
Με τη ζήτηση να κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα συνεχίζονται σήμερα Τρίτη και ολοκληρώνονται αύριο Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, στις 4 το απόγευμα, οι εγγραφές για το ναυτιλιακό ομόλογο της CPLP Shipping Holdings, θυγατρικής της Capital Product Partners L.P. (CPLP) της οικογένειας του Βαγγέλη Μαρινάκη. Το ομόλογο ύψους 150 εκατ. ευρώ είναι 5ετούς διάρκειας και με ένα εύρος απόδοσης μεταξύ 2,60% και 3,00%.
Η απόφαση του Ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη να προσφύγει στο επενδυτικό κοινό μέσω της ελληνικής κεφαλαιαγοράς διευρύνει και αναβαθμίζει περαιτέρω την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων στο Χρηματιστήριο της Αθήνας και ενισχύει τους δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με την πατρίδα.
Παράλληλα αποτελεί και ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και μια ιδιαίτερα ελκυστική προσφορά στο ελληνικό επενδυτικό κοινό που αναζητά ελκυστικές αποδόσεις μειωμένου ρίσκου. Κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματικού μοντέλου της Capital Product Partners, η απασχόληση των πλοίων της με μακροχρόνιες ναυλώσεις που εξασφαλίζουν σταθερές ταμιακές ροές και δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των ναυλαγορών.
Η έκδοση του ομολόγου θα χρηματοδοτήσει την αγορά τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) συνολικής επένδυσης ύψους 600 εκατ. δολ. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια, σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.
Τα πλοία θα προστεθούν στον στόλο της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται ήδη από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, στις 20 Οκτωβρίου που λήγει η δημόσια προσφορά θα υπάρξει ανακοίνωση της πλήρωσης των προϋποθέσεων έκδοσης του ΚΟΔ, της τελικής απόδοσης και του Επιτοκίου, στο Χ.Α. και στην ιστοσελίδα της Εκδότριας.


Latest News

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο