσμιου προβλήματος της έλλειψης μικροτσίπ. Ένα πρόβλημα που ειδικοί του κλάδου εκτιμούν πως δεν θα επιλυθεί πριν το δεύτερο μισό της ερχόμενης χρονιάς.
Κορυφαίες βιομηχανίες αυτοκινήτου, όπως η VW, η BMW, η Ford και η GM έχουν ήδη προειδοποιήσει για μειωμένες πωλήσεις ήδη από το τρέχον τρίμηνο λόγω της πτώσης της παραγωγής που προκάλεσαν οι ελλείψεις.
Σε νέα ανάλυση της η συμβουλευτική AlixPartners υπολόγισε πως οι ελλείψεις θα κοστίσουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες 210 δισ. δολάρια σε χαμένα έσοδα, ένα ποσό διπλάσιο σε σχέση με τα 110 δισ. δολάρια απωλειών που είχε υπολογίσει σε προηγούμενη έκθεση της, το Μάιο. Κι αυτό διότι το πρόβλημα όχι μόνο εμμένει, αλλά γιγαντώνεται. Σε επίπεδο παραγωγής η έλλειψη ημιαγωγών μεταφράζεται σε 7,7 εκατ. οχήματα λιγότερα, αντί των 3,9 εκατ. που ανέφερε η προηγούμενη έκθεση.
Η ίδια η Volkswagen ανακοινώνει εταιρικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στις 28 Οκτωβρίου και έχει προειδοποιήσει για χαμηλότερες επιδόσεις σε σχέση με το πρώτο μισό του έτους.
Latest News
Ποιο είναι το καλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου - Η θέση του Ελ. Βενιζέλος
Το Changi της Σιγκαπούρης έχασε την δωδεκαετή του πρωτοκαθεδρία σαν το καλύτερο αεροδρόμιο στα Skytrax World Airport Awards 2024
Το κινεζικό «χτύπημα» στον κολοσσό της Louis Vuitton – Πού ελπίζει σε αναχώματα
Η εταιρεία συμβούλων Bain αναμένει ότι η αγορά των προσωπικών ειδών πολυτελείας θα αυξηθεί κατά 1-4% το 2024, από 8-10% που εκτιμούσαν ότι θα αυξηθεί το 2023
Οι πέντε κρίσιμοι δείκτες για την ανάκαμψη της κινεζικής οικονομίας
Μπορεί η βιομηχανική παραγωγή να αυξήθηκε, αλλά οι εξαγωγές και η εγχώρια κατανάλωση παραμένουν ασταθείς
Τρεις δημοφιλείς πλατφόρμες ερωτικού περιεχομένου... στριμώχνονται από νέο νόμο της ΕΕ
Καλούνται άμεσα να συντάξουν εκθέσεις αξιολόγησης κινδύνου και να λάβουν μέτρα για την αντιμετώπιση συστημικών κινδύνων που συνδέονται με τις υπηρεσίες τους
Διπλή μάστιγα τα χρέη και οι ανισότητες - Η επισφαλής ανθεκτικότητα της παγκόσμιας οικονομίας
Ο γεωπολιτικός και οικονομικός κατακερματισμός του πλανήτη αποκλείει όλο και περισσότερους από το μέρισμα της ευημερίας
Ο Τζάστιν Τριντό φορολογεί τους πλούσιους Καναδούς
Στόχος του να μεταφερθούν σε μια πενταετία 20 δισ. δολάρια από τα πιο ευκατάστατα στα πιο φτωχά νοικοκυριά
Από γεράκι περιστέρι ο υποδιοικητής της Τράπεζας της Αγγλίας
Οι traders τιμολογούν μειώσεις των βρετανικών επιτοκίων επιτοκίων κατά δύο τρίμηνα ως το τέλος του έτους
Η TAQA των ΗΑΕ θέλει να αποκτήσει την ισπανική εταιρεία φυσικού αερίου Naturgy
Η ισπανική κυβέρνηση δήλωσε ότι θα υπερασπιστεί τα στρατηγικά της συμφέροντα αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι θα μπλοκάρει τη συμφωνία
Το ΔΝΤ καλεί Γαλλία και Ιταλία να σφίξουν το ζωνάρι - Τι ζητάει από τη Γερμανία
Τι αναφέρει το ΔΝΤ στην οικονομική του προοπτική για την Ευρώπη
ΔΝΤ: Ήπια προσγείωση της ευρωπαϊκής οικονομίας με αστερίσκους
Οι προτάσεις για τις κεντρικές τράπεζες της Γηραίας Ηπείρου