Τη νέα εμπειρία που εγκαινιάστηκε πρόσφατα με τη δημιουργία του concept store Public στο Golden Hall εισάγει το brand και στην κυπριακή αγορά.

Με το νέο κατάστημα Public Metropolis Mall στη Λάρνακα, αλλά και το διευρυμένο πλέον κατάστημα Public στη Λεμεσό, η νέα και εξελιγμένη πρόταση Public περιλαμβάνει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, αλλά και για πρώτη φορά μια πλήρη γκάμα μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και νέες υπηρεσίες.

«Μέσα στα 3.000 τ.μ. του Public Metropolis Mall στη Λάρνακα, αλλά στα 2.800 τ.μ. του ανακαινισμένου Public στη Λεμεσό, οι επισκέπτες θα μπορούν να εμπνευστούν, να δοκιμάσουν και να προμηθευτούν ό,τι επιθυμούν από τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων Public σε διαφορετικές διαδραστικές ζώνες live cooking, smart home, ήχου και gaming, καθώς και έναν εντυπωσιακό χώρο βιβλιοθήκης», αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση.

Στα δύο νέα καταστήματα Public στην Κύπρο η εμπειρία του πελάτη ενισχύεται με τεχνολογικές καινοτομίες, νέες υπηρεσίες που συνδυάζουν τις αγορές στο φυσικό κατάστημα με το e-commerce, ταχύτητα και ευκολία στην εξυπηρέτηση, με χαρακτηριστικές δυνατότητες όπως:

. ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες real-time για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων
. υπηρεσία παράδοσης και εγκατάστασης την επόμενη μέρα (next day) από εξειδικευμένο προσωπικό, για τις μεγάλες οικιακές συσκευές
. δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (pick up points)
. υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο
. υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας την ίδια ημέρα από το κατάστημα (Same Day Store Pickup)
. ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο εντός του καταστήματος

O CEO της Public-MediaMarkt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε τις επενδύσεις μας και εξελίσσουμε το brand Public έχοντας ως στόχο να καταξιωθούμε ως ο κορυφαίος omnichannel retailer σε Ελλάδα και Κύπρο.  Οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας, τεχνολογίας αλλά και είδη για το σπίτι ή είδη προσωπικής φροντίδας, σε συνδυασμό με επιλογές εξυπηρέτησης online και σε φυσικά καταστήματα που προσαρμόζονται στην απαιτητική καθημερινότητα τους. Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online και να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη της οικογένειας να απολαύσουν ξεχωριστές στιγμές».

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Καραμολέγκος – Πιο κοντά στην έξοδο από το ΧΑ; – Στο 84,47% το ποσοστό του μεγαλομετόχου Μ. Καραμολέγκου
Επιχειρήσεις |

Καραμολέγκος: Πιο κοντά στην έξοδο από το ΧΑ; - Στο 84,47% το ποσοστό του Μ. Καραμολέγκου

Η απόκτηση από τον Μ. Καραμολέγκο του εν λόγω ποσοστού έχουν φουντώσει τη φημολογία ότι τελικός στόχος του ισχυρού άνδρα της αρτοβιομηχανίας είναι η έξοδος της Καραμολέγκος από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Η αύξηση του ενεργειακού κόστους απειλεί την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής χημικής βιομηχανίας
Επιχειρήσεις |

Η αύξηση του ενεργειακού κόστους απειλεί την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής χημικής βιομηχανίας

υτό το κόστος δεν μπορεί να απορροφηθεί από τις ίδιες τις επιχειρήσεις, και η  μετακύλιση του  στους καταναλωτές και τα τελικά προϊόντα είναι αναπόφευκτη, τονίζεται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών