Και η Coca Cola προσέφυγε σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρει 60.000 τόνους υλικού προκειμένου να συνεχισθεί η παραγωγή.

Η έλλειψη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υποχρέωσε την Coca Cola να στραφεί στα bulkers και όπως προκύπτει από ανάρτηση στο LinkedIn του Alan Smith, Procurement Director – Global Logistics at The Coca-Cola Cross Enterprise, ναύλωσε τρία bulkers για να μεταφέρει το υλικό, τρία πλοία που ισοδυναμούν με ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu.

Το ένα μάλιστα από τα τρία πλοία είναι το Aphrodite M ένα handysize της Empire Bulkers του Σταμάτη Μόλαρη και το άλλο είναι το Weco Lucilia C ένα επίσης handysize της AM Nomikos Transworld.

Επισημαίνεται ότι τους τελευταίους μήνες οι ανάγκες διεθνώς για την μεταφορά containers δεν καλύπτονται από τα ειδικά προς τούτο σχεδιασμένα και «χτισμένα» πλοία τα containerships και πολύ πρόσφατα οι φορτωτές άρχισαν να εξετάζουν και την χρήση των bulk carrier.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα